• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Dank je,'zegt Cam zagt en glimlachend kijk ik toe hoe ze Rey een knuffel geeft.
    'Ik wil nog een liedje zingen, helemaal. Willen jullie nog een keertje meezingen?' vraagt Fedea, en ik kijk even naar Faye en Cam. Beide stemmen in waarop ik van Cam een klein stootje krijg. 'En jij ook,' grinnikt ze. 'Ik doe ook mee,' lach ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rey

    Ik kijk glimlachend Faye en de andere meisjes na.
    "Ga jij niet zingen?"
    Ik kijk naar Trey en haal mijn schouders op.
    "Straks misschien. Jouw nummer was anders ook indrukwekkend."
    Grijnzend kijk ik hem aan, en richt mijn blik dan weer op het podium.


    Fedea

    "Oké, vooruit, één keertje."
    Lachend kijk ik naar Faye.
    "Jippie."
    "En jij ook."
    Ik kijk haast smekend naar Eleanor en spring even op en neer wanneer ze instemt.
    "Kom."
    Ik sleur hen mee naar het podium, en kijk hen grijnzend aan wanneer het liedje begint.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Straks misschien. Jouw nummer was anders ook indrukwekkend," zegt Rey schouderophalend.
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Ik ben niet het kleffe type als het op muziek aankomt," grinnik ik.
    Ik hoor een liedje starten en kan het niet meteen plaatsen. Wanneer ik toch besef welk liedje het is, verschijnt er een grote grijns op mijn gezicht.
    "Fedea is op dreef," lach ik.
    Ik fluit een keer enthousiast op mijn vingers.

    Camargue

    Ik word zowat meegesleurd door een enthousiaste Fedea, en nog net op tijd weet ik Eleanor's arm ook beet te nemen om haar op mijn beurt achter me aan te trekken. Als we op het podium staan en de muziek begint, moet ik lachen om Fedea's grijns. Ik ken dit liedje wel, en als je de videoclip gezien hebt, weet je waarom ze ons er bij wil.
    Ik grinnik even en begin samen met Eleanor in de tweede micro te zingen. Opnieuw hou ik mijn ogen niet van Liam af.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ik ben niet het kleffe type als het op muziek aankomt."
    Grijnzend kijk ik naar de meiden op het podium.
    "Fedea is op dreef."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Ongelooflijk dat ze Faye heeft meegekregen."


    Fedea

    De lach op mijn gezicht kan niet breder wanneer ik Trey zie fluiten.
    "I met him out for dinner on a Friday night.He really got me working up an appetite He had tattoos up and down his arm, there's nothing more dangerous than a boy with charm. He's a one stop shop, makes the panties drop. He's a sweet talkin' sugar coated candy man. A sweet talkin' sugar coated candy man."
    Met veel plezier doe ik het dansje -of toch ongeveer- er ook nog bij, en kijk geamuseerd naar Cam, Eleanor en Faye. Het maakt me niet uit hoe belachelijk ik me maak, dit is fun.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "En jij ook. Kom," zegt Fedea luid enthousiast nadat zowel ik als Eleanor hebben ingestemd. Hoofdschuddend laat ik me door haar meeslepen. Ze lijkt haast een kind die voor het eerst zonder zijwieltjes leert fietsen, zo hyper is ze. Ik kijk even op als het liedje begint, krijg voordat ik het ook maar doorheb een microfoon in mijn handen geduwd. Spijt heb ik vrijwel direct. Dit is absoluut niet iets dat ik had moeten doen. Toch zing ik zachtjes mee, als achtergrond voor Fedea. Ik knipoog even naar Rey en begin te grinnikend als Fedea het bekende dansje na probeert te doen uit de clip.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Camargue

    Ik moet even lachen als ik Fedea een dansje zie doen en maak niet eens een poging haar na te doen. Ik beweeg wel mijn
    "He took me to the Spider Club at Hollywood and Vine. We drank champagne and we danced all night. We shook the paparazzi for a big surprise. The gossip tonight will be tomorrow's headline. He's a one stop shop, makes my cherry pop. He's a sweet talkin' sugar coated candyman. A sweet talkin' sugar coated candyman," zing ik op mijn beurt.
    Ik zet een verleidelijke blik op en kijk Liam wat uitdagend aan. Fedea heeft echt een perfect liedje uitgekozen.

    Atreyu

    Ik sta met volle teugen te genieten van Fedea's kleine optreden, als er plots een bekend figuur met lange benen en blonde haren passeert.
    "Atreyu, ben je vrij vanvond?" vraagt Caprice.
    Een beetje geïrriteerd kijk ik op. Het kost me heel wat moeite mijn ogen van Fedea af te halen.
    "Alleen voor een praatje, Capri," antwoord ik snel, in de hoop haar kwijt te spelen.
    Ik schrik even als ze dichterbij komt staan en haar hand op mijn borstkas legt.
    "Oh, kom op. Je gaat me toch niet vertellen dat je meer geïnteresseerd bent in dat schriele ding op het podium," zegt ze met een lachje.
    Was ze geen meisje geweest, dan lag ze nu op de grond te kermen van de pijn. Ik grijp haar pols stevig beet en breng haar hand hardhandig van mijn borstkas weg.
    "Ik zei nee," zeg ik streng.
    "Red je hier dan maar uit," sist ze.
    Voor ik haar kan tegen houden, drukt ze haar lippen op de mijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Lachend kijk ik naar Cam wanneer ze zingt en steek goedkeurend mijn duim op.
    "He's a one stop shop, makes my cherry pop. He's a sweet talkin' sugar coated candy man. A sweet talkin' sugar coated candy man."
    Vrolijk zing ik het refrein mee.
    "Well, by now I'm getting all bothered and hot. When he kissed my mouth, he really hit the sp-"
    Ik draai een keer om en ga vrolijk weer op zoek naar Trey om hem uitdagend aan te kijken, en het lijkt wel of alles om me heen stopt wanneer ik hem een blondine zie kussen. De micro valt uit mijn hand en huilend loop ik het podium af. Zo snel ik kan loop ik naar hem toe om de twee uit elkaar te trekken.
    "Smeerlap," sis ik met tranen in mijn ogen.
    Ik doe nog niet eens moeite om de del aan te kijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Omdat ze haar armen stevig om mijn hals geslagen heeft en ik haar nog steeds geen pijn wil doen, lukt het me niet eens haar van me af te duwen. Uiteindelijk lijkt ze er toch genoeg van te hebben en houdt ze, ietwat bruut wel, op. Pas dan besef ik dat het gezang gestopt is, en als ik Fedea zie staan, wordt mijn grootste angst waarheid.
    "Smeerlap."
    Het komt aan als een klap in mijn gezicht en de tranen die haar in de ogen staan, doen mijn hart nog verder breken. Ik schud verwoed mijn hoofd terwijl ik moeite moet doen mijn stem te vinden.
    "Fedea, nee- i-i-ik heb niet," breng ik uit. Hoe hard ik ook probeer het tegen te houden, mijn stem breekt. "Alsjeblieft, geloof me."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Lachend zing ik het refrein mee en moet toegeven. Deze dames weten echt hoe ze moeten zingen. Ik kijk even op naar Fedea wanneer ze stopt met zingen, mijn ogen glijden naar de plek waar Trey met een jonge blonde trien staat te zoenen. Huilend rent ze het podium af, loopt naar Trey toe. De microfoon rolt nog na op de grond en perplex blijf ik even naar Cam en Eleanor kijken voordat ook ik het podium afloop naar het drietal toe. Ik blijf aarzelend tussen Fedea en het blonde kind instaan, om ruzies te voorkomen. Ik heb er absoluut geen zin in om de tent uit te worden getrapt.
    "Fedea, het is vast niet hoe het lijkt!" zeg ik geruststellend en pak haar bij haar pols beet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Camargue

    Ik hou verbaasd op met zingen als ik een lange blondine Atreyu zie kussen. Ik ben nog verbaasder als ik Fedea naar de twee toe zie stormen en merk dat het op Atreyu is dat ze kwaad wordt.
    Een beetje machteloos kijk ik naar Faye, in de hoop dat zij een antwoord heeft. Aan de ene kant zijn het mijn zaken niet, maar ik kan toch ook niet niks doen? Ik leg de microfoon neer op het podium en baan me langzaam een weg naar de jongens en Fedea, waar ik mezelf in Liam's armen verberg, wachtend op het juiste moment om de waarheid te vertellen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Fedea, nee- i-i-ik heb niet. Alsjeblieft, geloof me."
    "Fedea, het is vast niet hoe het lijkt!"
    Ik kijk naar Faye, maar ik zie alleen maar wazige vlekken door de tranen.
    "Oh ja? Ze viel in zijn armen?"
    Ik kijk weer naar Trey en voor ik het weet staat een rode afdruk van mijn hand op zijn wang.
    "Leugenaar," sneer ik nog.
    Met al mijn kracht trek ik het armbandje van mijn pols, gooi het voor zijn voeten neer en baan me een weg door de mensen, op zoek naar de uitgang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik weet niet hoe dankbaar ik Faye moet zijn als ze weer ter hulp schiet.
    "Fedea, het is vast niet hoe het lijkt!"
    Het kleine beetje hoop verschijnt al snel als ik Fedea opnieuw hoor.
    "Oh ja? Ze viel in zijn armen? Leugenaar."
    Ik voel de tranen over mijn wangen rollen als ze de armband die ze eerder vandaag voor mijn voeten gooit.
    "Fedea, laat me-" Voor ik kan uitspreken, ik ze al in de mensenmassa verdwenen.
    Ik kijk hopeloos naar Rey en Liam, de meisjes durf ik niet eens aankijken. Waarom zei niemand iets?

    Camargue

    Ik bal mijn vuisten naast mijn lichaam als ik de blonde sloerie een eindje verderop met een brede grijns zie staan. Voor ik mezelf kan tegenhouden schiet ik uit Liam's armen en grijp ik het wicht bij haar haren. Het maakt niet uit dat ik drie koppen kleiner ben, als ik kwaad ben lukt alles me.
    "Jij- jij- jij. Ooooh!" breng ik razend uit.
    Niemand raakt mijn familie, niet als ik het kan helpen. Ik weet nog niet wat ik van plan ben als ik haar naar buiten sleur, maar ik ben er zeker van dat het strafbaar is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    Verdwaasd kijk ik naar de massa waarin Fedea net is verdwenen.
    "Fedea, laat me-"
    Verontschuldigend kijk ik naar Trey.
    "Misschien moet iemand haar achterna gaan?"
    Ik kijk de groep rond.
    "Faye?"
    Van wat ik eruit heb begrepen, zijn Fedea en Faye vrij goede vriendinnen geworden in die kelder. Haast smekend kijk ik haar aan.
    Wanneer ik Cam op het meisje zie afvliegen, trek ik haar er zo vlug mogelijk vanaf.
    "Cam, laat het!" zeg ik strak, maar streng.
    "Vechten gaat niet helpen. Ze ziet er al lelijk genoeg uit," snauw ik naar de blondine toe.
    Ik trek Cam tegen me aan. Ik kan wel begrijpen dat ze kwaad is.


    Fedea

    Na wat veel te lang leek te duren, heb ik eindelijk de uitgang gevonden. De koude buitenlucht snijdt in mijn longen, en de tranen pikken nog steeds op mijn wangen. Ik doe mijn hakken uit, en begin te lopen. Ik weet niet waarheen, gewoon weg van hier.
    Na een tijdje merk ik dat ik in het park uitkom, en laat me tegen een boom neerzakken. Ik zet mijn schoenen naast me neer, leg mijn armen om mijn benen en ween stil verder wanneer de beelden van net weer in mijn hoofd rondspoken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik voel hoe iemand me zonder moeite van het kreng af trekt.
    "Cam, laat het! Vechten gaat niet helpen. Ze ziet er al lelijk genoeg uit."
    Ik kan het niet laten nog even tegen te stribbelen terwijl Rey me tegen zich aan trekt.
    "Oké best!" breng ik nog steeds kwaad uit.
    Ik maak me los en wil de smerige teef nog een trap verkopen, tot ik me bedenk dat ik Louboutins aan heb en zelfs mijn gummi laarzen nog niet aan haar vuil wil maken.
    "Je bent het niet waard," sis ik tegen de blondine op de grond. "Maar als ik je nog één keer zelfs maar zie lonken naar Atreyu, dan doe ik veel ergere dingen."
    Ik draai me om en trek Rey achter me aan. Ondertussen ga ik als een gek op zoek naar mijn mobiel en draai Fedea's nummer. Ik moet het haar vertellen.
    "Neem op, neem op, neem op," zeg ik tegen de verbindingstoon.

    Atreyu

    "Misschien moet iemand haar achterna gaan? Faye?"
    Ik weet niet van wie de stem is, en ik weet niet waarom Rey plots weg gaat. Alles lijkt wazig, alsof ik in een vissenkom zit, in een vage whiskey roes. Ik schud mijn hoofd en veeg de tranen van mijn wangen. Waarom liet ze me niet uitpraten? Ze denkt toch niet echt dat ik zomaar iemand anders zou kussen?
    Zonder iets te zeggen tegen de anderen, baan ik me een weg naar buiten. Ik heb geen in mensen om me heen. Uit de koffer van mijn motor haal ik mijn helm en niet veel later rijd ik aan een dodelijk tempo door de straten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Oké best! Je bent het niet waard. Maar als ik je nog één keer zelfs maar zie lonken naar Atreyu, dan doe ik veel ergere dingen."
    Ik zucht en laat haar los wanneer ik hoor dat ze Fedea gaat bellen.
    "Misschien is het beter dat we gaan, voor we eruit geschopt worden."
    Ik kijk even naar de anderen.


    Fedea

    Na een tijdje voel ik regendruppels op me neerkomen en ik vloek zachtjes. Ik sta op, neem mijn spullen mee en slenter door de stad. Ik heb geen flauw benul waarheen ik loop, maar ik versnel mijn pas wanneer het steeds harder gaat regenen. Mijn gsm gaat af in mijn handtas, en het duurt even voor ik besluit op te nemen. Ik veeg mijn tranen weg.
    "Wat?" zeg ik met bevende stem.
    Ik merk dat ik droog sta, en besef dat ik helemaal naar Trey's appartement ben gestrompeld. Hierdoor begin ik weer te huilen, maar loop toch maar naar binnen. Naar huis wil ik niet, ik heb geen behoefte aan een hele preek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.