• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138137

[ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:27 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Lasagna:)]

[Halalujah Lasagne! :D]

Ich liebe dich 27.12.23

[Jaaaa:) Houd van dat eten <3]

[Me 2 I love that. Ik hou van pasta's en zo :3:]

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik houd van Italiaans:) <3]

[Jup. Me 2, haha]

Ich liebe dich 27.12.23

(ik at van alles is mega bufet hier xD pasta mrt kip en kabap sla enzz. XD lekker veel)

[Oeh jealous! Maar wil je reageren? :P]

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    ik geinnik en trek het onder hrt lopen uit. Ik gooi het naar achter en ga op de picknick tafel zitten. 'Goeiemorgen' zeg ik lqchend en pak mijn broodje. Ik eet er wat happen van en kijk naar Ian. ' wat is er gebeurt?'

Isabella

Ik gromde wat en pak mijn bikini. 'Je hebt het er zelf naar gemaakt Austin. Jammer voor jouw. Je mag me de hele dag niet meer aanraken.' Ik steek mijn tong uit en loop zijn tent in. Vlug doe ik mijn bikini aan en loop weer naar buiten. Ik ga ook aan tafel zitten en pak een broodje. Ik ga zo ver mogelijk van Austin af zitten. Ik kijk naar Austin en dan naar Ian. Ik kijk hem bezorgd aan. 'Gaat het wel?'

Ian

Ik kijk de twee aan. 'Bijna auto ongeluk. Ging te hard met mijn skateboard en ben er vanaf gesprongen,' mompel ik. 'En het gaat prima.' Ik kijk naar mijn enkel. 'Hij mag er nu wel uit toch?' Ik kijk Danny vragend aan. Mijn enkel was bevroren. Althans dat leek zo...

Andrew
    ik kijk naar Danny en dan naar Ian. Ik kijk weer terug naar Danny en ik haal mijn schouders op. 'waarschijnlijk is die gewoon nirt zo vrolijk door ze enkel' zeg ik en pak mijn broodje waar ik nog wat hapjes van neem.

Danny

"Doe maar." Zeg ik kortaf tegen Ian en kijk naar Drew.
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen even. Ik vind dat Ian net wel raar reageerde en ben daar eigenlijk niet van getollereerd.
    Ik zucht even en druk een kusje in Drew zijn nek.

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    Ik knik even bij het verhaal van Ian. 'Is er wat erg aan de hand met je enkel?' vraag ik aan Ian en kijk met een schuin oog naar Isabella. Dat ging ze toch nooit volhouden.

Isabella

Ik zag dat Austin me aankeek en stak mijn tong uit. Dan focus ik me weer op Ian. 'Nou ik kan een paar dagen waarschijnlijk niet meer skateboarden, surfen of wat dan ook. Dat vind ik erg, maar verder.' Hij haalt zijn schouders op. Ik kijk hem even bezorgd aan. Beelden van Alice ongeluk zweven door mijn hoofd. Het is misselijkmakend. Vooral omdat ik alles van 2 meter afstand heb gezien. Ik slik en kijk naar mijn broodje. Ik neem een hapje en kauw er langzaam op.