• Mijn DSI lag op mijn nachtkastje, die heb ik daar gisteravond neergelegd en nu.. Nu is ie foetsie! Ik kan hem nergens vinden en ik moet hem vandaag vinden! D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    uh, van je nachtkastje gevallen, missen er meer dingen? miss is ie dan gestolen...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Vraag het aan je moeder of zo, misschien heeft ze hem verlegt of weet ik wat. Dat doet de mijne toch altijd. :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Misschien is hij gewoon afgepakt door je broertje / zusje


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Courteous schreef:
    uh, van je nachtkastje gevallen, missen er meer dingen? miss is ie dan gestolen...

    Gestolen..? --'' Kom ooop, hoe kan ie nou gestolen zijn.
    En ik heb al overal gezocht in mijn kamer...

    Preysler schreef:
    Misschien is hij gewoon afgepakt door je broertje / zusje

    Nop.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 10:41 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heb je hem niet ergens anders neer gelegt? Vraag het eventjes aan je moeder. ^^


    Some angels have no wings.

    Laat je moeder even zoeken, dan verschijnt die op wonderlijke wijze waarschijnlijk weer. Bij mij is dat toch altijd (:


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Misschien heb je hem onbewust ergens anders gelegd?
    Blijven zoeken is de enige oplossing (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Misschien is ie gevallen en ligt ie nu onder je bed ? Weet ik veel..
    Oh ik heb het zelfde als jou, maar dan met mijn portemonnee. :')


    Life is a beautiful struggle

    Denk even na waar hij zeker níét kan liggen en ga daar kijken - daar liggen mijn verloren spullen over het algemeen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heb dat met mijn DS oplader. Ik had hem gevonden na hem bijna een halfjaar kwijt te zijn en nu is hij weer weg. Probeer op plekken te zoeken waar je niet normaal zoekt, op je bed, in je klerenkast/ladekast, bij de tv.


    The odds are néver in our favor.

    Al gevonden? c: Waar lag die?


    Pretty is just a pretty word.

    Misschien heb je het hem in je slaap ergens anders neer gelegd? Heb ik ook wel eens gehad --'


    Believe in yourself.

    Ik had dat met mijn mobiel
    En die vond ik een maand later terug in de auto


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one