• Hoi mensen van Quizlet!

    Ik ben al een lange tijd inactief geweest op Q niet belangrijk, sorry.

    Ik wil dus een verhaal schrijven, maar ik weet niet of ik het in het engels of in het nederlands moet schrijven. Ik ben beter in Engels dan in Nederlands, hoe gek het ook klinkt, maar ik weet niet of men op Q goed is in Engels. Ik wil nml wel dat men het begrijpt.

    Ik heb mijn 'algemene informatie' over het verhal hieronder:



    “I want to live, Mephistopheles,” Helena breathed.
    “I can make you live,” grimaced the young man, “But it will cost you something.”
    “What?”
    “A place in my parade.”


    Als Helena zichzelf in het ziekenhuisbed ziet liggen weet ze het zeker: ze is bijna dood en heeft een spontane uittreding meegemaakt. als ze door het ziekenhuis rondzweeft, komt ze de jonge, knappe Mephistopheles tegen. Hij zegt dat hij haar kan laten leven, in ruil dat zij zich zes jaar bij zijn parade voegt. De parade van de zielen die nog voort willen leven in hetzelfde lichaam.

    The Black Parade.

    [right]---
    Idee voortgekomen uit het album The Black Parade van My Chemical Romance.

    Dus... wat denken jullie? Laat svp een berictje achter!

    - Marijke

    PS: wie zou zich hierop abonneren?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:51 ]


    Obviously.

    Ik zou in het Engels en ik zou het zeker lezen


    Mijn geheim is geheim

    Doen wat voor jou het beste voelt. Schrijven moet je vooral op een site als Q voor jezelf doen, en als Engels je beter ligt, moet je dat gewoon doen. =)


    ars moriendi

    I speak fluent English (I still make mistakes though) so it wouldn't be a bother for me. I would love to read your story in English!

    Engels! En lijkt me leuk om te lezen!:)


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    als je Engels wilt schrijvne moet je dat doen. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat geen hond het gaat lezen :C Maar als je dat niet vervelend vind moet je gewoon engels schrijven :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Engels of Nederlands zou mij niet zoveel uitmaken, ik denk alleen dat het Engels mooier klinkt, maar dat het dan wel veel minder wordt gelezen, zoals Tigger zegt.
    In ieder geval, Engels of Nederlands, ik zou het lezen, dus waarschuw me maar als het online staat. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kuyt schreef:
    Doen wat voor jou het beste voelt. Schrijven moet je vooral op een site als Q voor jezelf doen, en als Engels je beter ligt, moet je dat gewoon doen. =)

    Bedankt voor alle reacties! Zeer gewaardeed!


    Obviously.