• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138137

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk nu naar de enkel en druk er zacht even op.
    "Is dat ook vervelend?" Vraag ik dan, hij is flink gezwollen en het ziet er ook best pijnlijk uit. Ik kijk Ian aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    Een helse pijn schiet door me heen. In een reflex duw ik Danny zijn handen weg. 'Jezus...' Ik hap naar adem. 'Ja dat is vervelend ja!' Ik kijk hem kwaad aan. 'Dat doet pijn kan ik je vertellen.' Ik pak mijn been vast en kijk Danny hatelijk aan, maar laat die dan blik wegzakken. Hij wilde alleen maar helpen. Ik zucht en neem nog maar een hap van mijn brood om iets anders te voelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Sorry oké, ik wilde helpen." Zeg ik en kijk hem aan, oké, hij kon er ook niets aan doen dat hij zo reageerde. Ik zucht een keer.
    "Ik ben zo terug." Zeg ik en sta op, dan loop ik naar de zijkant van het douchegebouw, pak een bak, die ik toevallig zag staan en loop naar binnen. Dan zet ik de kraan koud en spoel eerst de bak een aantal keer om. Wanneer ik vidn dat het water koud genoeg en vol genoeg is, zet ik de kraan uit en loop ik met de zware bak terug naar Ian en de rest. "Zet je voet hier maar in." Zeg ik dan en zet de bak naast Ian neer. "Het helpt tegen het verdere zwellen en de pijn."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    Ik kijk hem dankbaar aan en zet langzaam mijn voet erin. 'Koud!' Ik kijk Danny aan. 'Je had me wel mogen waarschuwen.' De koud is ongelofelijk. Ik heb de neiging om mijn voet er gelijk weer uit te halen, maar blijf hem er in houden. Wetend dat het beter is. Ik pak nog een broodje en zet mijn tanden er in. Ik haat dit...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Oja, koud. Wacht, het is koud." Zeg ik lachend nadat hij zei dat ik hem had moeten waarschuwen. Ik grinnik even en ga weer bij Drew op schoot zitten waarna ik mijn broodje verder op eet. "Over tien minuten mag je voet eruit, hij is lichtelijk gekneusd, over een paar dagen kan je weer wat meer doen." Zeg ik met een glimlach en neem nog een hapje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    'Dank je voor de waarschuwing,' zeg ik sarcastisch. Ik zet mijn ellebogen op tafel en leun erop. Ik zuchte en kan niet wachten tot ik mijn voet eruit mag halen. Ik eet mijn broodje op en kijk dan om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Isabella

    Ik kijk hem aan en zucht. 'Moet dat,' mopperde ik, maar begon al mijn shirt en bh bij elkaar te sprokkelen. 'Had ik mijn bikini hier neergelegd of had ik die in mijn eigen tent laten liggen.' Ik kijk Austin aan en wacht met mijn shirt en alles aandoen. Anders deed ik namelijk gelijk mijn bikini aan. Ik laat me weer op de grond zakken en kruip tegen Austin aan. 'nog een kusje,' vraag ik als klein meisje. Ik kijk hem met een pruillipje aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik en geef er nog een lange kus. Ik pak haar bikini en hou hem omhoog. 'ownee wacht dit is de mijne' grap ik en trek het hesje aan. Het bikni btoelje trek ik over mijn broek die ik al had aangetrokken en kijk naar Isabella. 'nou ik ben al klaar zie je buiten wel' zeg ik lachend en geef haar nog en kus. Ik rits de tent open en huppel vrolijk het veld over naar de jongens. 'halo' zeg ik met een meisjes stem en huppel lachend een rondje om de tafel.
    (hehe austin lekker voor gek zetten(duivel)]

    [Whahahaha! Maar ik ga eten ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    'Austin!' Snel trek ik mijn shirt en bh aan en ren hem achterna. Dan pas besef ik me dat ik in mijn onderbroek loop. Nou ja, laat maar. 'Alsjeblieft! Doe volwassen!' Ik ren hem achterna. 'Hoi,' begroet ik de andere. ik kijk even verbaasd naar Ian die met zijn voet in een bak zit en ren dan Austin achterna.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 18:30 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (uhm Isabella had toch geen bh aan ?xD)

    (eten)

    [O,ja. ben ook eten:) Heb het aangepast]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Jemig, ik bedoel het allemaal goed hoor." Zeg ik geïrriteerd tegen Ian en eet dan mijn broodje verder, ik negeer het kat en muis spel van Austin en Isabella en kijk naar Drew. "Snap jij het?" Vraag ik dan, doelend op Ians reactie.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Wat eten jullie? Ik had lof met ham en kaas uit de oven :3]


    Ich liebe dich 27.12.23