• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella
    "Eigenlijk probeerde ik Kyle er alleen van te overtuigen dat hij geen sigaretten moet eten maar hij is zo koppig" zegt Angel Plagerig. "Maar dat wist je vast al" Kyle zucht. "Ik eet ze helemaal niet" zegt Kyle.
    Ik haal mijn schouders even op. "Wie ben ik om te zeggen wat hij wel of niet moet,mag of kan doen" Ik glimlach weer eventjes. Ik kijk weer even naar Angel. Schijnheilig mens. Kyle weet toch wel dat het een hunter is? Ik kijk weer even naar Kyle en haal vragend mijn wenkbrouwen op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe

    "Ik eet ze helemaal niet" zegt hij nadat hij gezucht heeft en kijkt mij nog eventjes aan. Mijn mondhoeken krullen er alleen maar van om. Phoenix haalt alleen maar haar schouders op.
    "Wie ben ik om te zeggen wat hij wel of niet moet, mag of kan doe." Ze glimlacht even en ik trek kort mijn wenkbrauw op.
    "Het was als grapje bedoelt. Ik weet ook wel dat hij geen sigaretten eet en wil ook niet bepalen voor hem wat hij moet, mag of kan." verklaar ik op een wat zakelijkere toon dan mijn plagerige stem van net.
    "Daarbij zou dat ook wel raar zijn aangezien ik hem nog maar net ken. Ik ben zijn moeder immers niet." Ik kijk even van Kyle naar Phoenix en voel me plotseling een beetje ongemakkelijk.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Wie ben ik om te zeggen wat hij wel of niet moet,mag of kan doen,' zei ze. Ik krabde eventjes aan mijn achterhoofd. Phoenix keek Angel eventjes aan en toen naar mij en ze trok haar wenkbrauw vragend op. Vragend keek ik terug naar haar.
    'Het was als grapje bedoelt. Ik weet ook wel dat hij geen sigaretten eet en wil ook niet bepalen voor hem wat hij moet, mag of kan,' zei Angel op een zakelijke toon. 'Daarbij zou dat ook wel raar zijn aangezien ik hem nog maar net ken. Ik ben zijn moeder immers niet.' Ik keek haar aan en begon toen te lachen.
    'Nee dat moest er nog eens bijkomen,' zei ik met een lachje. 'Dan was je wel een hele jonge moeder en een moeder waar ik mee op kan schieten.' Ik glimlachte nog eventjes en begon toen weer met mijn vingers te spelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    Hij kan opschieten met een hunter? Weet hij eigenlijk wel dat ze een hunter is? Hij was er toch bij.
    Ik haal weer even mijn wenkbrouwen naar hem op. en probeer naar hem te seinen of hij het echt niet weet? een beetje met mijn wenkbrouwen en ogen en hopen dat hij het snapt.
    "Dan zou je inderdaad een jonge moeder zijn.." beaam ik met een glimlachje. "Al heb ik hem ook wel eens verteld dat roken niet heel erg goed voor hem is...maar mannen zijn sowieso al slechte luisteraars" Ik knipoog naar Kyle ten teken dat het een grapje is.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe

    Kyle kijkt me aan en begint dan te lachen, waardoor ik ook glimlach.
    "Nee, dat moest er og eens bijkomen. Dan was je wel en hele jonge moeder en een moeder waar ik mee op kan schieten." Hij glimlacht en speelt weer met zijn vingers. Hij is echt wel schattig. Phoenix lijkt wel een rare tik met haar wenkbrauwen en ogen te hebben.
    "Dan zou je inderdaad een jonge moeder zijn..." beaamt ze hem. "Al heb ik hem ook wel eens verteld dat roken niet heel erg goed voor hem is... Maar mannen zijn sowieso al slechte luisteraars." Ze knipoogt naar Kyle en ik blijf me afvragen wat er speelt tussen die twee. Ik lach zacht en knik er op.
    "Inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in." antwoord ik er op. "Maar helaas komen ze er veel te vaak mee weg." Ik zucht een zucht die veel te veel inhoud heeft en mijn ogen dwalen eventjes af naar het verleden voordat ik mijn hoofd schud en mijn mondhoeken weer charmant laat omkrullen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ik lachte zachtjes op de manier hoe Phoenix haar wenkbrauwen bewoog.
    'Dan zou je inderdaad een jonge moeder zijn... Al heb ik hem ook wel eens verteld dat roken niet heel erg goed voor hem is... Maar mannen zijn sowieso al slechte luisteraars,' zei ze en vervolgens knipoogde ze naar mij. 'Inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Maar helaas komen ze er veel te vaak mee weg,' zei Angel en ze zuchtte. Ik keek haar eventjes aan. Ze schudde haar hoofd en liet haar mondhoeken charmant omhoog krullen. Ik glimlachte eventjes.
    'Ik snap het alleen niet,' zei ik en krabde weer eens aan mijn achterhoofd. 'Waarom moet ik perse stoppen met roken terwijl jullie zelf roken? Het is leuk, het in ontspannend en zo vaak doe ik het niet. Plus ik moet die figuurtjes nog leren maken! Waarom moet ik stoppen met roken? Zo kan ik niet oefenen en al die andere dingen gaan dan ook weg. Beetje gemeen vinden jullie ook niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    Ik moet even lachen om Kyle. "Alleen...Ik rook niet Kyle.." zeg ik geamuseerd. "En niemand dwingt je om te stoppen met roken hoor. Het is alleen niet goed voor je gezondheid, maar verder moet je het helemaal zelf weten"
    Ik grinnik even en een briesje waait langs waardoor ik het best wel koud krijg. Maar ik wil niet terug naar huis. Niet naar dat grote eenzame huis waar ik helemaal alleen moet gaan zitten..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe

    "Ik snap het alleen niet. Waarom moet ik perse stoppen met roken terwijl jullie zelf roken? Het is leuk, het in ontspannend en zo vaak doe ik het niet. Plus ik moet die figuurtjes nog leren maken! Waarom moet ik stoppen met roken? Zo kan ik niet oefenen en al die andere dingen gaan dan ook weg. Beetje gemeen vinden jullie ook niet?" ratelt hij en ik lach zacht, Phoenix ook.
    "Alleen... Ik rook niet Kyle..." Ze klinkt geamuseerd. "En niemand dwingt je om te stoppen met roken hoor. Het is alleen niet goed voor je gezondheid, maar verder moet je het helemaal zelf weten." Op het moment sta ik misschien wel op het punt om haar te mogen, voor eventjes.
    "Precies wat Phoenix zegt. Blijf jij die sigaretten maar eten." Er waait een briesje langs waardoor mijn losse krullen weer voor mijn ogen waaien en ik veeg ze nog maals uit mijn gezicht. Zo ver ik kan zien lijkt Phoenix het wel koud te hebben.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Zo wel als Phoenix als Angel moesten lachen om mij.
    'Alleen...Ik rook niet Kyle..' zei Phoenix geamuseerd. Ik krabde lichtjes aan mijn hoofd. Ik zou toch zweren.. 'En niemand dwingt je om te stoppen met roken hoor. Het is alleen niet goed voor je gezondheid, maar verder moet je het helemaal zelf weten.' Ik haalde mijn schouders lichtjes op.
    'Precies wat Phoenix zegt. Blijf jij die sigaretten maar eten,' zei Angel waarop ik zuchtte. Er ging een briesje langs en ik glimlachte. De krullen van Angel gingen weer eens voor haar gezicht. Zachtjes lachte ik erom. Phoenix leek het koud te hebben. Ik keek haar eventjes aan.
    'Misschien was het handig om een jas aan te doen,' zei ik met een klein lachje. 'En Angel?' Ik keek haar aan. 'Ik eet geen sigaretten,' zei ik met een zuchtje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    "Misschien was het handig om een jas aan te doen" zegt Kyle met een lachje. "en Angel? Ik eet geen sigaretten" zucht Kyle. Ik grinnik even. "Normaal gesproken ga je niet joggen met een jas aan toch?" zeg ik grinnikend. "Ik had ook niet verwacht dat ik jou tegen zou komen en hier zou staan kletsen met jullie." Ik wrijf even over mijn nek. "Niet echt doordacht dat het misschien fris zou worden.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe

    "Misschien was het handig om een jas aan te doen. En Angel?" Kyle kijkt nu mij aan. "Ik eet geen sigaretten." zegt hij met een zuchtje.
    "Normaal gesproken ga je niet joggen met een jas aan toch? Ik had ook niet verwacht dat ik jou tegen zou komen en hier zou staan kletsen met jullie." zegt ze en wrijft even over haar nek "Niet echt doordacht dat het misschien fris zou worden..."
    "Ik heb vast nog wel ergens een jas in mijn auto." zeg ik tegen Phoenix en kijk even achterom naar de plek waar mijn auto scheef geparkeerd staat. We zijn al een eindje gelopen dus die kan ik niet meer zien.
    "Oh en Kyle, ik weet dat je geen sigaretten eet. Het is gewoon een grapje. Elke keer opnieuw." Ik steek even mijn tong naar hem uit en lach dan.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik had ook niet verwacht dat ik jou tegen zou komen en hier zou staan kletsen met jullie. Niet echt doordacht dat het misschien fris zou worden..' Ik keek haar eventjes aan en haalde mijn schouders op. Het was avond, dan was het zo beetje altijd wel fris, toch?
    'Ik heb vast nog wel ergens een jas in mijn auto,' zei Angel en ze keek vervolgens eventjes achterom. 'Oh en Kyle, ik weet dat je geen sigaretten eet. Het is gewoon een grapje. Elke keer opnieuw.' Ze stak haar tong naar mij uit en lachte toen. Ik zuchtte eventjes en gaf haar een speelse duw, wel keek ik weer eventjes uit zodat ze niet viel. Lichtjes schudde ik vervolgens mijn hoofd.
    'Eventjes is het leuk, maar eerlijk gezegd begin het na een tijdje te irriteren,' zei ik zachtjes en ging eventjes met mijn hand over mijn muts.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    "Ik heb vast wel ergens een jas in mijn auto" zegt Angel en kijkt even achterom waarna ze weer verteld dat ze een grap maakt over de sigaretten. "Eventjes is leuk maar eerlijk gezegd begint het me na een tijdje te irriteren" Ik kijk even naar Kyle en kan het wel begrijpen. "Als iemand er te lang over door blijft gaan wel" beaam ik. Ik kijk weer even naar Kyle. Het is zo jammer dat hij wegvluchtte om mijn huis. ik wend mijn blik af en kijk naar mijn voeten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe

    Hij geeft mij een speelse duw en ik lach zacht, bijna kinderlijk zelfs. Daarna schud hij zijn hoofd.
    "Eventjes is het leuk, maar eerlijk gezegt begint het na een tijdje te irriteren." zegt hij zacht en ik haal mijn schouders op.
    "Als iemand er te lang over door blijft gaan wel." Ik werp even een strakke blik naar Phoenix.
    "Goed, geen jas dus." zeg ik en ik haal mijn schouders weer op. "Ik denk dat het voor mij wel eens tijd is om naar huis te gaan. Morgen moet ik toch weer werken en zo..." Ik kijk even naar Kyle en Phoenix en glimlach even gespeelt naar ze voor ik me omdraai.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Als iemand er te lang over door blijft gaan wel,' zei Phoenix. Ik glimlachte eventjes vriendelijk naar haar.
    'Goed, geen jas dus,' zei Angel. Ik lachte zachtjes en keek eventjes toe hoe ze haar schouders ophaalde.
    'Ik denk dat het voor mij wel eens tijd is om naar huis te gaan. Morgen moet ik toch weer werken en zo...' Ze keek ons nog eventjes aan en glimlachte voordat ze zich omdraaide.
    'Is het dan al zo laat?' vroeg ik hard op in mezelf. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en keek Angel nog eventjes aan.
    'Zie ik je nog weer eens?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you