• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella
    "Is het dan al zo laat?" vraagt Kyle. "Zie ik je nog weer eens?" vraagt hij dan. Dit is toch niet te geloven. Ik doe heel erg veel moeite om niks te zeggen en mijn hoofd niet te schudden.
    Of mezelf slaan. Dat wil ik ook wel doen eigenlijk. En zo ver ver mogenlijk bij Kyle uit de buurt blijven. Laat hem maar lekker gepakt worden door die hunter. Misschien wel niet zon slecht idee ook..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe

    "Is het dan al zo laat?" hoor ik Kyle achter me vragen. Ik haal alleen maar mijn schouders op, ik heb werkelijk geen idee hoe laat het is.
    "Zie ik je nog weer eens?" vragt hijdan. Ik glimlach en draai me even om.
    "Misschien." zeg ik tegen hem waarna ik me terug draai en op mijn vrouwelijke manier terug naar mijn auto te lopen. Onderweg schuif ik mijn speldjes weer in mijn haar zodat het niet meer zo rond danst en voor mijn ogen hangt. Ik open het slot van een afstandje met een klik en stap dan snel in.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ze draaide zich om en zag dat ze glimlachte.
    'Misschien,' zei ze en draaide toen weer om. Ze liep weg en eventjes keek ik haar na. Ik draaide mij om naar Phoenix zodra ik Angel niet meer zag.
    'Mag ik vragen wat jou wenkbrauwen zo net hadden?' vroeg ik toen met een lachje. Ik begon ondertussen met mijn vingers te spelen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    "Mag ik vragen wat jou wenkbrouwen zonet hadden?" vraagt Kyle met een lachje. Ik werp Kyle een koele blik toe. "Mijn wenkbrouwen vroegen zich af of je wel doorhad dat zij een hunter is.." zeg ik met een net zo een koele stem als mijn blik.
    Ik kijk Angel even na en schud dan weer even mijn hoofd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ze wierp mij een koele blik toe. Eventjes beet ik op mijn lip.
    'Mijn wenkbrouwen vroegen zich af of je wel doorhad dat zij een hunter is..' zei ze met een koele stem die perfect paste bij haar blik. Ze keek Angel na en schudde toen even haar hoofd. Vragend keek ik haar aan.
    'Ik ben een tijd bij haar geweest, maar het was niet echt te merken dat ze een hunter was..' Ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd en pakte toen toch maar een sigaret en stak die aan.
    'Ze is veelte aardig daarvoor. Zou niet weten waarom zij een hunter is.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    "Ik ben een tijd bij haar geweest, maar het was niet echt te merken dat ze een hunter was, Ze is veelte aardig daarvoor. Zou niet weten waarom zij een hunter is"
    Ik rol met mijn ogen en maak een spottend geluidje. "Na vanmiddag heb ik wat onderzoek naar haar gedaan en ze is een hunter. En for the record. Hunters doen altijd aardig, tot ze iets hebben waarop ze je kunnen pakken"
    Ik draai me om en begin weg te lopen. Ik steek even mijn hand op. "maar hè doe wat je niet laten kunt. Ik heb je gewaarschuwd"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe

    Ik blijf nog even in de auto zitten en tuur door het duister op zoek naar een teken van Kyle en Phoenix maar ik zie niets. Phoenix is een raar figuur, er zit meer achter haar dan je zou denken van zo'n meisje. Ze heeft iets moois over zich maar is nog erg jong. Kyle is gewoon onschuldig, dat weet ik zeker. Die gedraagt zich ook niet zo merkwaardig.
    Uiteindelijk start ik de auto en rijd ik terug naar huis. Er voor blijf ik even stilstaan terwijl ik door de donkere ramen naar binnen staar. Daar ben ik alleen in mijn opgeruimde huisje. Even overweeg ik om in deze chaotische auto te blijven slapen, maar doe het toch niet. Ik stap uit en loop langzaam richting het huis. Ik vis de sleutel uit mijn kleine tasje en gooi hem binnen in het bakje wat ervoor bestemd is. Dan trek ik snel mijn hakken uit en leg ik ze weg in mijn schoenenkast. Ik laat het licht uit en loop gelijk naar boven, waar ik mezelf uitkleed, mijn kleding in de wasmand gooi en het bad opendraai. Ik gooi er wat zeep in en stap dan in het warme bad. Ik pak de afstandsbediening en zet de radio zacht aan. Dan zak ik onderuit, probeer ik mijn hoofd leeg te maken en sluit ik mijn ogen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Een spottend geluidje kwam bij Phoenix vandaan.
    'Na vanmiddag heb ik wat onderzoek naar haar gedaan en ze is een hunter. En for the record. Hunters doen altijd aardig, tot ze iets hebben waarop ze je kunnen pakken,' zei ze. Ik keek haar vragend aan. Ze draaide zich om en begon weg te open. Even stak ze haar hand op.
    'Maar hè doe wat je niet laten kunt. Ik heb je gewaarschuwd,' zei ze. Ik keek haar verbaasd aan.
    'Hoe weet ik dat jij het niet verzint?' vroeg ik twijfelend. 'Je doet zo raar Phoenix, mag ik niet meer bevriend raken met iemand?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    "Hoe weet ik dat jij het niet verzint? je doet zo raar Phoenix, mag ik niet meer bevriend raken met iemand?"
    Binnen paar tellen sta ik weer vlak voor Kyle, heel dichtbij en mijn ogen spuwen haast echt vuur. "Als je me niet geloofd, Ga maar kijken op de computer in de coven. Daar heb ik het opgeslagen in de hunters map. Sjongejonge wat voor zielig persoon denk je dat ik ben" Ik geef hem een duwtje. "Weetje. ga lekker bevriend raken met die hunter. Ik hoop dat ze je pakt en ze je zo erg laat lijden! Ondankbaar stuk vreten!" Als er vlammen uit mijn ogen konden komen stond Kyle nu in de fik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Binnen no time stond ze weer voor me, heel dicht bij en haar ogen leken haast vuur te spuwen. Geschrokken deed ik een stapje naar achteren.
    'Als je me niet geloofd, Ga maar kijken op de computer in de coven. Daar heb ik het opgeslagen in de hunters map. Sjongejonge wat voor zielig persoon denk je dat ik ben,' zei ze en gaf me een duwtje. Ik bleef haar verbaasd en geschrokken aan kijken. 'Weetje. ga lekker bevriend raken met die hunter. Ik hoop dat ze je pakt en ze je zo erg laat lijden! Ondankbaar stuk vreten!' Ik slikte en bleef haar aan kijken. Ik schudde verward mijn hoofd.
    'Wat heb jij!' riep ik naar haar. 'Je doet nu al de hele avond raar! Geen wonder dat ik je niet geloof en nu val je zomaar tegen mij uit? Het zou mij nu een worst wezen of het nu waar is of niet. Ik wil die waarheid nu niet weten. Zij weet niet wat ik ben. Ze is aardig. Ik hoef nu nog niet te weten wat ze werkelijk is.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    "Je doet nu al de hele avond raar! Geen wonder dat ik je niet geloof en nu val je zomaar tegen mij uit? Het zou mij nu een worst wezen of het nu waar is of niet. Ik wil die waarheid nu niet weten. Zij weet niet wat ik ben. Ze is aardig. Ik hoef nu nog niet te weten wat ze werkelijk is." Een glimlach verschijnt op mijn lippen. "Ze weet nóg niet wat je bent" zeg ik met dezelfde glimlach. Ik draai me om en begin weer weg te lopen. Ben ik nou van plan iemand uit mijn eigen coven te verraden? ja...eigenlijk wel. Ik wil dat hij lijd, en veel ook. Al zal ik zelf ook moeten lijden, maar dat kan me nu niks schelen. Laat hem maar wat pijn voelen, net zoals hij dat bij mij heeft gedaan. Om een fucking huis...Nou waar woonde die angel griet ookalweer?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Wat zijn we weer aardig voor Kyle! D:]

    Kyle Dyer

    'Ze weet nóg niet wat je bent,' zei ze met een glimlach die me beangstigde. Ze draaide weer open begon weg te lopen.
    'Wat bedoel je daarmee?' vroeg ik. Ik rende naar haar toe en bleef voor haar stil staan.
    'Wat ga je doen? Je gaat het haar toch niet vertellen?' Ik schudde mijn hoofd en pakte haar beet bij haar schouders.
    'Waarom zou je dat willen doen? Waarom gun je mij dit niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [mwuahahah]

    Phoenix Riley Rosella
    "Wat ga je doen? je gaat het haar toch niet vertellen?" ik negeer het en loop door. Tot hij plotseling voor me komt staan en zijn hoofd schud. Hij pakt me bij me schouders. "Waarom zou je dat willen doen? Waarom gun je mij dit niet?" Ik geef Kyle een hardere zet dan net zodat hij me los moet laten. "Blijf van me af!" Ik kijk hem even boos aan, maar geef geen antwoord op zijn vragen en loop gewoon simpel langs hem heen verder. Hij is dus dom genoeg om het niet zelf te bedenken. Ach dat is dan pech voor hem, dit is iets waar ik geen spijt van ga krijgen...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Een harde duw gaf zij mij waardoor ik haar wel los moest laten. Ik was verbijsterd om haar kracht.
    'Blijf van me af!' zei ze. Ze keek mij boos aan, maar geef geen antwoord op mijn vragen. Ze liep simpel langs mij heen verder. Ik keek haar verbaasd aan.
    'I-ik dacht dat we vrienden waren!' riep ik naar haar. Ik schudde mijn hoofd. 'Dank je dat jij mij laat zien hoe geweldig vrienden kunnen zijn.' Ik draaide mij ook om en liep richting mijn huis. Had ze gelijk? En als ze gelijk had... Zou Angel het geloven als Phoenix het haar vertelde. Ik schudde mijn hoofd en draaide mij eventjes om.
    'Als je het verteld ben je bij haar.. Wat de kans dus groot is dat ze jou daar te plekken gevangen neemt! Is dat het waard om mij te verraden?'

    [De kat zit in mijn tas -.- En ik ga slapen ;d Misschien dat ik er morgen eventjes ben voordat ik naar mijn moeder ga.. En anders ben ik er s'avonds na het eten ;d Dag dag]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    "Ik dacht dat we vrienden waren! Dank je dat jij mij laat zien hoe geweldig vrienden kunnen zijn" Ik rol met me ogen. Ja bedankt Kyle. "ja, dat dacht ik ook maar dat heb je ook erg goed bewezen he" zeg ik met mijn rug nog naar hem toe gekeerd.
    "Als je het verteld, ben je bij haar. wat de kans dus groot is dat ze jou daar ter plekken gevangen neemt! is dat het waard om mij te verraden?" vraagt Kyle. Nu draai ik me wel om.
    "Ik word toch al gehaat door de Coven, al ben ik daar het langste lid" ik haal even een wenkbrouw op. "En jij" Ik maak een spottend geluidje. "Geef mij die preek niet over vrienden en alles. Jij bent de eerste wie ik mijn huis heb laten zien en uberhaupt voor heb gekookt en wat krijg ik als dank" Ik maak nog een spottend geluidje. "ja het is het waard. Ik heb niks meer te verliezen"

    [slaap lekker]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 3:10 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]