• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.

De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.

Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

Heksen:

- Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner

- Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia

Hunters:

- Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner

- Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu

Rollenstory
    Rollentopic

Your make-up is terrible

Blaise | Hunter.
    De adem stokte in mijn keel en weeral liet ik een huivering horen van genot, ik wist zeker dat dit haar doel was. Dat dit zij wel leuk zou vinden dat ze mij zo zou krijgen, and I couldn’t blame her. Haar handen gleden verder en ik merkte hoe mijn adem nu al wat zwaarder ging worden.
    Toen zij haar lippen naar mijn oor bracht, hielp de fluistering daar ook niet mee, ‘Je bent zeker dat je dit wilt?’ Ik kon eerst alleen maar zwijgzaam knikken en haar adem op mijn oor voelen branden, wat een aangenaam gevoel met zich mee bracht.
    ‘Ik daag je zelfs uit het te doen,’ Grijnsde ik, want al wist ik dat ze me gek probeerde te krijgen, ik wist ook dat ze daarnet twijfelde – al had ik geen idee waarom, maar dat is weer iets anders. Ik wilde kijken of ze het deed, of ze er klaar voor was, want als het aan Alice lag, was ik allang klaar.

(Even snel eten! Het spijt me voor het stomme stukje ;$)

Quiet the mind, and the soul will speak.

Alice Hale | Hunter

Blaise knikte gretig en liet erachter volgen: ‘Ik daag je zelfs uit het te doen,’ wat het weer spannender voor mij maakte. Een uitdaging nam ik altijd aan, wat het ook was. En dit keer zou ik het nog fijn vinden ook.
    Dus met de zekerheid van Blaise in mijn achterhoofd, deed ik wat ik het vorige uur al heel de tijd van plan was. Ik kon zien dat Blaise al erg opgewonden was maar ik -zoals ik ben- moest hem weer tot het uiterste drijven.
    Je kon het liefdevol voelen, de manier waarop ik met mijn handen langs het lid van Blaise ging. Het was dan ook pure liefde die me dreef. Maar het was niet genoeg, niet voor mij. Dus stopte ik abrupt, drukte een korte kus op zijn lippen en liet me toen naar beneden glijden.
    Wat daarna kwam was te voorzien.

(smakelijk, nogmaals ^^ )

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

(ik weet trouwens niet of hier jonge RPG-ers tussen zitten, maar even voor hen:
    de posts hierboven zijn niet voor jullie geschikt (:
    Dag & bedankt.)

Frodo schreef:
    (ik weet trouwens niet of hier jonge RPG-ers tussen zitten, maar even voor hen:
    de posts hierboven zijn niet voor jullie geschikt (:
    Dag & bedankt.)

(Haha, omg. Zo droog hoe je dat meld! (:
    Anyway, I'm back from eating and now writing a post. -wbw-)

Blaise | Hunter.
    Een uitdaging kon ze niet afslaan, dat kon ze nooit, zoveel wist ik in ieder geval wel van haar. Dus ging ze met haar handen langs mijn geslachtsdeel en al bij de eerste paar aanrakingen kon ik voelen dat ik warmer werd. Ik kon voelen hoe liefdevol ze het deed en ik vroeg me ergens af of ze dit ook bij haar vorige vriendjes deed, maar… het was geen tijd hierover te denken, helemaal niet.
    Het was raar hoe ik lichtjes begon te hijgen en er daarna alweer een plotselinge hitte door me heen ging, alleen maar door haar aanrakingen. Mijn handen konden niet stoppen om haar lichaam te verkennen en toen ze abrupt stopte, probeerde ik mijn teleurgestelde gezicht te maskeren, al was ik er toch vrij zeker van dat ze het kon merken. Ze heeft een bepaalde gave dat ze het altijd kan zien.
    Alice drukte een korte kus op mijn lippen en liet zich toen naar beneden glijden en net op het moment dat ik wilde zeggen dat ze me gek maakt, wat haar doel duidelijk is, voelde ik haar lippen. Dit keer kwam er een rode kleur op mijn gezicht en ik begon wat zwaarder te hijgen waarna ik op mijn onderlip beet om zo een kreun te onderdrukken, echter lukte dat niet helemaal.
    “Ik wil je,” mompelde ik zachtjes, terwijl ik nog steeds merkte hoe zwaar mijn ademhaling eigenlijk was geworden door haar. Je maakt me echt gek, Alice.

(

Je maakt me echt gek, Alice.

Mission accomplished :'D )

Alice Hale | Hunter

De ademhaling van Blaise ging al snel over naar een stug gehijg en ik kon het niet laten vluchtig te glimlachen. Toen hij mijn lippen voelde kreunde hij en ik wist dat het nu niet meer lang zou duren.
    'Ik wil je,' mompelde hij schor en ik kroop omhoog. Ik nam het deken, die bij het voet van het bed lag weggemoffeld en legde die over mijn schouders, zodat we beiden bedekt waren. Het liefst bleef ik gewoon naar zijn onweerstaanbare lichaam kijken terwijl we dit deden, maar ik begon werkelijk koud te krijgen.
    'Nu daag ik je uit.' zei ik en ging plat op mijn rug liggen. 'Je wil me? Neem me.'

Blaise | Hunter.
    Ze kroop omhoog, waardoor ik haar lippen niet meer voelde en probeerde de vlaag van teleurstelling te verbergen door hard op mijn onderlip te bijten. Ze nam het deken en legde die over haar schouder, waardoor we nu beiden bedekt waren.
    Zij had het gemakkelijk leek me, volgens mij was zij nu niet zo heet als een sauna, zo voelde ik mij wel. ‘Nu daag ik je uit.’ Ik volgde haar bewegingen met mijn hongerige blik terwijl zij plat op haar rug ging liggen.
    ‘Je wilt me? Neem me.’ Sprak ze uit en ik grijnsde groot terwijl ik me dit keer liet gaan en ook dan snel op haar ging liggen, om vervolgens overal kusjes te drukken. Haar kaak, nek, vlakbij haar oor en ook haar schouders en borsten. Hierna pakte ik haar zacht, maar toch iets ruwer, vast bij haar heupen en liet me plagerig bij haar naar binnen gaan.

Alice Hale | Hunter

Zijn grijns werd groter en snel voelde ik zijn gewicht op me. Blaise's lippen waren overal, op mijn gezicht, nek, sleutelbeen en borsten. Ze lieten een spoor van kusjes achter die ik overal voelde branden, op een goede manier. Zou hij zich langer kunnen bedwingen? Ik dacht het niet.
    Maar toen hij mijn heupen vast nam en zachtjes bij me naar binnen ging, hapte ik toch even naar adem. Zoals ik al eerder had gezegd was dit al even geleden en een golf van genot ging door me heen. Ik sloeg mijn hoofd achterover en sloot mijn ogen. Even deed het pijn, even maar. Daarna kon ik me weer ontspannen en kreunde zachtjes.
    Dit is geweldig vormde ik met mijn lippen maar er kwam geen geluid uit.

[Wat vind je altijd zo lief?]

Kyle Dyer

'Ik wist niet dat je zolang op dat feestje was gebleven hoor,' mompelde ze wat gekwetste, toch lachte ik zachtjes.
    'Wil je anders straks een lift naar huis?' vroeg ze toen. Ze wees achter ons naar een auto die scheef geparkeerd stond. 'Ik heb een auto,' zei ze en grijnsde. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en krabde eventjes aan mijn hoofd.
    'Bedankt voor het aanbod, maar eh.. Ik loop toch liever naar huis. Het is niet zo ver.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Blaise | Hunter.
    Ze sloeg haar hoofd achterover en sloot haar ogen terwijl ik wat dieper bij haar naar binnen drong en zachtjes heen en weer begon te bewegen, zo zachtjes dat het bijna plagend was. Dit was mijn tijd, mijn uitdaging, maar ik wist dat als ze er kalm onder zou doen, dat ik het niet meer kon houden en ik mezelf ermee zou pesten.
    Er rolde een zachte kreun tussen haar lippen vandaan en ik keek naar haar terwijl ze dat deed, zag wat ze vormde met haar lippen, waardoor er een scheve, speelse grijns op mijn gezicht kwam.
    Ondertussen was één hand van haar heup naar haar borsten gegaan en toen ik hier was, streelde ik deze liefdevol, net zoals Alice net bij mij deed. Hierna wreef ik zachte rondjes rond haar tepels en drukte mijn lippen weer op die van haar.

[Blaise en Alice haha.]

"Bedankt voor het aanbod, maar eh... ik loop toch liever naar huis. Het is niet zo ver." bedankt hij me.
    "Oh, nou... Je weet niet wat je mist." Mijn chaotische auto mist hij en mijn achterlijke rijstijl. Misschien is het maar beter dat hij niet meerijd, ik snap nog steeds niet goed hoe ik mijn rijbewijs ooit had kunnen halen. Ik heb dan ook regelmatig kleine boetes.
    "Dichtbij wonen is wel lekker, ik woon nog een stukje rijden." verklaar ik dan, zonder dat hij er om gevraagt heeft.

Your make-up is terrible

[Aha ok ;d]

Kyle Dyer

'Oh, nou... Je weet niet wat je mist,' zei ze. Ik lachte zachtjes en haalde vervolgens mijn schouders op.
    'Dichtbij wonen is wel lekker, ik woon nog een stukje rijden,' zei ze toen. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. Aan de ene kant was het wel leuk, zo kon ik snel ergens heen, maar mensen konden zo ook gauw mijn huis vinden en daar zat ik niet op te wachten.
    'Misschien rij ik een ander keer wel met je mee,' zei ik en haalde mijn schouders lichtjes op.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Wat kan ik met phoenix doen?]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Angelica Wolfe

"Misschien rij ik een ander keer wel met je mee." zegt hij en hij haalt zijn schouders licht op. Ik lach zacht.
    "Als je dat durft." daag ik hem lichtelijk uit. "Mijn auto en mijn rijstijl zijn nogal een chaos." verklaar ik dan snel, voor hij bang word voor mij of zo iets. Dat zie ik ook nog wel gebeuren. Ik strijk de blonde krullen uit mijn gezicht, die elke keer de neiging hebben om terug te vallen en voor mijn gezicht te dansen.

Your make-up is terrible