• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Camargue

"Proost? Op wat?"
    Ik moet lachen als Eleanor het niet door heeft, Rey reageert er ook niet echt op. Ik hou mijn lippen stevig gesloten, figuurlijk dan, want ik kan wel breed naar Liam glimlachen.
    "Op het nieuwe koppel en het bruidspaar," zegt Fedea met een knipoog.
    Ik knik goedkeurend. Ik begin haar, ondanks de ruwe start met Atreyu, inderdaad steeds meer en meer te mogen.
    "Wanneer?" vraagt Faye.
    Ik bijt even op mijn onderlip en kijk een beetje zenuwachtig naar Liam voor ik antwoord.
    "Overmorgen," breng ik zacht uit.

Atreyu

Ik besluit om gewoon te zwijgen, wanneer ik besef waarom Camargue proost. Ze heeft overduidelijk de intentie het te laten geraden worden, en Liam had me al verteld dat ze zouden trouwen.
    Ik glimlach en kijk naar Fedea als zij met de oplossing voor de dag komt. Ik schrik wel even als de trouwpartij al overmorgen blijkt te zijn. Ik zet mijn glas terug op tafel.
    "Gefeliciteerd, maar ik moet straks nog rijden," zeg ik rustig. Ik ga achter Fedea staan en laat mijn armen om haar middel glijden.
    "Niet teveel hé," zeg ik zacht. Ik ben het er nog steeds niet mee eens dat ze alcohol zou drinken.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

"Wanneer?"
    Ik grijns wanneer ik merk dat ik gelijk heb.
    "Overmorgen."
    "Overmorgen al?" vraag ik verbaasd.
    "Gefeliciteerd, maar ik moet straks nog rijden."
    Ik kijk naar Trey en nip van de champagne. Glimlachend kijk ik naar Cam en Liam.
    "Wauw, geweldig gewoon."
    Ik bijt op mijn lip. Een echt trouwfeest. Ongelooflijk.
    "Niet teveel hé."
    Ik kijk hem aan en giechel zachtjes.
    "Waarom niet?" vraag ik lief.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Eleanor

'Oh,' breng ik uit als mijn oog nu ook op de ring om haar vinger valt. Dat me die nu pas was opgevallen, had ze hem vanmiddag ook al om?
    'Gefeliciteerd!' Met een brede glimlach naar beide hef ook ik mijn glas en neem een slok. 'Overmorgen al?' reageer ik een beetje geschrokken, maar niet minder blij voor het stel.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Atreyu

"Waarom niet?" vraagt Fedea liefjes.
    Ik laat mijn ene hand naar haar buik glijden en laat die daar even rusten.
    "Omdat het niet goed voor je is," zeg ik rustig.
    Als we nog een kindje willen, als ze nog zwanger wil worden, dan is alcohol niet een van de beste middelen om door haar keel te spoelen. Het feit dat ze minderjarig is besluit ik maar niet als argument op tafel te gooien.
    "En omdat ik wil dat je je morgen nog kunt herinneren wat ik straks met je ga doen," fluister ik speels in haar oor, waarop ik er ongemerkt even in bijt.

Fedea

"Omdat het niet goed voor je is."
    Zachtjes duw ik zijn hand weg en bijt op mijn lip. Ik sla mijn ogen neer en wiebel wat ongemakkelijk heen en weer.
    "En omdat ik wil dat je je morgen nog kunt herinneren wat ik straks met je ga doen."
    Zachtjes giechel ik.
    "Wat ga je straks dan doen?" vraag ik zacht en kijk hem lipbijtend aan.

Faye
    Aan de reacties kan ik merken dat het stel wel erg hard van stapel loopt, maar door Rey zijn woorden snap ik het wel. Lang hebben ze niet meer, dus een beetje haast mag wel. Ik moet lachen om de overbezorgde Trey en rol met mijn ogen.
    "Niet teveel hé," Hoor ik hem Fedea toefluisteren en grinnik.
    "Waarom?" vraagt Fedea koppig terug. Ik nip wat van de champagne, friemel wat aan het glas en leun dan tegen Rey aan, nu we het toch niet meer hoeven te verbergen, kan ik daar mooi gebruik van maken.
    "Oh wat leuk!" breng ik dan toch nog vol enthousiasme voor het verloofde koppeltje uit.
    "Omdat het niet goed voor je is," Mijn ogen glijden naar Trey zijn hand. Ik knijp mijn ogen even samen en kijk dan naar Fedea, me afvragend of ze het überhaupt al wel verteld heeft.

[ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 0:08 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Camargue

"Wauw, geweldig gewoon," reageert Fedea.
    "Oh. Gefeliciteerd! Overmorgen al?"
    Ik glimlach naar Eleanor en knik zachtjes.
    "Oh wat leuk!" weet ook Faye te zeggen.
    Ik haal even mijn schouders op.
    "Het was dat of een paar maanden wachten," zeg ik stil. Een paar maanden hebben Liam en ik niet meer. "Dus een keuze was er niet echt."
    Ik neem Liam's arm en leg hem om mijn middel terwijl ik wat dichter bij hem ga staan.
    "Eleanor?" begin ik voorzichtig. "Ik vroeg me af of jij mijn eerste bruidsmeisje wil zijn... En Rey? Zou jij me willen weg geven?"

Atreyu

Als ik merk dat Faye ons in de gaten houdt, richt ik mijn blik op haar en vorm lachend met mijn lippen het woord "voyeur", zonder het ook effectief uit te spreken.
    "Wat ga je straks dan doen?" vraagt Fedea ondertussen.
    Ik grinnik even en wieg onbewust een beetje heen en weer.
    "Het plezier zit 'm net in de verrassing. Geef toe, je wilt het zo graag weten dat het alleen maar spannender is," fluister ik uitdagend.

Eleanor

Half pik ik de woorden op tussen Fedea en Atreyu, ook ik ging daar niet tussen zitten. Een glimlach verschijnt weer op mijn gezicht als Cam bevestigend naar me knikt, maar deze verzwakt weer even als ik weer weet waarom het zo snel gepland is. Dat was een gedeelte wat ik ver weg had gestopt en niet aan wilde denken.
    'Eleanor?' Met een vragende blik kijk ik weer naar Cam op. 'Ik vroeg me af of jij mijn eerste bruidsmeisje wil zijn...En Rey? Zou jij me weg willen geven?' vraagt ze en ik knik hevig van wel. 'Maar natuurlijk wil ik dat!' reageer ik enthousiast en kom naar voren om beide een knuffel te geven. 'Dolgraag zelfs,' glimlach ik.

[ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 0:19 ]

Rey

Ik leg mijn armen om Faye heen en belaad haar wangen met kusjes.
    "Eleanor? Ik vroeg me af of jij mijn eerste bruidsmeisje wil zijn... En Rey? Zou jij me willen weg geven?"
    Ik kijk Camargue aan en een glimlach verschijnt op mijn gezicht.
    "Natuurlijk wil ik mijn zusje weggeven."

Fedea

"Het plezier zit 'm net in de verrassing. Geef toe, je wilt het zo graag weten dat het alleen maar spannender is."
    Ik bijt even op mijn lip en doe moeite om bij het gesprek te blijven, maar het lukt niet.
    "Ik wil het zo graag weten dat ik nu gewoon naar huis wil."
    Ik grinnik even.
    "Ik wil nog een liedje zingen, helemaal," zeur ik zachtjes.
    Met een pruillipje kijk ik naar Faye, die nog niets gezongen heeft.
    "Willen jullie nog een keertje meezingen?" vraag ik aan Cam en Eleanor.
    Ook kijk ik vragend naar Faye.

[Ik ga slapen, dearies. I shall be back tomorrow and I shall spam this topic vol.]

[I'me off too, Nightynight!]

[Okidooo, welterusten! x]

Faye
    "Natuurlijk wil ik mijn zusje weggeven." Glimlachend kijk ik van Cam naar Rey, om zo ook mijn ogen van Trey en Fedea af te slaan en me op iets anders te focussen.
    "Willen jullie nog een keertje meezingen?" Ik schrik op als Fedea naar me kijkt en bijt aarzelend op mijn lip. Ik weet dat we niet voor niets hier heen zijn gegaan, maar ze weet na die twee dagen met mij te hebben doorgebracht, heus wel dat ik niet zo van het openbaar zingen ben.
    "Oké, vooruit, één keertje." Laat ik me dan toch overhalen omdat ik de avond niet wil verpesten en boven dat ook echt nog even aan Fedea wil vragen of ze het nou al verteld heeft of niet, aangezien ik Trey zeker niet de goede hoop wil geven van iets dat er niet eens is.
    Ik druk vlug nog een kusje op Rey zijn wang en wandel dan naar Fedea toe. Ik blijf even wachten op een reactie van Eleanor en Cam.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

[Dan ga ik ook maar, anders ben ik morgen doodmoe :W Trusten darlings :3]

Camargue

"Maar natuurlijk wil ik dat! Dolgraag zelfs," zegt Eleanor terwijl ze me een knuffel geeft. Afwachtend kijk ik even naar Rey.
    "Natuurlijk wil ik mijn zusje weggeven."
    Ik haal opgelucht adem en ga hem ook een knuffel geven.
    "Dank je," zeg ik zacht, tegen zowel hem als tegen Eleanor.
    Net wanneer ik hem los laat, stelt Fedea voor nog een liedje te zingen. Ik bloos even als ik besef dat ik daarnet in het midden van dat lied gestopt ben.
    Ik knik enthousiast en geef op mijn beurt Eleanor een kleine stoot.
    "En jij ook," grinnik ik.

Atreyu

"Ik wil het zo graag weten dat ik nu gewoon naar huis wil."
    Ik moet even lachen en druk een kusje op haar wang.
    "Ik wil nog een liedje zingen, helemaal. Willen jullie nog een keertje meezingen?" vraagt ze dan. Gezien ze naar Cam en Eleanor kijkt, vermoed ik dat ze het tegen hen heeft. Faye lijkt even te twijfelen, maar stemt dan toch in.
    Ik ga alvast bij Rey staan.
    "Ga jij niet zingen?" grijns ik.