• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.

De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.

Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

Heksen:

- Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner

- Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia

Hunters:

- Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner

- Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu

Rollenstory
    Rollentopic

Your make-up is terrible

[Er is maar één heks en die ligt in de ziekenzaal.]

Angelica Wolfe - Hunter

"Maar, wat hebben ze gedaan, waarvoor is de ondervraging?" vraagt ze en neemt mijn blocnote over. "Noem me maar Westley Schimmer." Ik lach even schamper.
    "Wat hebben ze gedaan? Je maakt een grapje hé?" vraag ik op een ironische toon. Ze heeft toch zelf wel door dat dit haar beroep is.
    "Ik wil eerst meer informatie hebben voordat er iets met die verdome heks gebeurt. Dat is alles wat je hoeft te weten. Nu, ga naar de ziekenzaal en ondervraag haar als een politie agente." beveel ik.

Your make-up is terrible

[Voel je vrij om langs Kyle te gaan mensjes ;D]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[ Ik heb nog wel een meisje ;o ]

Elizabeth Rihony

'Begin eerst maar minder bevelen uit te delen.' kaatste ik terug. 'Anders kan je iemand anders zoeken.' gromde ik lichtjes. Niemand, maar dan ook niemand beval mij dingen te doen.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Angelica Wolfe - Hunter

"Begin eerst maar minder bevelen uit te delen." kaatst ze terug. "Anders kan je iemand anders zoeken." Ik hoor haar grommen en zucht waarna ik even over mijn gezicht wrijf en haar aankijk.
    "Sorry, Elizabeth." zeg ik gemeend. "Ik ben gewoon doodop, ik moet nodig slapen. Wil je het alsjeblieft voor me doen?"

Your make-up is terrible

Abbigail Sapphire Stone

Ik liep door de stad heen en zuchtte. Hier was ik even veilig, geloofde ik. Ik keek om me heen en zag Kyle ergens zitten. Ik glimlachte en rende naar hem toe. 'Kyle!' zei ik opgelucht en vloog hem dramatisch om zijn hals. 'Hi.' zei ik en sprong op zijn rug.

[ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 23:18 ]

Elizabeth Rhiony

Ik glimlach, 'Dat is weer de Angel die ik ken.' glimlach ik en knik. 'Natuurlijk doe ik het dan. Dus, wat heeft ze nou gedaan. Ik ben er vandaag niet bij met mijn hoofd.' zeg ik dan eerlijk.

Angelica Wolfe - Hunter

"Dat is weer de Angel die ik ken." glimlacht ze en knikt. "Natuurlijk doe ik het dan. Dus, wat heeft ze nou gedaan. Ik ben er vandaag niet bij met mijn hoofd." zegt ze eerlijk en ik glimlach dankbaar.
    "Blaise en Alice waren op zoek naar het huis van de Coven en ze vonden haar. Voor ze het doorhadden vuurde ze een spreuk op hun af en heeft Blaise haar in haar been geschoten zodat ze niet kon ontsnappen." leg ik rustig uit.

Your make-up is terrible

[Ghehe Kyle liep door de stad..]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[ Oh..BWAHAH. Faiil...ik verander het wel even ]

Edit; Changed. !

[ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 23:23 ]

Elizabeth Rihony

Ik glimlacht en knik begrijpend als Angel begint te spreken. "Blaise en Alice waren op zoek naar het huis van de Coven en ze vonden haar. Voor ze het doorhadden vuurde ze een spreuk op hun af en heeft Blaise haar in haar been geschoten zodat ze niet kon ontsnappen." Ik zuchtte. "Oke, wens me maar succes." zei ik toen zuchtend.

[Nou staat er nog dat ze hem zag zitte, maar ok xd]

Kyle Dyer

'Kyle!' hoorde ik iemand roepen. Voordat ik mij zelf om kon draaien vloog er al iemand om mijn hals.
    'Hi,' zei ze en ze sprong gelijk op mijn rug. Vrijwel gelijk deed ik mijn armen achter mijn rug onder haar billen. Ik keek wat achterom en zag dat het Abigail was. Ik lachte zachtjes.
    'Heey Abi,' zei ik met een klein lachje. 'Wat brengt jou hier zo laat?'

Angelica Wolfe - Hunter

"Oke, wens me maar succes." zegt ze zuchtend en ik leg mijn hand op haar schouder.
    "Maak je geen zorgen hoor." stel ik haar gerust. "Het meisje, Suzanna, is gelukkig heel spraakzaam door de medicijnen. Ze floept zo alles er uit. Ik denk dat het een makkie gaat worden." Ik glimlach nog eventjes en loop dan verder.

Your make-up is terrible

Elizabeth Rihony - Hunter

"Maak je geen zorgen hoor." stelt ze me gerust. "Het meisje, Suzanna, is gelukkig heel spraakzaam door de medicijnen. Ze floept zo alles er uit. Ik denk dat het een makkie gaat worden." zegt ze nog voordat ze vertrekt. Ik zucht en loop naar haar toe. 'Zo, mevrouw Penn.' zei ik en pakte het blocnote erbij. 'U heeft daarnet gesproken met mijn collega agente Brock?' vroeg ik toen voor de zekerheid.

Abbigail Sapphire Stone

Ik lachte toen hij me verder droeg. 'Hmm, ik dacht laat ik Kyle maar eens stalken. Misschien zou ik hem tegenkomen.' Ik sloeg mijn armen om zijn nek en grijnsde. 'En ja hoor, mrs. Stone had het weer eens goed.' zei ik en keek hem aan.

[ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 23:38 ]

Kyle Dyer

'Hmm, ik dacht laat ik Kyle maar eens stalken. Misschien zou ik hem tegenkomen,' zei ze en sloeg haar armen om mijn nek heen. 'En ja hoor, mrs. Stone had het weer eens goed,' zei ze vervolgens en keek mij toen aan. Ik lachte zachtjes.
    'Best eng dat jij al de tweede ben die gewoon daadwerkelijk bij mij in de buurt wilt zijn,' zei ik met een klein lachje. 'Toch moet je zo wel zelf gaan lopen. Ik weet niet of je het gezien had, maar mijn vingers zitten in het verband.'

Abbigail Sapphire Stone.

Shit, lekker dan Abbey, ik sprong meten van zijn rug af. 'Natuurlijk wil ik bij jou zijn, wij zijn voorbestemd Kyle. Dat weet je toch?' zei ik en zuchtte dramatisch.
    Toen ik naar zijn hand keek was ik weer een stuk serieuzer. 'Wat heb je gedaan?' Vroeg ik en keek hem bezorgd aan.