• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Kusje."
    Ik giechel even en schud mijn hoofd.
    Zacht druk ik een kusje op zijn wang, en nog eentje. Zo druk ik er een paar, en baan me dan een weg naar zijn lippen.
    "Zo beter, liefje?" vraag ik zacht.
    Verliefd kijk ik hem aan.


    Rey

    "Ja?"
    Ik kijk nog even naar Faye.
    "Ze zei dat ze nog een verrassing had voor jou en Liam."
    Ik kuch even.
    "Ze was in mijn appartement om..."
    Nerveus zoek ik de juiste woorden.
    "Faye is mijn wachter," zeg ik dan maar, want dat is waar het op neer komt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey
    Ik zie Cam verstijven als Rey over het onderwerp begint. Ik glimlach geruststellend, in de hoop dat ze het ziet en merkt dat er niets ernstigs is.
    "Ze zei dat ze nog een verrassing had voor jou en Liam." vervolgt hij, ik kijk de twee blij aan. Tegelijk ontzettend nieuwsgierig naar wat de verassing nu is. Ik ben ook veel te erg in dat opzicht.
    "Ze was in mijn appartement om, Faye is mijn wachter." zegt hij dan uiteindelijk. Ik druk mijn lippen kort op de zijne, om het zo nog maar even in het openbaar te vieren.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Zo beter, liefje?"
    Ik knik even en bedenk me dan. Hevig schud ik mijn hoofd.
    "Mijn neus doet pijn, en mijn lip, en mijn hals en schouders. Oh en..."
    Ik laat mijn zin afsterven en kijk Fedea grijnzend aan. Een jongen kan maar proberen te profiteren van de situatie, toch?
    Ik neem Fedea's hand in de mijne en laat mijn vingers tussen te hare glijden. Ik lig rustig naar onze handen te kijken terwijl ik er een beetje mee klooi.

    Camargue

    "Ze zei dat ze nog een verrassing had voor jou en Liam. Ze was in mijn appartement om, Faye is mijn wachter."
    Ik laat mezelf zakken zodat ik op mijn kont op de trap zit.
    "Verrassing?" vraag ik verbaasd, terwijl de schrik mijn hart hevig laat slaan. Uit Faye's blik kan ik opmaken dat mijn angst ongegrond is, maar ik hou niet van raadsels en al helemaal niet als ik er deel van ben.
    "Wachter?"
    Ik knipper even. Je kan wel zeggen dat deze avond alles behalve "normaal" is. Ik geloof niet dat ik al zoiets meegemaakt heb.
    "Hoe?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik snap er werkelijk níets meer van. Faye is dus Rey's wachter geworden en moedernatuur heeft een verassing voor Cam en mij? Waarom klonk dit allemaal zo ontzettend vreemd en beangstigend. Wat kan moedernatuur voor ons hebben? Ik ben blij dat Faye nu Rey's wachter is maar ik maak me erg veel zorgen over die 'verassing.'

    Fedea

    "Mijn neus doet pijn, en mijn lip, en mijn hals en schouders. Oh en..."
    Grinnikend schud ik mijn hoofd.
    "Arme Trey toch. Je gaat beter meteen naar een ziekenhuis, voordat ik je met duct tape bijeen moet houden."
    Lief kijk ik hem aan en druk kleine kusjes op zijn lippen.
    "Je krijgt zo ook al kusjes, of is het niet goed?"


    Rey

    "Verrassing? Wachter? Hoe?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Over die verrassing zei ze niets. Maar omdat ik er geen meer had," ik kijk haar even aan met een spijtige blik, "en omdat Faye zo beschermend was over Fedea, dacht ze wel dat dat bij mij ook ging lukken."
    Het gedeelte over die liefde enzo, laat ik eruit.
    "En toen deed ze iets, ik weet niet wat, en ja..."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Arme Trey toch. Je gaat beter meteen naar een ziekenhuis, voordat ik je met duct tape bijeen moet houden."
    Ik knik heel hevig en hou mijn arm omhoog waarbij ik mijn hand volledig slap laten hangen, alsof er iets gebroken zit. Ondertussen drukt ze kusjes op mijn lippen.
    "Je krijgt zo ook al kusjes, of is het niet goed?"
    Ik grinnik even en neem haar stevig in mijn armen terwijl ik geeuw. Ik kruip wat dieper onder de lakens.
    "Weet je dat jij het mooiste meisje bent dat ik ken?" vraag ik zachtjes.

    Camargue

    "Over die verrassing zei ze niets. Maar omdat ik er geen meer had. En toen deed ze iets, ik weet niet wat, en ja..."
    Ik knik even, als teken dat ik hem begrijp. Ze weten waarschijnlijk niet veel meer dan wat Rey me nu gezegd heeft.
    "Nou, abracadabra," zeg ik met een klein lachje.
    Ik kijk even naar Liam en haal een hand door mijn haren.
    "En ik zat blijkbaar heel erg in de juiste richting toen ik Faye verwelkomde in de familie."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Hoofdschuddend kijk ik hem met een verliefde blik aan.
    "Weet je dat jij het mooiste meisje bent dat ik ken?"
    Ik bijt op mijn lip en voel dat ik rood word. Ik volg zijn voorbeeld en geeuw even, dan schud ik zachtjes mijn hoofd.
    "Het kan wel dat je dat al eens hebt laten vallen."
    Ik giechel stilletjes en kruip dicht tegen hem aan. Ik moet zowaar moeite doen niet in slaap te vallen.


    Rey

    "Nou, abracadabra. En ik zat blijkbaar heel erg in de juiste richting toen ik Faye verwelkomde in de familie."
    Ik knik even en kijk verliefd naar Faye.
    "Dat had ik al iets vroeger door," zeg ik zacht.
    Ik druk een korte kus op haar lippen en kijk haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Het kan wel dat je dat al eens hebt laten vallen," zegt ze, gevolgd door een zacht gegiechel. Ik sluit mijn ogen als ze nog dichter tegen me aankruipt.
    "Mocht iemand jou kussen, dan zorg ik ervoor dat hij met een rietje moet eten," mompel ik slaperig.
    Het zou pijn doen, maar zelfs mocht zij een ander kussen -wat ik weet dat nooit het geval zal zijn- dan nog zou ik eerst hem aanpakken. Ik weet niet of ik lang kwaad op haar zou kunnen zijn, maar ik zou haar er in elk geval niet om laten vallen.

    Camargue

    "Dat had ik al iets vroeger door."
    Ik hijs mezelf overeind en wrijf vermoeid in mijn ogen. Ik heb mijn opschudding wel gehad voor vandaag.
    "Kan er alsjeblieft een eind komen aan deze dag?" jammer ik.
    Ik kijk even op mijn klok en zie dat het al half twee is. Beter gaan Liam en ik gewoon naar bed, want morgen moeten we nog heel wat zaken regelen voor de trouw.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Mocht iemand jou kussen, dan zorg ik ervoor dat hij met een rietje moet eten."
    Verontschuldigend bijt ik op mijn lip.
    "Kunnen we er alsjeblieft niet meer over praten?" vraag ik zacht.
    Ik prul wat aan zijn vingers en druk een kusje op zijn lippen. Ik geeuw nog een keertje.
    "Vind je het erg om te slapen?"


    Rey

    "Kan er alsjeblieft een eind komen aan deze dag?"
    Ik knik even en geeuw een keertje.
    "Ja, het was vrij vermoeiend," geef ik eerlijk toe.
    Ik neem Faye's hand in de mijne.
    "We zien jullie morgen ofzo," zeg ik nog met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Kunnen we er alsjeblieft niet meer over praten?"
    Ik kijk haar even aan en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Sorry," zeg ik zachtjes.
    "Vind je het erg om te slapen?" stelt ze voor, nadat ze geeuwt.
    Ik schud mijn hoofd en geef haar op mijn beurt een kusje. Ik haal mijn neus even langs de hare en kijk haar nog even in de ogen.
    "Ik hou van je, Fedea Ambessa," zeg ik oprecht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Volgende dag? 8D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Kan er alsjeblieft een eind komen aan deze dag?" Dan heb ik pas door hoe laat het nu eigenlijk wel niet is en ik best wel wat slaap gebruiken kan.
    "Ja, het was vrij vermoeiend. We zien jullie morgen of zo." Ik knik en wuif de twee even gedag.
    "Veel succes met regelen welke kleur jurk en pak het nou wordt." zeg ik grinnikend. Ze gaan er vast wel uitkomen, daar ben ik zeker van. Ik verstrengel hierna Rey zijn vingers met de mijne en wandel vrolijk achter hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Evelien, stuk ongeduld :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Eten :3]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik hou van je, Fedea Ambessa."
    Ik giechel zachtjes en druk een langere kus op zijn lippen.
    "En ik van jou, Atreyu Guarin. Onvoorstelbaar veel."
    Verliefd kijk ik hem aan en nestel me tegen hem aan. Ik druk nog een kusje op zijn schouder en sluit glimlachend mijn ogen.
    "Slaapwel, liefje," zucht ik.


    Rey

    Ik moet lachen om wat Faye zegt en neem haar mee naar mijn appartement.
    Wanneer we binnen zijn leg ik mijn armen om haar middel en kijk haar aan in de ogen.
    "Ik zei het toch?"
    Ik druk een kusje op haar lippen.
    "Ik zei het," nog een kusje, "ik zei het."
    Lachend belaad ik haar lippen met kleine kusjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.