• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.

De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.

Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

Heksen:

- Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner

- Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia

Hunters:

- Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner

- Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu

Rollenstory
    Rollentopic

Your make-up is terrible

[Welhoor.]

Angelica Wolfe

"Krijg ik jouw teleurstellingen te weten als ik het mysterie ontrafel?" vraagt hij met een lachje. "Al moet je dan wel eerst uitleggen wat de mysterie is..." Ik denk eventjes na en knik dan.
    "Oké. Maar het is wel ingewikkeld voor een buitenstaander hoor." waarschuw ik alvast. "En het mysterie waarom Kyle eerder weggegaan is van dat geweldige verjaardagsfeestje." zeg ik wat overdreven en dramatisch op een film toon. Ik kijk even opzij maar Kyle lijkt wel steeds voor zich te blijven kijken.

Your make-up is terrible

[Oh nee hoor, en reageer niet zo snel o-o]

Kyle Dyer

'Oké. Maar het is wel ingewikkeld voor een buitenstaander hoor,' waarschuwde ze. Ik fronste eventjes en vroeg mijzelf af wat die teleurstellingen waren. 'En het mysterie waarom Kyle eerder weggegaan is van dat geweldige verjaardagsfeestje,' zei ze nogal overdreven en dramatisch. Ik lachte zachtjes en knikte toen.
    'Dat vind ik dan een goeie deal,' zei ik met een klein lachje. Heel eventjes keek ik op zij en zag dat er een pluk haar voor Angels gezicht zacht.
    'Wie begint?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Ik ben snel 8D]

Angelica Wolfe

"Dat vind ik een goede deal." zegt hij met een klein lachje. "Wie begint?" Ik kijk even naar hem en ga wat langzamer lopen om mijn voeten een beetje te sparen.
    "Jij natuurlijk. Jou mysterie kwam eerder ter sprake." antwoord ik met mijn typerende speelse glimlach en uitdagende blik. Niet dat hij die kan zien want ik hou mijn blik nu even voor me gericht, in het donker. Nou, helemaal donker is het niet want de straatlantaars werpen genoeg licht op de straten.

Your make-up is terrible

[Niet doen D:]

Kyle Dyer

'Jij natuurlijk. Jou mysterie kwam eerder ter sprake,' antwoordde ze. Ze bleef naar voren kijken waardoor ik haar gezichtsuitdrukking slecht kon zien. Ik haalde mijn schouders lichtjes op en keek ook maar weer naar voren.
    'Ik voelde me ongemakkelijk,' zei ik. Ik haalde mijn pakje met sigaretten uit mijn zak, haalde er één uit en bood er toen ook eentje aan Angel.
    'Het was daar nogal groot en luux.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Angelica Wolfe

"Ik voelde me ongemakkelijk." zegt hij en hij haalt een pakje sigaretten uit zijn zak. Hij haalt er eentje uit en bied er ook eentje aan aan mij. Ik twijfel even maar neem hem dan toch aan. Het is toch al lang geleden dat ik gerookt heb en eerder vandaag had ik er al trek in. Ik pak mijn aansteker en steek hem zelf aan.
    "Het was daar nogal groot en luux." verklaart hij.
    "Dat is alles? Ik had iets spannenders verwacht. Haar vriend kwam thuis en jij moest naakt wegvluchten." zeg ik teleurgesteld. "Maar hou je niet van groot en luxe?" vraag ik snel, om over mijn rare fantasie heen te praten.

Your make-up is terrible

Kyle Dyer

'Dat is alles? Ik had iets spannenders verwacht. Haar vriend kwam thuis en jij moest naakt wegvluchten,' zei ze teleurstellend. Ik lachte zachtjes, pakte een sigaret, borg het pakje op en stak vervolgens de sigaret aan.
    'Maar hou je niet van groot en luxe?' vroeg ze snel. Ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Ik heb heel het feest mijn kleren aangehouden Angel,' zei ik met een klein lachje. Ik gaf haar een speelse duw en lette er vervolgens eventjes op of ze niet viel.
    'Maar nee. Ik hou niet van groot en luxe. Ik hou het wel op klein en simpel, maar vertel.. Wat waren jouw teleurstellingen?'

Angelica Wolfe

"Ik heb heel het feest mijn kleren aangehouden Angel." zegt hij met een lachje en geeft me een speelse duw. Ik slaak een kreetje en lach erna.
    "Maar nee. Ik hou niet van groot en luxe. Ik hou het wle op klein en simpel, maar vertel... Wat waren jouw teleurstellingen?"
    "Ik hou ook van klein en simpel." zeg ik om mijn verhaal nog even uit te stellen, waarin wel iedereen op de één of andere manier uit de kleren gaat.
    "Mijn ingewikkelde teleurstellingen... Ik heb een paar geweldige collega's." begin ik met een zucht. "Maar die collega's zijn ook heel eigenwijs. Met één van hen kwam ik op een rare manier vandaag in een kleine affaire terecht. We gingen naar mijn huis om verder te gaan maar toen stond plotseling mijn andere collega op de stoep. En dat was de heimelijke liefde van mijn affaire en het was blijkbaar wederzijds. Het was echt heel awkward en ik was mijn affaire kwijt, hoewel ik het hen van harte gun omdat ik ze geweldig vind. Daarna deden ze hun werk nog beter dan ik en toen had ik het wel gehad." ratel ik aan één stuk door en ik kijk hem eventjes aan.

Your make-up is terrible

Kyle Dyer

'Ik hou ook van klein en simpel,' zei ze en ik glimlachte eventjes.
    'Mijn ingewikkelde teleurstellingen... Ik heb een paar geweldige collega's,' begon ze haar verhaal mee en zuchtte toen. Ik keek haar eventjes vragend aan.
    'Maar die collega's zijn ook heel eigenwijs. Met één van hen kwam ik op een rare manier vandaag in een kleine affaire terecht. We gingen naar mijn huis om verder te gaan maar toen stond plotseling mijn andere collega op de stoep. En dat was de heimelijke liefde van mijn affaire en het was blijkbaar wederzijds. Het was echt heel awkward en ik was mijn affaire kwijt, hoewel ik het hen van harte gun omdat ik ze geweldig vind. Daarna deden ze hun werk nog beter dan ik en toen had ik het wel gehad,' ratelde ze in één stuk stok. Ik bleef haar verbaasd aan kijken, ook toen zij mij eventjes aankeek.
    'Dat.. Lijkt me kut,' zei ik zachtjes. 'Lijkt me dan logisch dat je dan even niet thuis wil wezen.' Ik keek weer naar voren en keek naar de rook die ik uitblies. 'En dan zie je ze ook nog elke dag op je werk. Dat lijkt me verschrikkelijk!'

Angelica Wolfe

"Dat... lijkt me kut." zegt hij zacht. "Lijkt me dan logisch dat je dan even niet thuis wil wezen. En dan zie je ze ook nog elke dag op je werk. Dat lijkt me verschikkelijk." Ik haal mijn schouders op en neem een diep trekje. Ik kuch er zacht en wat onwennig na. Het is langer geleden dan ik dacht.
    "Het valt wel mee. Het is na vandaag vast minder erg." zeg ik. "Ik voelde toch niets voor hem en zij is een goede vriendin op de werkvloer." verklaar ik mezelf nader voor hem, zodat het duidelijk genoeg is, hopelijk.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Het valt wel mee. Het is na vandaag vast minder erg,' zei ze na eventjes gekucht te hebben. 'Ik voelde toch niets voor hem en zij is een goede vriendin op de werkvloer,' verklaarde ze toen en ik knikte lichtjes.
    'Dat hoop ik dan voor je,' zei ik toen met een glimlachje. 'Lijkt me vreselijk om dan nog naar je werk te moeten. Trouwens, nog een voorkeur waar je langs wilt lopen?'

Angelica Wolfe

"Dat hoop ik dan voor je. Lijkt me vreselijk om dan nog naar je werk te moeten. Trouwens, nog een voorkeur waar je langs wilt lopen?" vraagt hij.
    "Ach, anders ontwijk ik ze voorlopig. Het enige jammere is dat mijn affaire nu al afgelopen is en ik het blijkbaar wel kon gebruiken." lach ik zacht als ik aan de friend with benefits denk. "Eh, niet echt. Ik volg jou. Wil jij nog ergens langs dan?" vraag ik aan hem en neem dit keer een klein trekje van de sigaret. De nicotine doet al snel zijn werk en de spanning van de dag word al minder.

Your make-up is terrible

Kyle Dyer

'Ach, anders ontwijk ik ze voorlopig. Het enige jammere is dat mijn affaire nu al afgelopen is en ik het blijkbaar wel kon gebruiken,' lachte ze zacht en ik hield mijn mond maar. Hoe moest ik hier op reageren?
    'Eh, niet echt. Ik volg jou. Wil jij nog ergens langs dan?' vroeg ze toen. Ik keek haar weer eventjes aan en schudde toen lichtjes mijn hoofd. De pluk haar voor haar ogen leidde mij telkens af. Voorzichtig pakte ik het beet en haalde die uit haar gezicht. Ik keek weer naar voren en nam een trekje van de sigaret om vervolgens de rook even later weer uit te blazen. Aandachtig keek ik er naar.
    'Niet echt,' mompelde ik zachtjes. 'Waarom ben jij eigenlijk met roken?' vroeg ik toen lichtelijk nieuwsgierig.

Angelica Wolfe

Hij schud licht zijn hoofd. Opeens pakt hij een lok vast die steeds voor mijn gezicht hangt en haalt hem uit mijn gezicht, waardoor ik onwillekeurig moet glimlach. Hij neemt een trekje en ik volg zijn voorbeeld.
    "Niet echt. Waarom ben jij eigenlijk begonnen met roken?" vraagt hij nieuwsgierig. Ik kijk hem even aan.
    "Gezelligheids roken en stressroker." verklaar ik met een glimlachje. Ik hou het maar voor me dat ik na de seks ook altijd een vreemde drang voel om te roken omdat mijn hele uit de kleren verhaal van net hem nogal ongemakkelijk leek te doen voelen.
    "En jij?" vraag ik dan ook nieuwsgierig toe. Hij lijkt me een vaste roker, in tegenstelling tot ik.

Your make-up is terrible

Kyle Dyer

'Gezelligheids roken en stressroker,' verklaarde ze. 'En jij?' vroeg ze toen nieuwsgierig. Ik dacht eventjes na. Ik kon natuurlijk niet het originele verhaal vertellen, dat zou raar lijken.
    'Een vriend van me bood er één aan en eerlijk gezegd was ik wel benieuwd hoe het was. Zo begon het eigenlijk. Ik rook eigenlijk alleen voor de rook,' zei ik met een klein lachje. Al was de waarheid dat ik naar een vreemd iemand liep en vroeg wat hij met dat ding in zijn mond deed. 'Het ziet er magisch en hypnotiserend uit.'

[ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 0:08 ]

Angelica Wolfe

"Een vriend van me bood er één aan en eerlijk gezegd was ik wel benieuwd hoe het was. Zo begon het eigenlijk. Ik rook eigenlijk alleen voor de rook." zegt hij met een klein lachje. "Het ziet er magisch en hypnotiserend uit." Ik knik eventjes.
    "Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik heb er nooit eerder over nagedacht eigenlijk." zeg ik en ik neem nog een trekje om naar de wegvliegende rook te kijken. Nog een ontspanningsfactor aan roken. Straks word het ook echt een verslaving van mij.
    "Wat doe jij eigenlijk nog zo laat op straat?" vraag ik dan aan Kyle. Dat is best raar.

Your make-up is terrible