• Oh kijk eens wat ik net in de huisregels las: "Het is niet toegestaan om anderen te vragen om jou kudo’s te geven voor je story."

    Wie wilt me helpen met een pak slaag uit te delen aan die stoute Quizletters?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb niks te doen, dus ik help wel(:


    Food.

    Dafuq buddy.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Meld die mensen gewoon joh (:


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    Meld die mensen gewoon joh (:
    Ik denk dat ik dan bezig ben tot ik dood ga. Weet je wel hoeveel 1D stories en quizzen er zijn? :|
    En dan zijn er nog veel mensen die het ook doen. Laten we beginnen met de "quiz" in de tot die effe lezen, aub heet. (:

    Ik ga voor de billenkoek. Dan heb ik er nog plezier bij ook. :Y)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben van partij (H)


    -

    Mag ik een zweepje gebruiken? *wbw*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Meteor schreef:
    (...)Ik denk dat ik dan bezig ben tot ik dood ga. Weet je wel hoeveel 1D stories en quizzen er zijn? :|
    En dan zijn er nog veel mensen die het ook doen. Laten we beginnen met de "quiz" in de tot die effe lezen, aub heet. (:

    Ik ga voor de billenkoek. Dan heb ik er nog plezier bij ook. :Y)

    Je hoeft niet te gaan zoeken hoor. Maar als je eentje ziet, dan is de melding kudo vragen meer dan genoeg, dan zien wij het wel.


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    (...)
    Je hoeft niet te gaan zoeken hoor. Maar als je eentje ziet, dan is de melding kudo vragen meer dan genoeg, dan zien wij het wel.
    Zal ik onthouden, ik loop toch dagelijks de top af. (:
    Maar eerlijk, ik wist niet dat het niet mocht, want ik zag het zo vaak. (Dat het niet in een topic mocht, wist ik wel)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meld het gaan ga door met je leven.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind het ook verschrikkelijk irritant dus ik help je wel :Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Doesn't really annoy me


    None but ourselves can free our minds.

    ik meld ze
    maar ik doe med


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik zal mee melden. c:

    Alakay schreef:
    (...)
    Je hoeft niet te gaan zoeken hoor. Maar als je eentje ziet, dan is de melding kudo vragen meer dan genoeg, dan zien wij het wel.

    Als er in een quiz bij de uitkomst een link naar een story staat, moet je die dan ook melden, of echt alleen als ze vragen om kudo's? (ik dacht ik vraag 't even, voordat ik per ongeluk de verkeerde dingen meld ^^)


    “Love is a contradiction.”

    Wiarda schreef:
    Mag ik een zweepje gebruiken? *wbw*
    Zweepjes ftw!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?