• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Kuchende baby's zijn niet schattig."
    Ik schud mijn hoofd, en open mijn mond om te antwoorden, maar het enige dat eruit komt wat betreft klank, is gekreun. Ik voel hoe zijn hand in mijn slipje glijdt, en hij bijt nog een keer in mijn oor.
    "En kuchende verloofdes ook niet."
    "Verloofd," fluister ik, "ongelooflijk."
    Ik neem zijn gezicht in mijn handen en druk een lange, liefdevolle kus op zijn lippen. Doordat ik niet meer op mijn handen steun, lig ik helemaal op hem.
    Mijn hele lichaam tintelt van het gevoel hem zo dicht tegen me aan te hebben. Zachtjes beweeg ik mijn onderlichaam tegen het zijne aan, om hem evenals te plagen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik denk dat ik het snap," Ik kijk hem glimlachend aan en druk mijn lippen kort op de zijne.
    "Dat is dan mooi." antwoord ik terug, kort maar krachtig. Wanneer ik zijn hand langs mijn slipje voel glijden, schrik ik even op en houd mijn adem in.
    "Moet dit dan ook uit?" Grinnikend knik ik, mijn losse hand laat ik op zijn lies rusten.
    "Ik denk toch wel dat dat noodzakelijk is ja." beantwoord ik zijn vraag grijnzend, help hem een handje en draai ons dan zo, dat ik weer onder hem lig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat is dan mooi."
    Ik merk hoe ze even schrikt van mijn woorden.
    "Ik denk toch wel dat dat noodzakelijk is, ja."
    Ik grinnik even en kijk haar bewonderend aan wanneer ze ons omdraait.
    "Faye neemt graag de leiding?"
    Plagerig laat ik mijn lippen boven de hare zweven zonder haar echt te kussen. In plaats daarvan maak ik een spoor van kleine kusjes in haar hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik glimlach als Liam een arm om me heen legt en spat hem giechelend nat. Naast het feit dat het met twee leuker is, bespaart het ook nog eens water. En het kind in mij is nooit weg gegaan en daar is het nu vrees ik ook te laat voor.
    Ik ga tegen hem aan staan en leg mijn armen om zijn middel terwijl mijn hoofd tegen zijn borstkas rust.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht.

    Atreyu

    "Verloofd, ongelooflijk."
    Ik grinnik even. Toch is het zo.
    Als ze haar lippen op de mijne plaatst, kus ik haar liefdevol terug. Ik zucht even als ze haar onderlichaam langs het mijne schuurt en laat mijn hand tergend langzaam haar broekje in glijden. Als er één ding is waarvan ik hoop dat haar zwangerschap het niet zal veranderen, dan is het haar kontje. Ik hou ervan dat ik het gewoon met beide handen kan vastnemen en dat het precies lijkt te passen.
    "Hmmm, geen taart dus," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik houd mijn adem even in wanneer zijn hand veel te langzaam mijn slipje in glijdt.
    "Hmmm, geen taart dus."
    Grinnikend kijk ik hem aan. Ik breng mijn lippen tot vlakbij zijn oor.
    "Waar dit heen leidt, is veel lekkerder dan taart," fluister ik speels.
    Ik plaats mijn lippen in zijn hals, en zuig zachtjes op zijn huid totdat er net geen plekjes ontstaat.
    "Tenzij je liever taart eet, natuurlijk."
    Kriebelend streel ik met mijn vingertoppen over zijn borstkas, en kijk hem lipbijtend aan. Ik kan hier maar geen genoeg van krijgen. Ik plaats mijn lippen weer op de zijne, en zuig op zijn onderlip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Cam's armen liggen rond mijn middel en haar hoofd ligt op mijn borstkas. "Ik hou van je," zegt ze zachtjes. Ik glimlach naar haar en wrijf over haar rug. 'Ik hou ook van jou Cam, heel veel zelfs.' Antwoord ik zachtjes terug.

    Atreyu

    "Waar dit heen leidt, is veel lekkerder dan taart Tenzij je liever taart eet, natuurlijk."
    Ik moet me concentreren op haar woorden, omdat haar gezuig in mijn hals mijn gedachten onderbreekt. Ik zucht even en schud mijn hoofd, maar voor ik kan antwoorden drukt ze haar lippen op de mijne. Ik ril en kreun even als ze op mijn onderlip zuigt. Daar kan ik maar geen genoeg van krijgen.
    Ik laat een vinger bij haar binnen glippen.
    "Geen taart," zeg ik kordaat.

    Camargue

    "Ik hou ook van jou Cam, heel veel zelfs."
    Ik druk een kusje op zijn borstkas en kijk omhoog zodat ik zijn gezicht kan zien.
    "Dat weet ik," zeg ik zacht.
    Ik ga op mijn tippen staan en leg mijn armen opnieuw om zijn nek terwijl ik mijn lippen op de zijne druk. Zijn huid is glad door het warme water en de haartjes in mijn nek gaan overeind staan omdat het zo fijn voelt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Geen taart."
    Ik knik en wil iets zeggen wanneer zijn vinger bij me naar binnen glijdt. Ik zucht en sluit mijn ogen.
    "Trey," mompel ik zachtjes.
    Ik druk kleine kusjes op zijn lippen, en kijk hem even smekend aan. Wat ik precies smeek of wil, weet ik zelf niet. Bij hem zijn en blijven, dat hij me nooit verlaat, al die dingen. Maar vooral dat hij hier niet mee ophoudt. Ik krom mijn rug even en een kreun ontsnapt mijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Dat weet ik," Zegt ze zacht. Ze gaat op haar tenen staan om haar armen in mijn nek te leggen en haar lippen op de mijne te drukken. Ik kus haar terug en hou haar stevig vast zodat ze niet omvalt. Ik glimlach tegen haar lippen aan en bijt zacht op haar onderlip.

    Faye
    "Faye neemt graag de leiding?" Ik schud vrijwel meteen mijn hoofd als hij dit zegt.
    "Heel even maar. Nu laat ik het weer aan jou over als je het niet erg vind." Geef ik eerlijk toe, gewoonweg omdat ik dat fijner vind. Ik kijk toe hoe hij zijn lippen slechts een aantal millimeter van de mijne verwijderd houd, koppig kijk ik hem aan, grinnik zelfs even. Ik ben zeker niet van plan toe te geven.
    Ik huiver wanneer hij zijn lippen in mijn hals plaatst. Dan bedenk ik me plots iets en laat ik mijn vingers naar de rand van Rey zijn boxer glijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Heel even maar. Nu laat ik het weer aan jou over als je het niet erg vind."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "En wat als ik het spelletje niet meer begrijp?"
    Geamuseerd kijk ik haar aan. Mijn adem stokt in mijn keel wanneer ik haar vingers rond mijn middel voel glijden.
    "Moet dat ook uit voor dat spelletje van je?" vraag ik met hese stem.
    Toch kan ik het niet laten haar nog steeds met een geamuseerde blik aan te kijken. Voor geen geld ter wereld wil ik dit geplaag overslaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Trey," mompelt ze.
    De smekende blik in haar ogen laat ook mij niet koud, dat is zeker. Ik duw mijn kruis een keer tegen het hare aan zodat ze kan voelen. Ik kijk haar recht in de ogen als ik mijn hand uit haar slipje haal en een klap op haar kont geef.
    Ik bijt op mijn onderlip en wiebel met mijn wenkbrauwen.
    "Wees zacht met me, ik heb nog nooit met een verloofde gevreeën," lach ik. Mijn handen glijden onder haar t-shirt en strelen haar borsten terwijl ik in haar oor fluister,
    "Je bent mijn eerste."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Ik giechel als Liam op mijn onderlip bijt en doe een stapje achteruit zodat ik tussen hem en de muur van mijn douche geklemd sta. Hierdoor komt hij onder de volle waterstraal te staan.
    Ik druk mijn naakte lichaam tegen hem aan en open mijn mond een stukje om een zucht te laten ontsnappen.
    "Mijn Liam," breng ik fluisterend uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik bijt op mijn lip wanneer hij een klap op mijn billen geeft.
    "Wees zacht met me, ik heb nog nooit met een verloofde gevreeën. Je bent mijn eerste."
    De bewegingen van zijn handen doen rillingen over mijn ganse lichaam lopen, en zijn woorden doen me giechelen.
    "En jij bent ook mijn tweede eerste keer," fluister ik zacht.
    Ik druk een kusje op zijn lippen en druk mijn kruis op een zachte, maar toch smekende manier tegen het zijne. Er rolt een kreun over mijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    En wat als ik het spelletje niet meer begrijp?" Ik klem mijn kaken op elkaar als hij dit zegt, blijf even stil.
    "Moet dat ook uit voor dat spelletje van je?" vervolgt hij zijn woorden. Ik bijt op mijn lip en grinnik.
    "Ons spelletje." verbeter ik hem en tik hem speels op zijn neus.
    "Lijkt me wel zo handig, niet?" Ga ik hierna verder met een grijns op mijn gezicht en druk mijn lippen op die van hem. Ondertussen laat ik mijn vingers weer naar de rand van zijn boxer glijden, waar ik mijn vingers subtiel in haak en voorzichtig naar beneden trek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.