• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [I'm back, waar kan ik inspringen, hihi?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Faye
    "Ze is slim, Rey. Als ze alleen wil zijn is ze vast niet ergens heen waar ze weet ons uiteindelijk tegen te komen." Het gesprek is aan me voorbij gevlogen, ik knijp zachtjes in Rey zijn hand en loop langzaam achter ze aan.
    "Naar huis zal ze ook niet gegaan zijn, en ik betwijfel het of ze naar Trey's appartement is. Ik weet het niet." zegt hij dan. Ik bijt even op mijn lip, denk na over zijn woorden en schud dan mijn hoofd.
    "Het lijkt me niet slim om haar te zoeken. Laat haar maar even afkoelen, bel haar over een uurtje terug en misschien heeft ze zich dan bedacht." zeg ik dan, denk dat dit het beste is. Trey zal haar ongetwijfeld zijn gaan zoeken, tenminste, dat is iets dat ik hoop.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:01 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Camargue

    Eens we buiten zijn, merk ik dat het al een heel stuk afgekoeld is en ga ik wat dichter bij Liam lopen.
    "...bel haar over een uurtje terug en misschien heeft ze zich dan bedacht," hoor ik Faye nog zeggen. Ik bijt even op mijn onderlip en draai me een slagje zodat ik haar kan zien.
    "Ik denk dat jij beter belt, volgens mij zal ze sneller opnemen voor jou dan voor gelijk wie anders van ons," geef ik zachtjes toe.
    Faye vertrouwt ze, van mij weet ze dat ze me kan vertrouwen maar er zit wel degelijk een verschil tussen. Ik moet toegeven, dit drama had ik niet zien aankomen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wat, heeft ze je pijn gedaan? Waar?"
    Ik bijt op mijn lip en schud mijn hoofd en blijf hem strak aankijken.
    "Ik ben zwanger," zeg ik zacht, met schorre stem.
    Ik kuch even en herhaal het, iets luider.
    "Ik ben zwanger. We krijgen een kindje."
    Afwachtend kijk ik hem aan, bang voor zijn reactie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Het lijkt me niet slim om haar te zoeken. Laat haar maar even afkoelen, bel haar over een uurtje terug en misschien heeft ze zich dan bedacht."
    "Ik denk dat jij beter belt, volgens mij zal ze sneller opnemen voor jou dan voor gelijk wie anders van ons."
    Ik leg mijn arm om Faye heen en trek haar dicht tegen me aan wanneer ik merk hou koud het buiten is.
    "Ongelooflijk dat hen dit net nu overkomt," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik bevries even als ik denk haar iets te horen zeggen, maar niet zeker ben of ik het goed verstaan heb.
    "Ik ben zwanger. We krijgen een kindje."
    Ik haal mijn ogen van haar armen af en kijk naar haar gezicht. Ik frons mijn wenkbrauwen even tot het tot me doordringt.
    "Je..." Ik slik een keer. "We..."
    Ik neem haar gezicht in mijn handen als er me een euforisch gevoel overspoelt en druk mijn lippen op de hare.
    "Maar we hebben geen wieg. En waar moeten we die zetten? Bij ons de in de slaapkamer kan de eerste drie jaar, maar daarna moet het toch echt een eigen kamer. Misschien kan ik de vestiaire ombouwen... maar dat is zo veraf." Ik laat haar los en loop te ijsberen omdat ik steeds als ik aan de ene kant van de woonkamer ben besef dat ik aan de andere kant misschien een beter plekje vind.
    "Of ik laat de badkamer ombouwen tot kinderkamer en de vestiaire tot badkamer. Het is niet groot maar - maar... oh god je vader vermoordt me."
    Ik zak op mijn hurken en haal mijn handen door mijn haren terwijl ik met wijd open ogen naar de grond staar. Voor mijn ogen speelt zich een bloederige scene af waarbij ik het onderspit delf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ik denk dat jij beter belt, volgens mij zal ze sneller opnemen voor jou dan voor gelijk wie anders van ons." Ik knik uiteindelijk, uiteindelijk zal ik Fedea wel bellen vanavond, gewoon zodat ik zeker weet dat het goed met haar gaat. Het zal me niet eens verbazen als ze nu gewoon warm binnen zit.
    Dankbaar kijk ik Rey aan als hij me dichter naar zich toe trekt. De temperatuur is drastisch veranderd.
    "Ongelooflijk dat hen dit net nu overkomt," Ik knik en verstrengel mijn vingers met die van hem.
    "Komt vast wel goed tussen die twee, geloof me. Wedden dat ze over een uurtje het alweer hebben bij gepraat? En anders zorg ik daar wel voor." zeg ik met een glimlach en kijk even naar de maan die boven ons schijnt. Ook had ik medelijden met Cam en Liam, wetend dat ze beiden uit wil nodigen voor het huwelijk en het ook niet fijn zal zijn als er twee van die chagrijnen zullen zitten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Je... We..."
    Bang wacht ik op de rest van zijn antwoord. Wanneer ik zijn lippen op de mijne voel, gaat er een golf van opluchting door me heen.
    "Maar we hebben geen wieg. En waar moeten we die zetten? Bij ons de in de slaapkamer kan de eerste drie jaar, maar daarna moet het toch echt een eigen kamer. Misschien kan ik de vestiaire ombouwen... maar dat is zo veraf. Of ik laat de badkamer ombouwen tot kinderkamer en de vestiaire tot badkamer. Het is niet groot maar - maar... oh god je vader vermoordt me."
    Lachend kijk ik toe hoe hij stilaan verandert in een grote blok stress. Wanneer hij me nog een keer voorbijloopt, neem ik zijn hand in de mijne en trek hem naar me toe.
    "Trey," zeg ik zachtjes. "Kalmeer eventjes, alsjeblieft?"
    Ik grinnik even en kijk hem aan.
    "Dat eerste wat je zei, zijn zorgen voor later."
    Ik druk een klein kusje op zijn lippen en kijk hem weer aan.
    "En wat dat laatste betreft, ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Mama was ook 18, wat door velen te jong werd beschouwd, en daarbij..."
    Ik ga even met een hand door zijn haren en kijk hem in de ogen.
    "Het is nu of nooit, liefje," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Komt vast wel goed tussen die twee, geloof me. Wedden dat ze over een uurtje het alweer hebben bij gepraat? En anders zorg ik daar wel voor."
    Ik grinnik zachtjes en druk een kusje net naast haar mond.
    "Faye gaat bemiddelaar spelen?"
    Met een lichte grijns kijk ik haar aan.
    "Maar Cam heeft gelijk, naar jou luistert ze vast wel."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Trey.Kalmeer eventjes, alsjeblieft?"
    Ik kijk op om te merken dat Fedea dit blijkbaar nogal amusant vindt. Ik had die ring echt op geen beter moment kunnen kopen.
    "Dat eerste wat je zei, zijn zorgen voor later. En wat dat laatste betreft, ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Mama was ook 18, wat door velen te jong werd beschouwd, en daarbij... Het is nu of nooit, liefje."
    Ik knik even en kijk haar in de ogen. Ik hou mijn mond, maar de gedachten blijven door mijn hoofd razen. Ik heb al zo'n vijf keer de hele loft om gegooid en heringericht. Plots voelt het alsof iemand met een ijskoude hand mijn hart beetneemt en het uit mijn borstkas probeert te rekken.
    "Ben je zeker?" vraag ik ietwat hees.
    Ik denk dat als ik nog een keer te horen krijg dat het vals alarm is, ze me in een gesticht mogen steken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ben je zeker?"
    Ik neem zijn hand in de mijne en ga in de zetel zitten. Zachtjes trek ik hem mee neer en kijk hem aan.
    Knikkend kijk ik in zijn ogen en verstrengel onze vingers.
    "Ik ben al meer dan een week over tijd," fluister ik.
    Waar die zwangerschapstest dan haalde dat het niet zo was, weet ik niet,
    maar langs de andere kant zijn die dingen niet altijd betrouwbaar.
    "B-ben je zeker dat je hier mee achter staat?" vraag ik voorzichtig.
    Ik wil niet dat hij zich ergens in stort en er later spijt van krijgt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Faye gaat bemiddelaar spelen? Maar Cam heeft gelijk, naar jou luistert ze vast wel." Ik haal lachend mijn schouders op en kijk even naar Liam en Cam en Eleanor die voor ons lopen.
    "Tja, iemand moet het doen en ik heb me niet voor niets uit de naden gewerkt in dat krot van een huis om het zomaar uit te laten gaan." zeg ik eerlijk, want werk heb ik er zeker ingestoken om Fedea daaruit te krijgen en weer terug te brengen naar Trey. En ik accepteerde niet dat dit door een fout van één of andere slet zomaar naar de Filistijnen ging.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik laat haar me meesleuren naar de zetel en trek haar tegen me aan terwijl ze onze vingers verstrengelt.
    "Ik ben al meer dan een week over tijd," fluistert ze.
    Ik knik even terwijl er enkele doemscenario's door mijn hoofd gaan. Misschien is het door de stress van de afgelopen dagen, misschien heeft ze ergens een pil gemist. Maar al snel komt het in me op dat we de laatste dagen ook niet bepaald van elkaar kunnen afblijven hebben, en dat we wederom geen voorbehoedsmiddelen gebruikt hebben.
    "B-ben je zeker dat je hier mee achter staat?"
    Ik kijk Fedea vragend aan, ik kan namelijk niet geloven dat ze daar nog steeds over twijfelt. Ik leg een hand op haar wang en druk mijn lippen op de hare.
    "Heel zeker," zeg ik zacht. "Het is ook niet alsof ik er alles aan gedaan heb om het te voorkomen," voeg ik er met een klein lachje aan toe. Ik denk dat ik er eerder onbewust niks aan gedaan heb om het te voorkomen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Tja, iemand moet het doen en ik heb me niet voor niets uit de naden gewerkt in dat krot van een huis om het zomaar uit te laten gaan."
    Ik druk een kus op haar lippen en kijk haar verliefd aan.
    "Ik ben zo trots op je."
    Mijn blik glijdt naar Cam, Liam en Eleanor, en dan weer naar Faye.
    "Zouden we hen vertellen dat je...?" fluister ik.
    Ik kijk Faye vragend aan.


    Fedea

    "Heel zeker. Het is ook niet alsof ik er alles aan gedaan heb om het te voorkomen."
    Liefdevol druk ik mijn lippen op de zijne, en klim intussen op zijn schoot. Ik streel met mijn neus langs de zijne, en kijk hem in de ogen aan.
    "Het spijt me van daarstraks," zeg ik zacht.
    Ik druk kleine kusjes op zijn lippen en leg zijn hand op mijn buik. Ongelooflijk dat het dan toch echt is. Ik zucht even tegen zijn lippen aan en laat mijn vrije hand door zijn haren gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik leg mijn armen om haar middel als ze op mijn schoot komt zitten en trek haar wat dichter tegen me aan terwijl ze met haar neus langs die van mij streelt.
    "Het spijt me van daarstraks," zegt ze zachtjes.
    Ik beantwoord maar al te graag de kleine kusjes die ze op mijn lippen plaatst. Als ze mijn hand op haar buik legt, laat ik die onder haar jurkje -tenminste ik dacht dat ze die nog aan had, maar nu merk ik dat ze één van mijn t-shirts draagt- glijden en leg hem daar weer op haar buik, zodat ik haar vel tegen het mijne voel. Het is aangenaam haar vertrouwde lippen op de mijne te voelen. Niet dat ik Caprice nog nooit gekust had, maar aangenaam is zowat het tegenovergestelde van de woorden die ik zou gebruiken om daarnet te beschrijven.
    "Ze smaakte naar goedkope sigaretten en liters lauw bier," jammer ik. Ik trek een pruillip terwijl Fedea's hand door mijn haar gaat. "En volgens mij ben ik een pluk haar kwijt," voeg ik er op hetzelfde toontje aan toe.
    Het mag best wat hardhandig, nee, Fedea mag best wat hardhandig zijn, maar dat kreng van net was gewoon lomp en boers en helemaal niet gewenst.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:41 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.