• Nou, jullie weten waarschijnlijk niet wat ik bedoel. Maar misschien is het bij antwoorden ook leuk om zo'n wit balkje te hebben waar je het antwoord kan invullen wat jij denkt. Want soms staan er geen antwoorden bij wat precies lijkt naar jouw echte antwoord, als jullie begrijpen wat ik bedoel (:.

    Eens of oneens?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Langs de ene kant eens, langs de andere kant oneens.
    Degene die de quiz maakt moet een puntentelling invoeren om bij de juiste uitkomt uit te komen, als je een leeg balkje hebt weet je niet bij welk antwoord dat past dus kunnen er geen punten op gegeven worden? Als je begrijpt wat ik bedoel. :W


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik snap wat je bedoelt en het is ook wel handig voor de gene die de quiz doet, maar voor de gene die de quiz maakt en de uitslag etc. is het echt super onhandig, bovendien is een quiz geen quiz als je zelf maar antwoorden in mag blijven voeren


    ©1998

    Dat zou inderdaad heel leuk zijn, maar als je dan van die mensen hebt die bv zwet ipv zwart gaan beginnen intypen, werkt de bedoeling van dat systeem niet meer zo goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    BlackAlpha schreef:
    Ik snap wat je bedoelt en het is ook wel handig voor de gene die de quiz doet, maar voor de gene die de quiz maakt en de uitslag etc. is het echt super onhandig, bovendien is een quiz geen quiz als je zelf maar antwoorden in mag blijven voeren
    Hihi, ben jij ooit al eens naar een quiz geweest?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voor mij moet zoiets niet. Dan zet je dat maar in een reactie. -vind ik-

    Trouwens, dan verander je eigenlijk de originele quiz. Misschien vind de maker het niet leuk dat er mogelijk een extra uitkomst bijkomt. Dat is praktisch ook onmogelijk omdat de maker dan zijn puntentelling moet aanpassen + iedereen is uniek, dus dan gaan er heel erg veel uitkomsten bijkomen.

    Dus als je het er niet mee eens bent, zet je het maar in een reactie. Maar dat is gewoon mijn mening. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou niet weten hoe je dan een goeie uitkomst zou moeten krijgen, aangezien je uitkomst berekend wordt en jij niet zelf elke keer gaat oordelen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Dan heb je meer een soort enquete, dat zou ook wel leuk zijn.


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Ik vindt dat het dan geen quiz meer is, maar het idee vindt ik leuk ;)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    LaJoie schreef:
    Ik zou niet weten hoe je dan een goeie uitkomst zou moeten krijgen, aangezien je uitkomst berekend wordt en jij niet zelf elke keer gaat oordelen.


    comfort in c h a o s

    Dat is volgens mij echt niet haalbaar aangezien er punten gegeven worden aan ieder antwoord door de maker. Die punten kan je als invuller van die quiz niet even snel zelf aanpassen.

    Een goed idee, maar ik denk dat het gewoon niet mogelijk is.


    Let the Night embrace you

    Xandia schreef:
    Dan heb je meer een soort enquete, dat zou ook wel leuk zijn.

    Daar hebben we de vragenlijsten al voor.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik snap het niet helemaal, maar het lijkt me onzinnig..


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Meteor schreef:
    Dat zou inderdaad heel leuk zijn, maar als je dan van die mensen hebt die bv zwet ipv zwart gaan beginnen intypen, werkt de bedoeling van dat systeem niet meer zo goed.


    Life is full of fake people