• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

-Fe draagt Trey's shirt :3-

Fedea

"Ze smaakte naar goedkope sigaretten en liters lauw bier. En volgens mij ben ik een pluk haar kwijt."
    Ik giechel zachtjes en druk een kusje op zijn neus.
    "Arme Trey, hoe komt het ooit weer goed met je?" zucht ik.
    Ik druk mijn lippen weer op de zijne voor hij kan antwoorden, en laat mijn tong zacht over zijn lippen glijden.
    Ik sluit mijn ogen en druk mijn lichaam tegen het zijne aan. Ik wil gewoon nergens anders meer zijn dan bij hem.
    Hoe stom was het van me hem niet te geloven?
    Ik veeg zacht mijn lippen over de zijne, om hem vervolgens weer liefdevol te kussen, hem nog steeds geen kans gevend te antwoorden.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Faye
    "Ik ben zo trots op je." Ik grinnik, haal nonchalant mijn schouders op en beantwoord zijn kus teder. Het voelt fijn zo, wetend dat niemand er problemen mee heeft of wat.
    "Zouden we hen vertellen dat je...?" Ik bijt aarzelend op mijn lip. Ergens heb ik het vermoeden dat ze Rey misschien gehoord hebben, maar veel maakt dat me nou ook weer niet uit. Toch schud ik mijn hoofd, een tikkeltje eigenwijs. Ik wil hem heel graag zijn zin geven, maar toch heb ik liever dat Trey en Fedea er dan ook bij zijn.
    "Dat is jouw keuze, zeg het maar." fluister ik terug en knijp even in zijn hand.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Dat is jouw keuze, zeg het maar."
    Zacht knijp ik terug.
    "Nee, als jij het niet wil, ik ook niet."
    Ik druk nog een kus op haar lippen.
    "Ik begrijp het als je liever wil dat iedereen erbij is."
    Glimlachend kijk ik haar aan en leg mijn jas om haar schouders. Net zoals de sfeer daarnet, is de temperatuur echt wel gedaald.

[aangepast :3]

Atreyu

"Arme Trey, hoe komt het ooit weer goed met je?" zucht Fedea.
    Net wanneer ik wil antwoorden, drukt ze haar lippen weer op de mijne. Er gaat een meer dan aangename rilling door me heen als ik haar tong tegen mijn lippen voel. Ik open mijn mond een stukje en wacht verder op haar initiatief terwijl ze zicht dichter tegen me aandrukt.
    Mijn beide handen glijden nu onder het t-shirt en over haar rug. Voor geen geld ter wereld zou ik liever Caprice in mijn armen hebben dan Fedea. Meer nog, voor geen geld ter wereld zou ik alle meisjes die ik ooit gezoend heb aan mijn voeten willen als ik Fedea aan mijn zij kan hebben.
    "Hmm, wacht even," breng ik met moeite uit.
    Ik haal mijn mobiel uit mijn broekzak en stuur een smsje naar Rey,
    "Zijn beiden veilig thuis, misverstand uitgepraat. Sorry als we jullie avond verpest hebben, doen het zeker een keer opnieuw & beter."
    Ik twijfel nog even of ik er zou bij zetten dat hij en Faye een leuk koppel zijn, maar daar is het nu het moment niet voor. Ik leg mijn mobiel naast me neer en druk mijn lippen weer op die van Fedea.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

"Hmm, wacht even."
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan, maar wacht geduldig wanneer ik zie dat hij iets sms't. Zodra hij zijn gsm heeft weggelegd, trek ik hem weer naar me toe en beantwoord liefdevol zijn kus.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht.
    Mijn handen glijden op hun beurt onder zijn shirt, en zachtjes kras ik met mijn nagels over zijn huid. Ik laat mijn tong weer over zijn lippen glijden en kreun even smekend.
    Ik neem mezelf voor dat ik hoogstpersoonlijk de persoon vermoord die Trey en mij nog uit elkaar wil drijven, hoe egoistisch dat ook mag overkomen. Ik hou van hem, en wil hem voor geen geld van de wereld kwijt. Als het van mij afhangt, is hij mijn eerste, laatste, en enige liefde, in de honderden jaren die ons te wachten staat. Op ons kindje na dan.

Atreyu

Ik wil Fedea best gaan vertellen dat ik ook van haar hou, en hoeveel ik wel niet van haar hou, maar ze maakt het me nogal moeilijk om überhaupt iets te zeggen. Alles wat ze nu doet bezorgt me rillingen. Opnieuw open ik mijn mond een stukje als ze haar tong weer over mijn lippen laat gaan en kreunt. Ik grom opgewonden als ik haar nagels mijn huid voel schenden.
    Ik laat ons opzij neervallen en draai dan mijn bekken zodat Fedea gewoon op me blijft zitten. Ik grinnik even als ik me bedenk haar beloofd te hebben dat ik vanavond plannen had met haar, maar volgens mij zijn de rollen omgekeerd.
    Ik geef haar een klapje op haar kont en bijt op mijn onderlip terwijl ik haar onschuldig aankijk.

Fedea

Ik kijk Trey even aan wanneer hij ons laat vallen en een grijns siert mijn gezicht. Behendig trek ik zijn shirt over zijn hoofd en bewonder ongegeneerd zijn lichaam. Lipbijtend laat ik mijn vingers over zijn borst glijden.
    Ik buig me over hem heen om mijn lippen teder op de zijne te plaatsen, en ik baan me een weg naar zijn oor.
    "Wat waren je plannetjes ook alweer, Guarin?" fluister ik zacht.
    Ik bijt even op zijn oorlel en kijk hem geamuseerd aan.
    Nu glijden mijn handen over zijn armen, tot aan zijn handen, waar ik onze vingers verstrengel.

Faye
    "Nee, als jij het niet wil, ik ook niet. Ik begrijp het als je liever wil dat iedereen erbij is." Ik sla dankbaar zijn jas om mijn lichaam heen, kijk hem kort aan en bijt dan op mijn lip.
    "Heb je het zelf niet koud, dan?" vraag ik ongerust. Ik wil hem niet ziek hebben of zo.
    Dan voel ik uit het niets iets trillen in zijn jaszak, behendig vis ik er het voorwerp uit en hou het voor Rey zijn ogen. Een bericht. Vurig hoop ik op een berichtje van Fedea of wat dan ook. In ieder geval zodat ik weet dat het goed met haar gaat.
    "Van wie is het?" vraag ik dan ook nieuwsgierig aan Rey.

Atreyu

Ik voel me vreemd genoeg wat nerveus als Fedea mijn shirt uit trekt. Het lijkt anders dan anders, nieuw. Alle twijfels ebben meteen weg als ze haar lippen weer op de mijne drukt.
    "Wat waren je plannetjes ook alweer, Guarin?" fluistert ze in mijn oor, dat ze al kussend bereikt heeft.
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd.
    "Oh nee, Ammmbesssssaaaaah," zeg ik lachend. "Je had de leiding en die laat ik graag in je poezelige handjes," voeg ik er met een grijns aan toe. Ik leg mijn armen om haar middel, en omdat ze mijn handen vast heeft, komen haar armen op haar rug te liggen. Volgens mij heb ik net een grote speelse kat gevangen.
    Ik kijk haar uitdagend aan en veeg mijn lippen over de hare.

Rey

"Heb je het zelf niet koud, dan?"
    Glimlachend schud ik mijn hoofd. Ze moest eens weten hoe warm ik me nu voel.
    Ik kijk naar de gsm in haar handen, en besef dat het de mijne is.
    "Van wie is het?"
    "Van Trey," zeg ik zacht en kijk hen allen even aan.
    Ik lees het bericht voof en haal opgelucht adem.
    "Dus toch."

Fedea

"Oh nee, Ammmbesssssaaaaah. Je had de leiding en die laat ik graag in je poezelige handjes."
    Grinnikend kijk ik hem aan en voel hoe hij mijn handen op mijn rug legt.
    "Deze poezelige handjes kunnen wel niet veel doen als jij ze zo vasthoudt."
    Grijnzend ga ik gewoon op hem liggen en kijk hem breed glimlachend aan.
    "Heel veel plannetjes had ik toch niet, gewoon, gezellig in de zetel liggen."
    Ik druk enkele kusjes op zijn borst, en laat mijn lippen boven zijn huid zweven.
    "Tenzij jij iets anders in gedachten had?"
    Onschuldig kijk ik hem aan.

Faye
    "Van Trey," Opgelucht haal ik adem en kijk even naar Liam, Eleanor en Cam voor me in de hoop dat ze Rey gehoord hebben. Langzaam leest hij het berichtje voor en vrijwel meteen valt er een hele druk van me af. Natuurlijk was het een misverstand, dat kon niet anders en dat was ook wel te merken aan de reactie van de blondine.
    "Dus toch." Hoor ik Rey zeggen. Ik knik gelukkig.
    "Ik zei het toch. Die twee kunnen vast niet lang boos op elkaar zijn." Ik haal mijn hand door mijn haren.
    "Gelukkig ook maar." voeg ik er nog aan toe.

Atreyu

"Deze poezelige handjes kunnen wel niet veel doen als jij ze zo vasthoudt. Heel veel plannetjes had ik toch niet, gewoon, gezellig in de zetel liggen. Tenzij jij iets anders in gedachten had?"
    Ik kijk toe hoe ze kusjes op mijn borstkas zet en me met een onschuldige blik aankijkt. De blik in mijn eigen ogen is er één van puur amusement. Ik laat haar handen los en neem haar gezicht in mijn handen om haar te kussen. Na nog een paar kleine kusjes, kijk ik haar aan en zeg,
    "In de zetel liggen? Moet ik dan helemaal alleen naar dat grote bed?"
    Ik kan met moeite een grijns onderdrukken.

Fedea

"In de zetel liggen? Moet ik dan helemaal alleen naar dat grote bed?"
    Ik giechel zachtjes en krabbel recht.
    "Helemaal niet. Ik zal wel meegaan."
    Glimlachend kijk ik hem aan en bijt op mijn lip. Ik neem zijn hand in de mijne en sta recht, om hem mee naar de slaapkamer te trekken. Met een verliefde blik zoeken mijn ogen de zijne, en ik druk kleine kusjes op zijn lippen terwijl ik achterwaarts naar het bed strompel.

Atreyu

"Helemaal niet. Ik zal wel meegaan," zegt Fedea terwijl ze overeind krabbelt. Ik schud lachend mijn hoofd en vol haar naar de slaapkamer. Niet dat ik een keuze heb, want ze sleurt me als het ware mee. Ik kijk haar glimlachend in de ogen en plaag haar even door telkens als ze me net wil kussen mijn hoofd wat achteruit te doen. Uiteindelijk hou ik het zelf niet vol en geef ik toe aan haar kleine kusjes.
    Ondertussen zijn we bij het bed aangekomen en ik geef Fé een klein duwtje zodat ze achterover valt.
    "Oeps," grinnik ik.
    Met een grijns kruip ik zelf ook het bed op en druk mijn lippen op die van haar. Ik lik even over haar lippen terwijl ik mijn hand onder haar t-shirt laat glijden.

Fedea

Giechelend land ik op het bed neer en kijk hem dolverliefd aan.
    "Oeps."
    Ik begin nog harder te giechelen wanneer hij er bij komt liggen, en wanneer zijn handen onder het shirt glijden, doe ik mijn armen omhoog, zodat hij het kan uittrekken. Ik bijt op mijn lip en blijf hem aankijken. Wanneer het shirt uit is, draai ik ons om en ga op hem zitten, met langs elke kant van zijn middel een knie. Zacht druk ik mijn lippen op de zijne, en laat mijn handen over de rand van zijn broek strelen.