• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe

    "Volgens mij hebben wij het beide over verschillende magie. Magie als in hocus pocus, daar geloof ik niet in. Magie als in een prachtig uitzicht of ergens in die trans... Daar kan ik dan weer wel in geloven. Sommige dingen zien er gewoon zo magisch uit." zegt hij en hij glimlacht.
    "Oké. Dat kan. Ik ga daar geen discussies over voeren, we zijn immers volwassen." zeg ik nadat ik heb besloten om wijselijk mijn mond te houden over echte magie. Ik gok er zomaar op dat hij inderdaad geen heks of tovenaar is. Misschien die Phoenix wel maar hij weet gewoon van niks.
    "Je bent toch wel volwassen hé?" vraag ik dan voor de zekerheid.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oké. Dat kan. Ik ga daar geen discussies over voeren, we zijn immers volwassen,' zei ze en ik begon zachtjes te lachen. Eventjes was het stil en ik keek omhoog naar de lucht.
    'Je bent toch wel volwassen hé?' vroeg ze toen. Ik begon wat harder te lachen en knikte toen.
    'Ja natuurlijk!' zei ik tegen haar. Eventjes keek ik haar aan en vervolgens weer omhoog.
    'Tenzij twintig niet meer volwassen is,' mompelde ik toen. 'Maar de echte vraag is, ben jij wel volwassen?' vroeg ik toen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Ja natuurlijk!" zegt hij. "Tenzij twintig niet meer volwassen is." mompelt hij er achter aan. "Maar de echte vraag is, ben jij wel volwassen?" vraagt hij waarop het mijn beurt is om te lachen. Het is een zachte, twinkelende lach.
    "Denk je nou werkelijk dat ik niet volwassen ben?" vraag ik. "Volgens mij had je zelf wel door dat ik ouder ben dan jij bent." Ik sla dit keer mijn andere been over de ene been heen en ga iets verzitten zodat ik Kyle wat beter aan kan kijken. Hij is leuk gezelschap, een verademing na die heks en hij haalt mijn gedachte van Blaise en Alice af.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Denk je nou werkelijk dat ik niet volwassen ben?' vroeg ze waarop ik mijn schouders ophaalde. 'Volgens mij had je zelf wel door dat ik ouder ben dan jij bent.' Ik knikte lichtjes en keek beetje toe hoe ze haar ene been over de ander sloeg. Ik glimlachte vriendelijk naar haar.
    'Zie je er altijd zo zakelijk uit?' vroeg ik toen. 'Stiekem laat dat jou ook ouder lijken wist je dat? Ik weet namelijk niet hoe oud jij bent, maar ik gok op... Vijfentwintig?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    '"Zie je er altijd zo zakelijk uit?" vraagt hij. "Stiekem laat dat jou ook ouder lijken wist je dat? Ik weet namelijk niet hoe oud jij bent, maar ik gok op... Vijfentwintig?" Ik lach zacht.
    "Bijna. Drieëntwintig." antwoord ik. "En zo zie ik er meestal wel uit. Ik heb ook een imago hoog te houden." grijns ik lichtjes. Ondertussen pruts ik wat aan de speldjes in mijn haar die het opgestoken houden.
    "Ik kan er ook wel minder zakelijk uitzien." zeg ik en trek de speldjes eruit waardoor mijn witblonde krullen net over mijn schouders vallen. Ik schud ze even door elkaar en kijk Kyle dan weer aan.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 21:43 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Bijna. Drieëntwintig en zo zie ik er meestal wel uit. Ik heb ook een imago hoog te houden,' zei ze en ze grijnsde weer iets. Ze prutste wat aan haar haar.
    'Ik kan er ook wel minder zakelijk uitzien,' zei ze en haalde vervolgens wat uit haar haar waardoor die nu los vielen en haar witblonde krullen over haar schouders vielen. Ik glimlachte tevreden.
    'Dat ziet er veel beter uit! Nu nog wat minder zakelijke kleren en je lijkt misschien dan wel twintig,' zei ik met een glimlachje. Ik bekeek haar eventjes en besefte mij eerlijk gezegd dat ze veelte mooi en lief was voor een hunter. Niet dat ik veel ervaring had met hunters, maar toch..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oei, oei, stiekem bloeit hier iets, ghihi. (cat)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    "Dat ziet er veel beter uit! Nu nog wat minder zakelijke kleren en je lijkt misschien dan wel twintig." zegt hij met een glimlachje. Ik zie dat hij me bekijkt en kijk even met een pruillipje naar mijn kleding. Ik maak de bovenste knoop van mijn bordeuxrode bloes los en kijk dan weer naar hem.
    "Eigenlijk vind ik deze kleding veel te mooi." geef ik toe. "Het is stijlvol, geraffineerd en toch een beetje sexy en gewaagd." Ik weet hoe goed mijn vrouwelijke vormen er in uit komen. Ik ga even met mijn hand over de zwarte kokerrok heen en strijk hem glad.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ze keek eventjes met een pruillipje naar haar kleren en maakte vervolgens de bovenste knoopje van haar blouse los. Ik knipperde een paar keer.
    'Eigenlijk vind ik deze kleding veel te mooi. Het is stijlvol, geraffineerd en toch een beetje sexy en gewaagd,' zei ze. Ik knikte lichtjes en besefte dat ik haar nog steeds bekeek. Ik keek gauw een andere kant op.
    'Oké, je hebt gelijkt,' zei ik zachtjes en stond vervolgens op. 'Ik ga nog eventjes lopen,' zei ik en krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Loop je mee of wou je blijven zitten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij knikt en ik zie dat hij mij bekijkt. Als hij het zelf ook door heeft, kijkt hij snel een andere kant op en ik glimlach. Ik vind deze twintigjarige jongen eigenlijk schattig.
    "Oké, je hebt gelijk." zegt hij zacht en staat op. Ik kijk hem verbaasd aan en vraag me af of dit hem afschrikt.
    "Ik ga nog eventjes lopen. Loop je mee of wilde je blijven zitten?" vraagt hij en ik sta ook op. Ik heb behoefte aan gezelschap dus ga ik mee.
    "Ik ga mee." zeg ik snel en ik ga naast hem staan. "Ik kan wel wat gezelschap gebruiken na vandaag." zeg ik hem eerlijk en glimlach vriendelijk en oprecht naar hem.


    Your make-up is terrible

    [Schattig? D:]

    Kyle Dyer

    'Ik ga mee,' zei ze snel nadat ze ook was opgestaan en ging vervolgens naast mij staan.
    'Ik kan wel wat gezelschap gebruiken na vandaag,' zei ze en glimlachte toen vriendelijk naar me. Vriendelijk glimlachte ik terug en begon toen te lopen.
    'Ik vind het goed,' zei ik toen en wachtte vervolgens eventjes tot dat Angel ook was gaan lopen. 'Mag ik weten wat er verder vandaag allemaal is gebeurd?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja!]

    Angelica Wolfe

    "Ik vind het goed." zegt hij nadat hij is gaan lopen en hij wacht even. Ik loop snel om naast hem te kunnen staan en verder te lopen op mijn hakken, die eigenlijk behoorlijk klote zitten.
    "Mag ik weten wat er verder vandaag allemaal is gebeurd?" vraagt hij.
    "Teleurstelling na teleurstelling." zeg ik met een glimlachje. "Maar ik denk niet dat ik in details ga treden. Jij hebt immers het verjaardagsfeestje mysterie nog niet ontrafelt voor mij." Met mijn hand ga ik naar mijn haar en stop een paar van de springerige krullen achter mijn oor.


    Your make-up is terrible

    [Nee D:]

    Kyle Dyer

    'Teleurstelling na teleurstelling. Maar ik denk niet dat ik in details ga treden. Jij hebt immers het verjaardagsfeestje mysterie nog niet ontrafelt voor mij,' zei ze. Ik keek haar even aan en zag nog net hoe ze met haar hand een paar krullen achter haar oor stopte.
    'Welke mysterie?' vroeg ik beetje afwezig. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en keek toen maar voor de veiligheid naar voren.
    'Voor mij is het geen mysterie. Voor mij is alles glashelder.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Jaaaa.]

    Angelica Wolfe

    "Welk mysterie?" vraagt hij wat afwezig. Hij schud licht zijn hoofd en kijkt weer naar voren, waarschijnlijk meer tegen zichzelf dan tegen mij.
    "Voor mij is het geen mysterie. Voor mij is alles glashelder." zegt hij en ik stoot hem zacht aan met mijn elleboog waardoor ik licht uit mijn baan zwenk en bijna struikel, maar mijn evenwicht weer snel hervind.
    "Maar voor mij is het wel een mysterie. Net zoals mijn teleurstellingen voor jou een mysterie zijn." grinnik ik zacht. De lok hangt weer in mijn gezicht maar ik verdom het om hem eruit te vegen. Dit is dus waarom ik mijn haar altijd vast heb.


    Your make-up is terrible

    [Hm... Nee]

    Kyle Dyer

    Ze stootte mij zacht aan met haar elleboog, maar daarbij struikelde zij. Zachtjes lachte ik en gelukkig viel ze niet en kon ze uit haar zelf haar evenwicht weer hervinden.
    'Maar voor mij is het wel een mysterie. Net zoals mijn teleurstellingen voor jou een mysterie zijn,' grinnikte ze zachtjes. Ik zuchtte eventjes, maar bleef gewoon naar voren kijken.
    'Krijg ik jouw teleurstellingen te weten als ik het mysterie ontrafel?' vroeg ik met een klein lachje. 'Al moet je dan wel eerst uitleggen wat de mysterie is..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you