• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

[ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:21 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Madeleine Price

Ook al had ik al heel wat geflirt, toch werd ik rood toen hij dat zei. Ik draaide me snel weer om en ging verder met lezen. Kom op Madeleine, je kunt deze jongen aan, dacht ik bij mezelf. Hij is dan wel knap, maar een gigantische klootzak.

[ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:42 ]

If we burn, you burn with us. <3

Virgo Dules
    Ik keek even verbaasd op toen Elena zo plotseling wegging maar richtte mijn aandacht al gauw weer op Madeline. 'Je hoeft je niet te schamen, ik meen het.' Ik glimlachte breed.

On wednesdays we wear black

WillNotLearn schreef:
    Eeron Edward Night || Weerwolf

'Wat doe je graag in je vrije tijd?' Vraagt ze vervolgens terwijl ik naast haar op het bed neerzak, 'In mijn vrije tijd.. Reizen denk ik' Andwoord ik simpel, het echte andwoord zou zijn rennen.. Maar aangezien ze nog niet wist wat ik was had het geen zin om een ingewikkeld andwoord te geven. 'Jij?'

Don't be like the rest of them, darling

Elena Yana Bennett |sterveling|
    Buiten doe ik mijn tas om mijn schouder en loop weg. Ik schud mijn hoofd. Waarom werd ik jaloers daarnet? Ik zucht. Ik wil het zelfs niet weten. Ik denk even na. Waar heb ik die wolf gezien ongeveer? Ik begin te stappen tot ik op de openplek van daarnet uitkom. Ik loop verder en zie rotsen wat verder. Rotsen? Zouden er hier ook grotten zijn. Plots klinkt er gegrom links van me. Geen dierlijk gegrom. Het is haast van een... mens? 'Wolvenjongen?' zeg ik zachtjes. Het gegrom houd op en de jongen die me gered had komt uit de bosjes tevoorschijn.

Catherine | demon
    Ik knikte goedkeurend.
    Ik dacht even na.
    ''Zingen, schilderen..'' mompelde ik, en dacht verder, al kon ik niet echt op iets komen.
    Ja, oké, mensen die mijn volgende slachtoffer waren, bang maken. Maar dat is cru, en waarschijnlijk zou ik iedereen afschrikken.
    Ik was een demon, gevallen engel, daar kon ik niks aan veranderen; dan kon ik er net zo goed het beste van maken, toch?

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Eeron Edward Night

'Zingen, schilderen..' Mompelde ze waarna ze verder dacht, 'Schilderen lijkt me moeielijk, ik ben niet zo'n verf type. Tekenen lukt nog enigsins' Zei ik grijnzend.

Don't be like the rest of them, darling

Catherine | Demon
    ''Het is ook moeilijk, je moet alleen heel veel oefenen.'' glimlachte ik, en veegde een haarlok achter mijn oor.
    ''Ik wil je wel een keertje wat laten zien,'' zei ik schouderophalend, en keek even zuchtend uit het raam.
    Ik gokte dat het nu rond vier, vijf uur was, wat betekende dat ik nog wel wat langer met dat hongerige gevoel moest rondlopen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

'Wat doe je hier?' vraagt hij me. 'Weet je niet hoe gevaarlijk het hier kan zijn?' Ik zucht. 'Ik wilde je bedanken voor het redden van mijn leven en je iets terugbrengen.' Ik haal het bandje uit mijn tas en loop traag naar hem toe om hem niet te laten schrikken. 'Hier.' zeg ik en hij glimlacht als hij het bandje herkent. 'Dank je' hij kijkt me nu vriendelijker aan. 'Wie heeft je leren praten?' vraag ik hem. Hij lacht. 'Een professor. Ik kan ook wat manieren maar die gebruik ik niet zo vaak.' Ik glimlach. 'Kom mee.' zegt hij 'Het is veiliger voor je binnen.' Hij leid me langs de rotsen naar omhoog. Daar is een scheur waar hij naar binnen gaat en ik volg hem. We komen uit op een kamertje met 2 gewone stoelen die hij zelf gemaakt heeft een grote steen als tafel en een bed van planten. Ik glimlach en ga op een stoel zitten. 'Het is niet zoals bij de professor maar ik kan erin leven.' 'Hoe ben je hier beland?' vraag ik hem. Hij begint te vertellen over hoe hij hier is gekomen.

'Maar vertel me nu eens waarom je echt me kwam zoeken naast dat bandje en me bedanken?' vraagt hij me nieuwsgierig. 'Ik was bezorgt. Maar een klein deel van de wolfskinderen, zo noemen ze jullie, overleeft de grillen van de natuur.' Ik glimlach flauwtjes. 'En het was een goede smoes om de kamer te verlaten.' Hij kijkt me vragend aan. 'Ah ik zit in de knoop met mezelf daar. Er is een jongen die nou ja je weet dat de school niet helemaal normaal is?' Hij knikt lachend 'Mensen die bloed uit konijnen zuigen of veranderen in een wolf zijn inderdaad niet zo helemaal normaal.' Ik lach even. 'Er is daar een jongen en ookal is zijn aard anders, hij doet aardig tegen me maar dan begint hij te flirten met mijn kamergenoot en ik weet niet wat me bezielde maar ik kon er niet blijven.' Hij lacht. 'Een beetje jaloers?'

{oeoeooeoeooeoeoe, Elena^^}

[thaha xD Elenatje is jaloers :P]

{stiekem vind vigro haar ook wel leuk XD}

[ooeeeeeeh :p]

|L.O.L Eerste dag op school en meteen al leuk vinden. <3 I like it. ^^ |

kindness is never a burden.

Poeh schreef: