• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Aha oké... Dan zal ik zo wel wat verzinnen xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Susanna - Heks
    "Wat bedoel je met de coven?" vraag ze op een ietwat vreemde manier.
    "De groep, Ray en Rose en al de anderen die ik nog nooit gezien heb" mijn gezichtsuitdrukking verandert als ik het woord 'Ray' uitspreek. "Maar waarom vraag je dat? En weet je de antwoorden op mijn andere vragen?"


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Angelica Wolfe - Hunter

    "De groep, Ray en Rose en al de anderen die ik nog nooit gezien heb." zegt ze en haar gezichtsuitdrukking verandert als ze het woord 'Ray' uitspreek.
    "Maar waarom vraag je dat? En weet je de antwoorden op mijn andere vragen?" Ik sta op en pak een blocnote, waar ik haar naam en die van de anderen opschrijf.
    "Ik heb geen antwoorden, alleen maar vragen. Wij moeten erachter komen wat er gebeurd is. Wie zijn Ray en Rose?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Susanna - Heks
    "Twee vrienden. Nu, één vriend en een kennis. Rose heeft Ray afgepakt, ging met hem flirten. Kwetste mij. En jij? Hoe zit het met jou liefdeleven?" Ik kijk haar nog eens aandachtig aan. "Jij moet wel aanbeden worden door jongens of in jou geval mannen. Zo een knap persoon. Ik vind jou naam eigenlijk niet zo goed bij jou passen. Je zou Angel moeten heten en jagen op heksen." ik barst in lachen uit. "Mihi, stel je voor."

    [Onderbewust komt alles terug...]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ Godver, ik heb nu pas het topic -.-'

    Mag ik weten wat er zo de laatste 4 topics is gebeurd xd ]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:56 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Twee vrienden. Nu, één vriend en een kennis. Rose heeft Ray afgepakt, ging met hem flirten. Kwetste mij. En jij? Hoe zit het met jou liefdeleven?" Ze bekijkt mij aandachtig en ik kijk gepijnigt toe. Waarom die vraag in dit gesprek? Ik voel de woede weer omhoog komen.
    "Jij moet wel aanbeden worden door jongens of in jou geval mannen. Zo een knap persoon. Ik vind jou naam eigenlijk niet zo goed bij jou passen. Je zou Angel moeten heten en jagen op heksen." Ze begint ineens te lachen en ik bal mijn vuisten. "Mihi, stel je voor." Snel sta ik op.
    "Weet je Susanna, ik denk dat de verdoving iets té goed werkt." zeg ik kil en afstandelijk. "Je gaat allemaal rare dingen zeggen. Heksen bestaan niet en er zijn ook geen mensen die er op jagen. Daarbij heet ik Naomi en past Angel totaal niet bij mij. Ik denk dat ik je even laat slapen. Dat heb je wel nodig." Ik draai me snel om en loop de kamer uit. Misschien is er iemand anders die met haar wilt praten maar mij lukt het op het moment niet.


    Your make-up is terrible

    [Uuh, we begonnen met dat er een heks bijna is gevangen, die heks was Rose. Dus gingen ze op onderzoek uit. Blaise en Alice hebben een heks gevangen, die is nu bij Angel maar Angel word nu al gek van haar en zoekt iemand om haar over te nemen.]


    Your make-up is terrible

    [En bij de heksen; Ik weet alleen dat Phoenix in haar eigen huis is beetje zielig doen omdat Kyle weg is gegaan -ghehe-. Hij werd nogal ongemakkelijk door al haar luxe en loopt nu door de stad heen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Susanna - Heks
    Opeens is ze niet meer zo vriendelijk en gaat kil en afstandelijk doen. "Hè, wacht! Ik heb nog steeds honger!" Maar de dame loopt al weg. Ik voel me eenzaam. Niemand om mee te praten. En dan komt Ray mijn gedachten binnenbeslopen. "ik hield van hem! Al altijd!" De boodschap is eigenlijk bedoeld voor Ray en Rose, maar als Naomi het hoort is het ook niet erg...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Hello leugenaar. Ze is helemaal niet thuis ze zit op een bankje naast de stoep :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [Hello leugenaar. Ze is helemaal niet thuis ze zit op een bankje naast de stoep :p]


    [Bij haar huis?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (En Blaise had een affaire met Angel, terwijl hij verliefd was op Alice. Alice & Blaise hebben nu bijna seks (A) haha, klinkt best wel erg )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kaien schreef:
    (...)

    [Bij haar huis?]


    [Al een stuk verder *crossed arms* :p haha]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Ik ben bijna klaar met de reactie van Blaise -are you ready for it?- maar ik wilde me even helemaal inleven hahaha.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Oeh, I am sooo ready :'D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien