• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Reageren op Nikki. vragen of je los mag? vragen over de personen die je geschoten hebben]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    [Reageren op Nikki. vragen of je los mag? vragen over de personen die je geschoten hebben]

    [Thanks!]

    Susanna - Heks
    "Ik, ik weet niet of ik dit mag vragen, maar weet u soms al iets meer over de daders? Ik bedoel, wie het gedaan heeft?" ik kijk rond. "En zouden de boeien rond mijn polsen wat minder strak mogen? Ze doen nogal pijn."


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Ik, ik weet niet of ik dit mag vragen, maar weet u soms al iets meer over de daders? Ik bedoel, wie het gedaan heeft?" Ze kijkt rond. "En zouden de boeien rond mijn polsen wat minder strak mogen? Ze doen nogal pijn." Ik bijt op mijn lip en kijk naar haar polsen.
    "Oké, ik denk dat je wel te vertrouwen bent." zeg ik expres en maak haar handboeien los. Die aan haar voeten laat ik wel zitten omdat ze anders weg kan rennen of vluchten en dat mag niet gebeuren.
    "We weten helaas niets, we hadden gehoopt dat jij iets meer zou weten. Hoeveel mensen er waren, wat ze zeiden, wat ze deden, hun motief..."


    Your make-up is terrible

    Susanna - Heks
    Ze maakt mijn boeien los en ik wrijf over de rode strepen de ze hebben nagelaten. "Ik weet dat de man groot was, en dat de vrouw bruin haar had."Maar wat gaat er nu met mij gebeuren?" ik kijk rond. "Ik heb helemaal niemand om naartoe te gaan. Ik wil niet naar terug naar de coven." Opeens herinner ik mij het huis en de groep, maar de spreuken blijven weg. "Waarom hebben ze mij overhoop geschoten? Waarom waren zij daar op het zelfde moment als ik?"


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Blaise | Hunter.
    'En?' Ik kijk op van mijn gedachten als ik haar stem hoor en draai mijn hoofd Alice haar kant op. Een scheve, speelse grijns gleed er op mijn lippen terwijl ik haar van top tot teen bekeek, misschien een beetje overdreven maar ik wilde dat ze het zag. Ten minste, nu ik de kans er voor had.
    Haar halfnatte donkere haren waren over een schouder gedrapeerd en ze had zich een beetje opgemaakt, wat haar gezicht nog iets verleidelijks gaf. Mijn blik ging meerdere maals over het rode, kanten pakje dat ze aan had en kalm draaide ik me van het raam weg en liep naar haar toe, nadat ik de gordijnen dicht had gedaan.
    Dit was alleen voor onze ogen en we hadden geen zin in pottenkijkers. Wij, alleen.
    Mijn handen lagen op haar bovenbenen en gleden speels naar boven, over haar zij en toen over haar rug. "Je ziet er... erg adembenemend uit," Ik kon het niet laten nog een keer mijn blik over haar te laten glijden en een huivering ging door me heen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale | Hunter

    Blaise kijkt op en draait zich om, terwijl er benieuwde kriebels door mijn buik gaan. Overduidelijk gingen zijn ogen over mijn lichaam en het was te zien dat hij de aanblik van het kanten pakje niet erg vond. Hij deed de gordijnen toe, liep op me af en liet zijn handen langs mijn benen glijden.
    'Je ziet er... erg adembenemend uit,' zei hij en nogmaals ging zijn blik over het pakje.
    'Precies wat ik wilde horen.' glimlachte ik en nam zijn handen vast, waarna ik hem naar het tweepersoonsbed dirigeerde. Ik had meestal te veel plaats, maar nu Blaise erbij was leek het veel te klein.
    Nog steeds had hij onder zijn openstaande shirt niets aan en ik liet mijn handen over zijn borstkas glijden.
    'En dan te bedenken dat ik dacht dat je me niet mocht,' grijnsde ik en trok hem mee op het bed.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise | Hunter.
    'Precies wat ik wilde horen.' glimlachte ze en nam mijn handen vast, waarna zij mij naar het tweepersoonsbed leidde - wat ik natuurlijk totaal niet erg vond en haar gewillig volgde.
    Ondertussen liet ik mijn zwarte jack op de grond vallen waardoor mijn bovenlichaam ontbloot was en een groot litteken op mijn linkerzij zichtbaar werd. Iets wat ik haar nog niet kon vertellen en waar ik eerder bij Angel niet op had gelet. Gelukkig was het nu wat donkerder en bijna niet te zien.
    Meerdere rillingen gingen door mijn lichaam heen toen ze met haar handen over mijn borstkas streek. Een zucht van genot liet ik zacht uit mijn mond komen en ik trok haar zachtjes bovenop me toen ik ging liggen.
    'En dan te bedenken dat ik dacht dat je me niet mocht,' grijnsde ze en ik grijnsde. 'It's complicated,' zei ik haar. 'You are .. very special, Alice Hale.' Fluisterde ik terwijl ik met mijn handen sommige plukjes haar uit haar gezicht wreef en ondertussen in haar ogen keek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale | Hunter

    Blaise ging liggen en zonder enige moeite trok hij me bovenop zich.
    'It's complicated,' zei hij en ik knikte half hoewel ik niet wist waar hij het over had.
    'You are .. very special, Alice Hale.' zei hij zacht terwijl hij mijn gezicht streelde. Ik wou een ironische opmerking terug maken maar dacht direct daarna dat het daar niet het moment voor was. Wel voor openbaringen. Dus bekende ik:
    'I think I love you, but I shouldn't.' waarna ik mijn lippen op die van hem drukte. Misschien wou ik gewoon niet horen wat zijn antwoord was, misschien kon ik hem gewoon niet meer weerstaan, ik wist enkel dat het heerlijk was om me tegen hem aan te voelen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise | Hunter.
    'I think I love you, but I shouldn't.' De glimlach die er op mijn lippen lag, verminderde iets en ik keek haar geschokt aan. Het was niet dat ik niet van haar hield, want dat deed ik wel degelijk, maar het gevoel... ik was nog niet klaar ervoor om het te accepteren.
    Ik wist niet of ik dat wel überhaupt kon, want misschien raakte ik haar ook kwijt.
    Eigenlijk had ik geen tijd meer om te antwoorden, want ze drukte haar lippen al op die van mij en ik kuste terug, zacht, maar toch intiem. Terwijl ik mijn ogen dichtdeed, bedacht ik me wat het beste was: er wat op zeggen of mijn mond houden?
    Nee, dat was niet mijn stijl, ik moest er wat op zeggen, anders bleef ik er al die tijd mee rondlopen.
    Ik verbrak de kus dus voorzichtig en keek haar aan, met een duidelijke stem zei ik enkel, 'Why not?' Ik was benieuwd naar haar antwoord en ook dat was te horen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Ik weet dat de man groot was, en dat de vrouw bruin haar had. Maar wat gaat er nu met mij gebeuren?" zegt ze nadat ze over haar polsen had gewreven, die rood zijn van de boeien.
    "Ik heb helemaal niemand om naartoe te gaan. Ik wil niet naar terug naar de coven." Ik doe mijn mond open en sluit hem gelijk weer.
    "Waarom hebben ze mij overhoop geschoten? Waarom waren zij daar op het zelfde moment als ik?"
    "Even rustig aan, Susanna." zeg ik en mijn hart begint in mijn keel te kloppen. Ze had het over de coven uit zichzelf!
    "Wat bedoel je met coven?" vraag ik er op, alsof ik het niet weet.


    Your make-up is terrible

    (hum hum, de vrouw had ZWART haar (cat) )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Hoe laat is het er eigenlijk? Anders laat ik Kyle zo naar zijn eigen huis gaan xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (ik denk 's nachts of ik moet wel heel verkeerd zitten (krul) )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Alice Hale | Hunter

    Uiterst voorzichtig onderbrak Blaise de kus en ik zuchtte teleurgesteld. 'Why not?' vroeg hij en ik ging rechtop zitten, waarna ik hem een verwijtende blik schonk. We hadden ons kunnen verliezen in het moment maar nu zat ik in dat dom pakje - waar ik me erg idioot in voelde - aan de rand van het bed terwijl ik daarnet niets liever wilde dan de verwachtingen van Blaise te overtreffen.
    'Omdat je me gekwetst hebt toen we de bandjes gingen halen. Omdat je me toen hebt laten huilen. Omdat je verdomme met mijn collega en vriendin nota bene seks hebt gehad! Daarom Blaise, zou ik niet van je mogen houden. Maar dat doe ik wel en ik kan het niet tegen houden.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [In ieder geval avond.]


    Your make-up is terrible