• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nee, het was lekker."
    Ik bijt even op mijn lip en kijk hem glimlachend aan. Ik ga weer boven hem hangen en druk een kusje op zijn lippen.
    "Ik weet iets dat nog lekkerder is," fluister ik en doe langzaam mijn slipje uit.
    "Maar alleen als jij de leiding overneemt."
    Liefdevol plaats ik mijn lippen op de zijne, en schuur met mijn kruis langs het zijne. Een kreun ontsnapt mijn lippen, en ik kus hem weer om het te smoren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik ben even teleurgesteld als ze boven me komt hangen, maar zodra ze haar lippen op de mijne drukt, is het vergeten.
    "Ik weet iets dat nog lekkerder is. Maar alleen als jij de leiding overneemt."
    Ik kijk toe hoe ze haar slipje uit trekt en sluit mijn ogen als ik haar lippen weer op de mijne voel. Ze verduidelijkt wat ze net bedoelde door haar kruis langs het mijne te halen. Ik neem haar stevig in mijn armen en draai ons om zodat ze onder me komt te liggen. Ze hoeft het me geen twee keer te vragen. Ik druk mijn lippen op die van haar terwijl ik mijn hand tussen haar benen laat glijden. Ik moet even lachen als ik merk hoe nat ze al is.
    "Oh," breng ik lachend uit. "Geen hulp nodig blijkbaar."
    Ik breng mijn lippen naar haar hals en geef haar kleine beetjes terwijl ik bij haar binnendring.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oh. Geen hulp nodig blijkbaar."
    Ik giechel zachtjes en sluit mijn ogen wanneer ik zijn warme adem tegen mijn huid voel. Een kleine kreun ontsnapt mijn mond wanneer ik hem bij me binnen voel komen. Ik zucht even zijn naam en leg mijn benen om zijn middel om zijn lichaam dichter tegen het mijne aan te trekken. Ik til mijn bovenlichaam een stukje op, en doe behendig met slechts een hand mijn bh uit.
    "Waarom had ik dat nog aan?" kreun ik met een lachje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Als ik haar voel wriemelen, haal ik mijn lippen uit haar hals zodat ik kan kijken wat ze probeert te doen. Ik zie nog net hoe ze haar bh uittrekt.
    "Waarom had ik dat nog aan?" kreunt ze.
    Ik grinnik even en haal mijn schouders op.
    "Oepsiiieeee," zeg ik met een hoog stemmetje.
    Ik lach even en begin zachtjes te stoten. Mijn hand glijdt over één van haar benen, die ze om me heen geslagen heeft. Plagerig laat ik mijn lippen boven de hare zweven en telkens als ze me wil kussen, trek ik weg.
    "Pak me dan," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oepsiiieeee."
    Ik grinnik zachtjes en bijt op mijn lip wanneer ik zijn hand over mijn been voel glijden. Ik wil mijn lippen op de zijne drukken, maar hij trekt weg.
    "Pak me dan."
    Ik zet een pruillipje op en kijk hem zielig aan. Een golf van opwinding overvalt me weer, en ik beweeg mijn heupen tegen de zijne aan, op het ritme dat hij heeft aangenomen. Ik span mijn spieren even op en kreun zachtjes door het gevoel dat dat me geeft. Met gesloten ogen zucht ik even en ik ga op zoek naar Trey's hand, waarna ik onze vingers liefdevol verstrengel.
    "Je pakt me al," fluister ik met een korte giechel.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 15:59 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Mijn topic]

    Camargue

    "Nou heb je wat je wilde."
    Ik steek op mijn beurt mijn tong uit, maar kijk weer voor me als ik merk dat hij zijn aandacht op Faye richt. Mijn kleine broertje is groot geworden. Ik moet haast een traantje wegpinken, maar hou mezelf tegen omdat ik weet dat Rey al heel lang voor zichzelf kan zorgen.
    Ik leg mijn hoofd even op Liam's schouder en zucht tevreden.
    Nou alleen Eleanor nog van straat krijgen en dan is alles in orde. Dan kan iedereen gelukkig worden.

    Atreyu

    Ik negeer haar pruillipje en kijk haar geamuseerd aan. Er rolt een kreun over mijn lippen als antwoord op de hare.
    "Je pakt me al," giechelt ze.
    Ik moet luidop lachen en schud mijn hoofd even.
    "Slimmerik," grinnik ik.
    Ik buig me over haar heen en druk mijn lippen op de hare. Plagerig bijt ik even in haar onderlip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Slimmerik."
    Grinnikend leg ik mijn vrije arm om zijn hals en weerhoud hem er zo van om weg te trekken. Ik kreun wanneer hij in mijn onderlip bijt, en druk passioneel mijn lippen als antwoord op de zijne.
    Zacht kreun ik zijn naam wanneer hij langs mijn gevoelige plekje streelt, en mijn spieren trekken weer even samen. Opgewonden kijk ik hem in de ogen, en belaad zijn lippen weer met kleine kusjes. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Camargue haar hoofd rust op mijn schouder terwijl ze een tevreden zucht slaakt. Als zij gelukkig was dan ik ook. Alles leek eindelijk op zijn plek te vallen. Atreyu had Fedea terug en Camargue is vanaf morgen officieel mijn vrouw. Ik aai over haar rug en luister naar wat er gezongen word.

    Atreyu

    Er trekt een schokje door mijn onderbuik als Fedea's spieren zich om me heen aanspannen. Het lukt me niet mijn ogen bij de hare weg te halen, terwijl ze me overstelpt met kleine kusjes. Ik geef een klein likje over haar lippen terwijl ik de hand die op haar bovenbeen lag, langs haar lichaam naar haar borst laat glijden. Zachtjes begin ik te masseren. Haar huid is glad en warm.
    Ik merk dat dit geen lange vrijpartij zal worden, gezien mijn opwinding steeds meer toeneemt.

    [Ze zijn al onderweg naar huis :'). Atreyu en Fedea hadden ruzie, zijn vertrokken. Heel drama, veel paniek, en nu is de hele groep onderweg naar huis :p. En ze trouwens pas "overmorgen" :').]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik voel hoe hij een likje op mijn lippen geeft, en open mijn mond een stukje, om hem liefdevol terug te kussen. Een kreun wordt gesmoord wanneer ik zijn hand op mijn borst voel. Er trekken kleine schokjes doorheen mijn lichaam, bij zijn aanrakingen en bewegingen.
    Ondanks dat ik moeite doe mijn ogen open te houden, wint het genot en sluit ik ze genietend. Speels streel ik met mijn tong langs de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Goed om te weten waar kan ik verder?]

    Faye
    "Je kwam gewoon? Arme Faye." Ik voel mijn wangen rood kleuren wanneer ze dit zegt en grinnik even. Ik luister aandachtig naar Rey zijn woorden en knik dan automatisch.
    "Nou heb je wat je wilde." zegt hij uiteindelijk. Mijn lippen druk ik teder op de zijne en kijk dan even vragend naar Liam en Cam.
    "Waar gaan jullie trouwen?" vraag ik dan oprecht nieuwsgierig. Ik ben altijd dol op feestjes geweest, dus is het ook niet raar dat ik dit vraag, plus ik wil de aandacht op iets anders richten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik laat mijn tong een kat-en-muis-spelletje spelen zodra ze haar mond open doet. Ik snap niet hoe we van ruzie maken, drama in een bar creëren en elkaar ontwijken hier belandt zijn, maar ik weet wel dat ik deze situatie verkies.
    "Hmmmfedea," mompel ik, als waarschuwing dat het niet lang meer gaat duren.
    Ik grijp haar stevig vast en draai ons om zodat zij bovenaan komt te liggen. Mijn handen rusten op haar heupen terwijl ik die van mij omhoogduw.

    Camargue

    "Waar gaan jullie trouwen?"
    Ik draai me nog een keer om en glimlach naar Faye.
    "In het park," zeg ik vrolijk. Ik richt mijn ogen naar de hemel en grinnik even. "Dus Moeder Natuur kan maar beter zorgen voor mooi weer!" roep ik lachend.
    Ik weet niet of dat gare mens me hoort, maar ik vermoed van wel. Ik richt me tot Liam en knipper even met mijn wimpers.
    "Toch liefje?" zeg ik poeslief, in fel contrast met net.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Camargue legt Faye uit waar we gaan trouwen en kijkt me dan poeslief aan. "Toch liefje?" Ik glimlach kort en knik. 'Ja, als het weer word als wij hopen wel ja want ik wil natuurlijk niet dat je prachtige trouwjurk nat regend.'