• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Steven Black : KaoruKun

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:21 ]


    El Diablo.

    lizz
    Ik knikte "tuurlijk bro hoezo ?" ik kijkhem even vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik smste snel Rachel terug. 'Maakt niks uit, ik kom eraan. Tot zo!' verstuurde ik terug en keek Lizz aan. 'Niks bijzonders, gewoon even met Rach praten.' zei ik waarna ik haar een aai over haar bol gaf. 'Bel me zodra er iets is, beloofd?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [trolol foto's van ons optreden ekenen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lizz
    Ik knikte "doe haar de groeten" zei ik. "schuif anders de gordijnen maar dicht ik ga denk even slapen"

    Rachel
    Na een tijdje kreeg ik een smsje terug. Ik zuchtte even en begon langzaam aan de terug tocht zodat ik hem kon opwachten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Is goed,' zei ik waarna ik de gordijnen dicht schuifde en een kusje gaf op haar voorhoofd, vervolgens ging ik naar mijn auto en reed ik naar de villa van Damon. Ik parkeerde mijn auto en zag Rachel daar al wachten. 'Hey Rach, alles goed?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "nu wel ja gelukkig" glimlachte ik. "kom we gaan lekker in de tuin zitten" stelde ik voor.

    Lizz
    Toen de deur dicht was viel ik al erg snel in slaap.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Is goed,' zei ik waarna ik samen met haar de tuin in liep en plaats nam op een bankje. 'Je zei dat het nu wel goed ging, was dat net anders dan?' vroeg ik en keek haar onderzoekend aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even "problemen met Kurt maar het is opgelost" zeg ik snel. Ik schoof de zonnebril op mijn neus en genoot van het zonnetje. "ales goed met je"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik knikte en ik keek haar aan. 'Prima, alleen Lizz is ziek. Ze heeft Q-koorts maar verder gaat het wel goed met haar. Ze is haar humor niet kwijt, dus dat is een goed teken.' zei ik glimlachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk bezorgd naar hem. "ow maar moet jij dan niet voor haar thuis zijn?" vraag ik zacht, niet dat ik hem weg wou henne. want Finn had ook zijn rust nodig enals we thuis zouden komen zou dat snel over zijn en ik glimlachte bij het idee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik schudde mijn hoofd en keek haar aan. 'Ze slaapt nu, en ik maak haar toch de hele tijd per ongeluk wakker. Ik heb namelijk probleempjes met stil zijn, en ze heeft haar rust nodig. Ze zou bellen, mocht er iets zijn.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even door de manier hoe hij de zin formuleert. "je kunt niet alles" ik grijnsde even. "ah lekker zonnetje zeg" zeg ik lachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Heerlijk,' stemde ik genietend in waarna ik even mijn ogen sloot en genoot van de zon. 'Zeg, heb je zin om mee de stad in te gaan?' vroeg ik. 'Ik kan je de leuke plekjes laten zien, en dingen laten proeven die typisch Spaans zijn.' glimlachte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "als je het niet erg vind blijf ik vandaag thuis. Finn heeft straks weer trainingen en dan kunnen we niet veel samen zijn en we willen nog even samen ervan genieten" zeg ik zacht. Ik hoopte dat hij het begreep, ik bedoel hij kon ook zien dat ik 5 maanden was. bijna 6 maanden alweer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ook best,' zei ik waarna ik iets dichterbij haar ging zitten. 'Maar je weet niet wat je mist.' grapte ik waarna ik de andere kant op keek. Er moest een manier zijn dat ik ook een kans kon maken bij haar.. Die moest er gewoon zijn. 'Dan ontvoer ik je wel een andere keer.' grapte ik waarna ik naar de lucht keek. Geen wolkje in de lucht.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.