• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

"Hmmmfedea."
    Ik schrik even wanneer ik plots boven lig, maar sta er niet te lang bij stil. Ik beweeg mijn heupen iets sneller dan net, maar houd mijn lippen nog steeds op de zijne. Af en toe spannen mijn spieren weer op, en ik voel mijn hoogtepunt naderen.
    Zachtjes kreun ik zijn naam en haal mijn hand door zijn haren.
    Ik verhoog het tempo nog wat, en open mijn ogen om hem met een opgewonden blik aan te kunnen kijken. Ik geef een zacht kneepje in zijn hand, en probeer mijn orgasme nog wat uit te stellen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Camargue

"Ja, als het weer wordt als wij hopen wel ja, want ik wil natuurlijk niet dat je prachtige trouwjurk natregent."
    Ik grinnik even en geef hem een kusje, gewoon omdat hij zo schattig is.
    "Regen in combinatie met een witte jurk is nooit goed," lach ik.
    Niet dat Liam het waarschijnlijk erg zou vinden om alles goed te kunnen zien, maar daar hoef ik geen anderen bij.

Atreyu

Het wordt alleen maar beter als Fedea zelf ook haar heupen beweegt. Ik kreun luid als ze haar spieren weer op spant en tegelijk mijn naam kreunt. Ik merk dat ze sneller gaat en schud mijn hoofd.
    "Nee, niet-"
    Het is al te laat. Ik trek haar helemaal tegen me aan terwijl ik mijn hoogtepunt bereik en druk mijn lippen stevig op de hare. Ik blijf nog even doorstoten en knijp ondertussen even in haar billen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Liam

"Regen in combinatie met een witte jurk is nooit goed," Zegt Camargue nadat ze me een kusje had geven. 'Ik ben toch wel blij dat ik zwart met wit draag want als het regend kan ik je altijd nog mijn jasje geven.' Knipoog ik en kus haar wang zacht.

Fedea

"Nee, niet-"
    Ik voel hoe hij me tegen zich aan trekt, en beantwoord gewillig zijn kus. Met een luide kreun maak ik duidelijk dat ook ik mijn hoogtepunt bereikt heb, en kijk hem lichtjes hijgend aan. Met een klein kreuntje druk ik mijn lippen weer op de zijne wanneer hij in mijn billen knijpt en kijk hem verliefd aan.
    "Je hebt jezelf weer eens overtroffen, liefje," fluister ik hijgend, met veel moeite.
    Ik verstrengel onze vingers, en ben momenteel te uitgeput om zelfs van hem af te gaan.

Faye
    "In het park, dus Moeder Natuur kan maar beter zorgen voor mooi weer!" Mijn gezicht verstrakt even als ze dit zegt, herinner me aan de zogenaamde verassing waar Moeder Natuur het vanmiddag nog over had verteld. Ik vraag me af of we het moeten vertellen, maar dat zou wel meteen verraden dat ik Rey zijn wachter geworden ben.
    "Ja, als het weer word als wij hopen wel ja want ik wil natuurlijk niet dat je prachtige trouwjurk nat regent." Schrik ik op van Liam zijn stem. Ik knik begrijpend, dat zou vreselijk zijn.
    "Regen in combinatie met een witte jurk is nooit goed." antwoord Cam lachend. Hierna volgt nog een korte opmerking van Liam. Vragend kijk ik Rey aan.
    "Dat zou echt verschrikkelijk zijn, ja." antwoord ik meelevend terug.
    "Moeten we het misschien toch maar vertellen? Aangezien Moeder Natuur het wel over een verassing had voor Cam en Liam." fluister ik hem toe.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Camargue

"Ik ben toch wel blij dat ik zwart met wit draag want als het regend kan ik je altijd nog mijn jasje geven."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem verbaasd aan.
    "Maar... ik dacht dat jij ook in het wit zou gaan?" vraag ik zacht.
    Als ik me niet vergis hadden we dat toch afgesproken?
    Ondertussen zijn we bij het appartement aangekomen. Ik hou de deur open zodat de anderen ook naar binnen kunnen.

Atreyu

"Je hebt jezelf weer eens overtroffen, liefje," fluistert Fedea.
    Ik grinnik even en druk kleine kusjes op haar lippen terwijl ik naar adem zoek. Ik kantel mijn heupen, zodat ze naast me komt te liggen en ik uit haar glijdt. Een beetje lui ga ik met mijn hand op zoek naar de lakens en trek deze over me heen.
    "Nu krijg je twee baby's," lach ik.
    Ik weet heus wel dat het zo niet werkt, en gelukkig maar wat volgens mij zouden er heel wat baby's komen dan.

Rey

"Moeten we het misschien toch maar vertellen? Aangezien Moeder Natuur het wel over een verassing had voor Cam en Liam."
    Ik kijk Faye bedenkelijk aan.
    "Ja," zeg ik zacht.
    "Maar meer weten we ook niet, he."
    Ik denk even na.
    "We kunnen het hen wel vertellen, denk ik," fluister ik, zodat alleen zij het kan horen.

Fedea

Ik vlei me lekker tegen hem aan en trek ook wat deken over mezelf heen.
    "Nu krijg je twee babies."
    Grinnikend schud ik mijn hoofd.
    "Liefje, zo werkt het niet. En dan nog, twee is zo ongeveer een vijftiende van het aantal keren dat we het al hebben gedaan."
    Met een onschuldige blik kijk ik hem aan en druk een kusje op zijn lippen.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht en ga iets dichter tegen hem aan liggen.

Liam

"Maar... ik dacht dat jij ook in het wit zou gaan?" Ik frons. Zoiets stond me wel bij. 'Dat kan ook al heb ik persoonlijk liever zwart.' Reageer ik en blijf naast haar staan terwijl ze de deur open houd voor de anderen.

Faye
    "Maar... ik dacht dat jij ook in het wit zou gaan?" begint Cam een kleine discussie met Liam. Ik rol overdreven met mijn ogen en kijk haar dankbaar aan als ze de deur openhoudt naar het appartement.
    "Maar meer weten we ook niet, he." Ik kijk even op naar Rey. Het eerste deel van zijn woorden heb ik gemist, te zacht om te verstaan waarschijnlijk. Ik knik begrijpend, bijt nadenkend op mijn lip. Misschien dat het ze alleen maar gekker ging maken en we beter ons mond kunnen houden.
    "We kunnen het hen wel vertellen, denk ik," zegt hij dan uiteindelijk. Ik pak zijn hand weer beet en knik zelfverzekerd.
    "Goed, als jij het woord doet." zeg ik lachend. "Dan sta ik je bij en vul je hier en daar aan." grinnik ik.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Goed, als jij het woord doet. Dan sta ik je bij en vul je hier en daar aan."
    Ik grinnik.
    "Voor wanneer ik de clue van het verhaal vergeet."
    Ik druk een kusje op haar neus en kijk naar Cam en Liam.
    "Ehm, ik wil niet storen ofzo, maar we moeten jullie nog iets zeggen."
    Ik kijk even naar Faye en begin bijna automatisch te grinniken.

Atreyu

"Liefje, zo werkt het niet. En dan nog, twee is zo ongeveer een vijftiende van het aantal keren dat we het al hebben gedaan. Ik hou van je."
    Ik leg mijn arm om haar heen als ze wat dichter tegen me aan kruipt.
    "Fé?" zeg ik zachtjes. "Mijn wang doet pijn."
    Pas nu besef ik dat hij nog steeds gloeit als kolen. Ik had er nog niet bij stil gestaan, tussen de opwinding in de bar, het kopen van de ring, en het- nouja goedmaken. Met mijn vrije hand wrijf ik er even over. Ik ken niemand die zo hard kan slaan. Al heb ik nog niet echt veel meppen gekregen.

Camargue

"Dat kan ook al heb ik persoonlijk liever zwart," antwoordt Liam.
    Ik neem zijn handen in de mijne en trek hem naar me toe.
    "En voor mij dan?" vraag ik liefjes terwijl ik mijn armen om zijn nek leg.
    Ik druk een klein kusje op zijn lippen. Met die hele commotie hebben we niet eens zoveel oog gehad voor elkaar.
    Als iedereen binnen is, duw ik hem zachtjes van me af en laat mijn hand in de zijne glijden, terwijl we de trap opgaan. Ik ben doodop.
    "Ehm, ik wil niet storen ofzo, maar we moeten jullie nog iets zeggen."
    Ik blijf staan en draai me om zodat ik Rey kan zien. Vragend kijk ik hem aan.
    "Wat, gaan jullie ook trouwen?" grinnik ik.

[ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 17:34 ]

Liam

"En voor mij dan?" We lopen de trap op naar boven. Cam duwt me zacht van zich af maar laat haar hand wel in de mijne glijden. 'Wit. misschien is het ouderwets maar ik denk dat een witte trouwjurk echt prachtig bij je zal staan.'

Fedea

"Fé? Mijn wang doet pijn."
    Bezorgd kijk ik hem aan.
    "Sorry," zeg ik verontschuldigend.
    Ik kijk er even naar en druk een klein kusje op zijn wang.
    "Moet er wat ijs op?" vraag ik en laat mijn vingertoppen er zacht over strelen.
    Schuldig bijt ik op mijn lip. Het was niet mijn bedoeling zo hard te slaan.

Rey

"Wat, gaan jullie ook trouwen?"
    Fronsend kijk ik haar aan.
    "Nee," zeg ik snel.
    Ik kijk even naar Faye, en dan weer naar Cam.
    "Moeder Natuur is daarstraks bij ons geweest," zeg ik, alsof dat hetzelfde is als een of andere tante die op visite komt.
    Ik wacht haar reactie even af.

Atreyu

"Sorry. Moet er wat ijs op?"
    Ik schud mijn hoofd en kijk haar met grote ogen aan.
    "Kusje," zeg ik snel.
    Ik breng mijn hoofd wat dichter naar haar toe.
    Ergens maakt het me wel trots, dat ze zichzelf zo kan verweren. Ik hoop alleen dat ze het niet al te vaak tegen mij zal gebruiken want ik heb al fijnere ervaringen achter de rug.

Camargue

"Wit. misschien is het ouderwets maar ik denk dat een witte trouwjurk echt prachtig bij je zal staan."
    Ik haal mijn ogen even van Rey af om naar Liam te kijken.
    "Liam, daar hadden we het toch al over? Ik had je al beloofd dat ik een witte jurk zou dragen," zeg ik zachtjes terwijl ik zijn wang aai en hem bezorgd aankijk.
    Met heel wat moeite haal ik mijn ogen van hem af als ik Rey hoor praten.
    "Nee. Moeder Natuur is daarstraks bij ons geweest."
    Ik verstijf een beetje en er loopt een rilling langs mijn ruggengraat.
    "Ja?" weet ik uit te brengen, terwijl ik hem aankijk met een blik van "ga verder".

Liam

"Liam, daar hadden we het toch al over? Ik had je al beloofd dat ik een witte jurk zou dragen," Ze aait zacht over mijn wang en kijkt me bezorgt aan. Waarom is ze bezorgt? Voor ik kan antwoorden hoor ik Rey praten. "Nee. Moeder Natuur is daarstraks bij ons geweest." Ik sta direct stil. "Ja?" Camargue kijkt Rey aan en ik wacht op wat er komen gaat.