• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    "Avelin!" Lukas greep haar arm beet en hield haar tegen maar een klauw had zich helemaal om haar been heen gewonden. "Laat los monster!" schreeuwde hij niet dat het veel zou uitmaken. Lukas nam de ketting vast aan de hanger en zwiepte ermee in de richting van het monster in de hoop een glimp op te vangen maar het ding was blijkbaar bang van het licht en liet Avelins been los. Lukas trok haar overeind en zorgde dat ze achter hem stond. "Kom dan!" schreeuwde hij naar het monster. "Kom op dan! Ik ben niet bang van je!"

    William Stevens Hyde, Vampier.
    "Gestoord," beaamde Will. Zelf had hij een tatoeage op zijn schouder van een drakenkop maar dat was alleszins beter dan Bite Me op zijn nek.


    kindness is never a burden.

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Versta mij niet verkeerd, ik hou van tatoeages maar toch niet zulke.' glimlach ik. 'Ik wil een levensboom op de binnenkant van mijn hand of vogels op mijn schouderblaren maar dat is voor later aangezien je er toestemming van ouders van nodig hebt.' zucht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Avelin Cyrille June

    Met een gewond en bloedend been stond Avelin weer achter Lukas. "D-dankje" Avelin's ogen volgde het licht van haar ketting, maar het enige wat ze zag waren een paar grote klauwen, want meer kon ze niet zien omdat het beest naar achter kroop. "D-dat is waarschijnlijk w-waarom het h-hier donker is...h-het is bang voor licht." Avelin's ogen schoten naar haar hanger, waarna ze hem uit Lukas zijn hand gristte, en hem op de grond smeet. De blauwe edelsteen verbrokkelde in duizende stukjes, terwijl het een fel licht uitscheen. Snel keek Avelin de kamer rond, waarna haar ogen de deur vonden. "Daar!"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas had geen oog voor de deur. Enkel voor het enorme best dat voor hem stond. Lange klauwen, geschubde huid, stinkende adem en vlijmscherpe tanden. "Een d-draak." bracht Lukas met moeite uit maar toen er rook uit de draaks mond kwam rende Lukas als een bezetene naar de deur.

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will grinnikte,"Je bent toch 18? Dan heb je geen toestemming meer nodig." zei hij.


    kindness is never a burden.

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik lach. 'Sorry ik ben nog maar vorige week verjaart.' lach ik. 'Maar nu je het zegt. Als dit gips af is spaar ik voor een tatoeage.' grijns ik. Ik meen het. Ik wil een tatoeage. Ik weet alleen nog niet waar precies en wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Bisous --> Stiles


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (wanneer is het eigenlijk de eerste schooldag?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [nu is het 17 uur of zo. De volgende dag begint school]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Avelin Cyrille June

    Verbijsterd keek Avelin omhoog naar de draak, waarna ze mee werd getrokken door Lukas omdat ze nogsteeds zijn hand vast had, met een klap sloot ze de deur achter zich, waarna ze zich in elkaar liet zakken en tegen de deur aan ging zitten. "I-ik...i-ik..." en meer dan dat...kwam er neit uit. Avelin keek omhoog, waarna ze je aan keek. "D-dankje Lukas"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas hijgde als een gek. Hij had geen flauw idee dat hij dat überhaupt nog kon na honderden jaren. Avelin ging tegen de deur aanzitten. Toen Lukas wat was bekomen knikte hij. "Ehm graag gedaan, denk ik." prevelde hij en keek nog eens naar de deur alsof hij elk ogenblik kon instorten. "Waarom steken ze zo'n beest nou onder de school. Zonder slot?!"

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will grinnikte,"Doe dat." zei hij.


    kindness is never a burden.

    [kee]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Ik ga naar mijn kamer, denk ik.' glimlach ik. 'Het was leuk je te ontmoeten Will.' Ik sta op en pak mijn tasje. 'Ik zie je nog wel.' ik glimlach even en draai me om waarna mijn glimlach direct verdwijnt. Ik adem even diep in. Ze kunnen je botten breken en je lichaam maar laat ze je hart of geest niet breken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik loop naar het gebouw, de gang in naar mijn kamer. Vertwijfeld staar ik naar de deur. Is het wel slim om binnen te gaan? Ik adem even in en laat me dan op de grond glijden voor de deur. Ik wil zo nog niet naar binnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will salueerde naar Elena. "Ik zie je nog wel eens tattoemeisje." grijnsde hij en keek het bos in.


    kindness is never a burden.

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik sta weer op. Bijt op mijn tanden en duw de deur open waarna ik naar binnen loop zonder hen een blik waardig te keuren. Ik ga met mijn rug naar hen toe op het bed zitten en pak mijn dagboek. Ik begin te schrijven over Olivia, over mijn gevoelens voor Virgo die ik blijkbaar heb maar niet wil hebben & over wolvenjongen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'