• Hi.
    Ik ben al een tijdje opzoek naar een kamer in [de buurt van] Amersfoort.
    In de periode van 17 februari tot 25 april ga ik stage lopen in Dierenpark Amersfoort.
    [Dit is altijd al een droom van me geweest!]
    Omdat ik er zelf nogal ver van af woon en ik elke ochtend om 8 uur moet beginnen. En 's avonds pas weer laat thuis zou zijn, zoek ik er in de buurt een kamertje.

    Mijn vraag aan jullie is: Weten jullie hoe ik die vind?
    Ik heb op internet al veel gezocht. Op site's zoals kamernet.nl heb ik al een account en op veel gereageerd.
    Maar omdat ik maar voor een korte periode kom, willen veel mensen me niet..
    Ook wil ik liever niet in een huis met meer als 2/3 kamergenoten.
    Ik doe mijn examen ook in Amersfoort, dus wil ik graag een beetje rust om me heen om te kunnen studeren/opdrachtenmaken/whatever..

    Iemand tips op het zoeken van kamers?
    Of kent een van jullie iemand in de buurt van Amersfoort met een plekje voor mij? x]

    Alvast bedankt!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Well, ik woon ergens in de buurt van Amersfoort, maar ik ben bang dat mijn ouders het niet heel erg op prijs gaan stellen, vooral omdat we een niet al te groot huis hebben...
    Maar stel dat je echt niks kan vinden, I could always try :')
    Trouwens nog heel veel sterkte in je situatie! Ik hoop echt voor je dat het goed komt!


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    Well, ik woon ergens in de buurt van Amersfoort, maar ik ben bang dat mijn ouders het niet heel erg op prijs gaan stellen, vooral omdat we een niet al te groot huis hebben...
    Maar stel dat je echt niks kan vinden, I could always try :')
    Trouwens nog heel veel sterkte in je situatie! Ik hoop echt voor je dat het goed komt!


    Danku. Probeer me er niet te veel mee bezig te houden en gewoon verder te gaan. - Vandaar dat ik nu ook lekker opzoek ben naar een kamertje voor dan!
    Hmmmh.. Ik ben bereid te betalen, natuurlijk! Haha x].
    Ik vind vast wel wat.. ;d
    Bedankt! :Y)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wat ik in je vorige topic had geschreven, als je ooit voor bijvoorbeeld na je examen en je wil ver van huis, dan kan ik altijd vragen of je voor een tijdje, mag intrekken
    bij goede vrienden van mijn ouders, zij zijn namelijk erg aardig en hebben zelf ook een hond.

    Het ligt alleen wel in Haarlem (ik denk ook niet dat je zover wilt reizen) maar ik kan het altijd overwegen om te vragen.

    Ze hebben een appartementje namelijk.

    Maar veel stertke met alles, verder.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 21:26 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Wat nu als je googlet naar Kamer Amersfoort?
    Ik heb net even gegooglet en ik zag wel een paar van die websites. Misschien kun je daar iets op vinden?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt