• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Ow eh.. Buiten ergens in de stad geloof ik..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja, gewoon ergens. x'D]

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt me verward aan en schud dan met zijn hoofd.
    "Zo goed als? Je had net nog gerookt Angel! Je bent helemaal niet gestopt met roken." lacht hij en ik grijns schaapachtig naar hem.
    "Zo goed als ja, dus niet helemaal. Dit was mijn eerste in zeker een week." leg ik aan hem uit. Ik ben allang blij dat ik hem nog aan het lachen kreeg net, ik was al bang dat hij kwaad zou worden op me.
    "En ik stik er niet in en ik eet ze ook niet op." moet ik er nog even aan toevoegen en kijk hem aan met een triomfantelijke blik en idem grijns op mijn lieflijke gezicht.


    Your make-up is terrible

    [dus eh waar moet ik haar heen sturen??]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ergens in de stad]

    Kyle Dyer

    'Zo goed als ja, dus niet helemaal. Dit was mijn eerste in zeker een week en ik stik er niet in en ik eet ze ook niet op,' vertelde ze en ze keek mij aan met een triomfantelijke blik. Mijn mond zakte klein stukje open van verbazing toen ze dat zei. Ik schudde mijn hoofd weer en sloot mijn mond.
    'Ik stikte er ook niet in en ik eet ze ook niet op!' zei ik vlug. Ik zuchtte eventjes en ging maar weer verder lopen. 'Maar toch blijf ik doorroken. Zo vaak rook ik normaal eigenlijk niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Zijn mond zakt een stukje open van verbazing waarna hij zijn hoofd schud en zijn mond weer sluit. Mijn grijns slankt af naar een glimlachje op mijn perfecte, rode lippen.
    "Ik stikte er ook niet in en ik eet ze ook niet op!" zegt hij snel. Ik hoor hem zuchten en hij loopt weer verder, waarna ik hem snel volg en het getik van mijn hakken me weer begint te irriteren.
    "Maar toch blijf ik doorroken. Zo vaak rook ik normaal eigenlijk niet."
    "Dan moet je dat doen." zeg ik en ik haal mijn schouders een beetje op. "Ik bedoel, het is jouw keuze. Waarom rook je dan nu wel zoveel? Je lijkt wel een kettingroker joh."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Dan moet je dat doen,' zei ze. 'Ik bedoel, het is jouw keuze. Waarom rook je dan nu wel zoveel? Je lijkt wel een kettingroker joh.' Ik lachte zachtjes en haalde vervolgens mijn schouders iets op. Ik keek eventjes haar kant op.
    'Weet ik niet? Heb jij dan nooit van die moment dat je dingen vaker doe dan normaal? Voor de ontspanning.. Misschien is dat het gewoon. Ik weet het niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rossella
    Ik loop mijn huis binnen. Ik loop de grote trap op en mijn slaapkamer door naar de badkamer. Ik neem een lange douche. Ik heb echt een rotdag gehad vandaag, wil het liefste in bed kruipen en alles vergeten maar dat doe ik juist niet.
    Ik na schoon ondergoed aangetrokken te hebben doe ik een korte broek aan, een sporttopje en sneakers. Mijn natte haar bind ik in een staart. Na het overtollige uitgelopen make-up van mijn gezicht verwijdert te hebben loop ik mijn huis uit.
    Ik begin te joggen. Let niet echt op waar ik heen ga en laat mijn voeten me leiden. Als ik een hoek om ren blijf ik plotseling staan. Ik zie Kyle met die vage vrouw van eerder. Wat doen die twee? Ik snap het niet zij was toch een hunter?? Ik begin weer een stukje te rennen tot ik vlakbij ben. "Hey Kyle. Jij ook hier?" Ik doe luchtig, alsof er niks gebeurt was eerder..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe

    Hij lacht zacht en haalt zijn schouders iets op, waarna hij in mijn richting kijkt.
    "Weet ik niet? Heb jij dan nooit van die momenten dat je dingen vaker doe dan normaal? Voor de ontspanning... Misschien is dat het gewoon. Ik weet het niet." Ik glimlach eventjes.
    "Dat kan. Ik rook er dan wel twee in de week of zo." lach ik plagerig. Net op dat moment hoor ik redelijk snelle voetstappen en als ik op kijk, zie ik een jogger aan komen. Als ik beter kijk, zelfs een bekende.
    "Hey Kyle. Jij ook hier?" vraagt ze nogal luchtig en ik frons eventje en besluit mijn mond maar te houden nu.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Dat kan. Ik rook er dan wel twee in de week of zo,' lachte ze plagerig. Ik gromde iets en wou wat zeggen. Ik hoorde vlugge voetstappen onze kant op komen, ik keek op en zag dat het Phoenix was.
    'Heey Kyle. Jij ook hier?' vroeg ze luchtig. Ik keek haar eventjes vragend aan en knikte toen.
    'Ehm ja, blijkbaar,' zei ik met een klein lachje en krabde iets aan mijn achterhoofd. Ik bekeek haar eventjes. Ze zag er sportief uit. Lichtjes fronste ik.
    'Nou nog sporten?' vroeg ik lichtelijk verbaasd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    Kyle krabt op zijn achterhoofd. "Nou nog sporten?" vraagt hij en ik bespeur een tikkeltje verbazing.
    Ik knik eventjes. "Ja wat moet ik anders doen?" Ik haal mijn schouders op. "thuis is saai en ja...moet toch een beetje in shape blijven of niet" Ik glimlach eventjes naar hem.
    Ik bekijk de vrouw eventjes. "Oh...Wat onbeleefd van me om mezelf niet voor te stellen. Ik ben Phoenix" Ik steek mijn hand uit om haar die te laten schudden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe

    "Ehm ja, blijkbaar." antwoord Kyle er op met een klein lachje. Het klinkt een beetje heel verbaast in mijn oren. Hij krabt aan zijn achterhoofd en bekijkt haar even, ik volg zijn voorbeeld en laat mijn blik even snel over haar heen glijden.
    "Nou nog sporten?" vraagt hij verbaast. Zij knikt er op. Ik ben niet zeker of het nou Phoenix is of niet.
    "Ja wat moet ik anders doen?" antwoord ze en ze haalt haar schouders op. "thuis is saai en ja... Moet toch een beetje in shape blijven of niet?" Ze glimlacht naar hem en kijkt dan naar mij, eerder bekijkt.
    "Oh... Wat onbeleefd van me om mezelf niet voor te stellen. Ik ben Phoenix" Ze steekt haar hand uit en ik glimlach even schamper naar haar.
    "Oh, toch wel?" zeg ik met een scherpe, opmerkzame stem en neem haar hand aan met mijn zachte hand en perfecte rode nagels. "Ik ben Angel." zeg ik.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 0:26 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ja wat moet ik anders doen?' antwoordde ze en haalde toen haar schouders op. 'Thuis is saai en ja... Moet toch een beetje in shape blijven of niet?' Ze glimlachte en keek toen naar Angel, ik haalde mijn schouders op. Zal allemaal wel goed wezen.
    'Oh... Wat onbeleefd van me om mezelf niet voor te stellen. Ik ben Phoenix,' zei ze en ze stak toen haar hand uit naar Angel.
    'Oh, toch wel?' zei Angel met een scherpe stem. Ze nam haar hand aan en een beetje keek ik toe. 'Ik ben Angel,' stelde ze zichzelf voor. Ik glimlachte ietsjes en knikte maar vaagjes. Een beetje keek ik om mij heen en begon ik een beetje met mijn vingers te spelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    "Oh toch wel?" vraagt de vrouw met een scherpe stem en ik glimlach alleen. Vanbinnen niet echt gemeend aangezien ik weet dat ze een hunter is. "Ik ben Angel" antwoord ze dan en ze schud mijn hand. "leuk je te ontmoeten" zeg ik.
    Ik kijk ze beiden even aan, Kyle word schijnbaar zenuwachtig van mijn aanwezigheid. "Ik stoor schijnbaar, dus ik ga weer verder" Ik glimlach even naar Kyle.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe

    "Leuk je te ontmoeten." zegt ze. Ze kijkt mij en Kyle even aan en mijn blik gaat onwillekeurig even naar Kyle die met zijn vingers staat te spelen.
    "Ik stoor schijnbaar, dus ik ga weer verder." Ze glimlacht naar Kyle, schijnheilig mens. Weet hij wel dat zij waarschijnlijk een heks is? Vast niet, anders zou hij niet met haar willen optrekken.
    "Eigenlijk probeerde ik Kyle er alleen van te overtuigen dat hij geen sigaretten moet eten maar hij is zo koppig." zeg ik plagerig en lach even naar Kyle. "Maar dat wist je vast al." voeg ik er nog snel aan toe om haar te laten weten dat Kyle een beetje heeft vertelt over hun.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik stoor schijnbaar, dus ik ga weer verder,' zei Phoenix. Ik keek haar eventjes vragend aan en zag dat ze naar mij glimlachte. Een beetje glimlachte ik terug.
    'Eigenlijk probeerde ik Kyle er alleen van te overtuigen dat hij geen sigaretten moet eten maar hij is zo koppig,' zei Angel plagerig. Ze lachte eventjes naar mij en ik keek haar iets wat beledigd aan. 'Maar dat wist je vast al,' voegde ze er nog aan toe en ik zuchtte eventjes. 'Ik eet ze helemaal niet,' zei ik en keek Angel nog eventjes aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you