• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Atreyu

Ik grinnik als ik haar zie blozen.
    "En misschien mijn fantasie. Sorry," fluistert ze, waarop ze van me weg kijkt.
    Ik frons mijn wenkbrauwen. Oké, wat is hier net gebeurd? Waar is het verkeerd gegaan? Ik maakte toch maar een grapje. Ik aai zachtjes over haar wang en druk nog een kusje op haar voorhoofd.
    "Fé?" zeg ik zachtjes. "Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen hoor. Ik weet heus zelf wel dat ik je hart ook op hol doe slaan, anders had je nooit ja gezegd," fluister ik liefdevol.
    "Kan me niet voorstellen dat ik zó goed ben in bed dat je alleen daarvoor met me wilt trouwen," grap ik.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

"Fé? Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen hoor. Ik weet heus zelf wel dat ik je hart ook op hol doe slaan, anders had je nooit ja gezegd. Kan me niet voorstellen dat ik zó goed ben in bed dat je alleen daarvoor met me wilt trouwen."
    Ik giechel zachtjes.
    "Betrapt," zeg ik stil.
    Plagerig kijk ik hem aan, en breng mijn lippen naar de zijne om een lange en liefdevolle kus op zijn lippen te plaatsen.
    "Ik hou echt van je, Trey, meer dan ik ooit had gedacht te kunnen."
    Ik kijk hem in zijn ogen aan en streel zacht over zijn wang.
    "Ik had echt niet gedacht dat je zoiets van pln was," geef ik stil toe.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Atreyu

"Betrapt. Ik hou echt van je, Trey, meer dan ik ooit had gedacht te kunnen. Ik had echt niet gedacht dat je zoiets van plan was," zegt ze stil.
    Ik haal mijn schouders even op.
    "Eerlijk gezegd, had ik voor ik jou had ook nooit gedacht dat ik die vraag ooit zou stellen. En de eerste keer dat we het erover hadden begon ik na te denken dat ik het met jou wel zou willen alleen wilde ik het goede moment afwachten. Ik wilde het vragen wanneer je het niet zou verwachten en iets leuks verzinnen," zeg ik met een gespeelde blik van beschuldiging bij die laatste zin. Ik had ook nooit gedacht dat mijn aanzoek zo fallikant de mist in zou gaan, maar met de uitkomst ervan ben ik wel tevreden.
    Ik por haar even en begin haar vervolgens zachtjes te kietelen.
    "Zo lelijk schrijf ik niet, Ambessa," grinnik ik.

Fedea

"Eerlijk gezegd, had ik voor ik jou had ook nooit gedacht dat ik die vraag ooit zou stellen. En de eerste keer dat we het erover hadden begon ik na te denken dat ik het met jou wel zou willen alleen wilde ik het goede moment afwachten. Ik wilde het vragen wanneer je het niet zou verwachten en iets leuks verzinnen."
    Ik begin te giechelen wanneer hij me kietelt.
    "Zo lelijk schrijf ik niet, Ambessa."
    Onschuldig kijk ik hem aan.
    "Ja, want een aanzoek is echt wel iets dat je verwacht op een post-it.."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Sorry, ik was denk ik nog niet goed wakker."
    Ik klooi wat met zijn vingers.
    "Anders doe je het opnieuw? Het aanzoek, het ja-geroep, de seks."
    Grinnikend kijk ik hem aan.

Atreyu

"Ja, want een aanzoek is echt wel iets dat je verwacht op een post-it... Sorry, ik was denk ik nog niet goed wakker. Anders doe je het opnieuw? Het aanzoek, het ja-geroep, de seks."
    Ik kijk haar aan met een blik van afkeer bij het idee dat ik nog een keer die stress van het aanzoek moet doorstaan en schud zachtjes mijn hoofd.
    "Als het jou niet uitmaakt, dan doen we het nog een keer vanaf het ja-geroep," zeg ik wenkbrauwwiebelend.
    Ik draai ons om zodat zij op de vloer komt te liggen en druk mijn lippen op de hare. Als mijn blik de hare kruist, vergeet ik even alle andere talen dan degene die me nog het meest natuurlijk ligt.
    "Te quiero, Fedea," zeg ik zachtjes.

Faye
    "Ja, dat." Hoor ik hem nog zeggen voordat hij bij me binnendringt.
    Ik hap even naar adem, sluit mijn ogen en plaats mijn lippen hierna op die van hem. Mijn lippen laat ik naar zijn hals glijden, waar ik onwillekeurig zuig op sommige plekken. Met mijn nagels kras ik zachtjes over zijn rug heen en druk mijn lippen daarna weer vurig op die van hem. Mijn benen zorgen ervoor dat ik hem zowel dichter tegen me aan als dieper in me voel, waardoor een kreun mijn lippen verlaat.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Fedea

"Als het jou niet uitmaakt, dan doen we het nog een keer vanaf het ja-geroep."
    Lachend kijk ik hem aan. Ik gil eventjes wanneer ik de koude vloer aan mijn benen en onderlichaam voel. Ook dringt het gevoel door het shirt heen.
    "Te quiero, Fedea."
    Wat kan die kou me schelen? Warmte overspoelt mijn lichaam.
    "Ik ook van jou, Atreyu."
    Ik leg mijn armen om zijn hals om een langdurige kus op zijn lippen te plaatsen. Ik breng mijn bovenlichaam iets omhoog, om de kus intenser te maken.

Atreyu

"Ik ook van jou, Atreyu."
    Ik ga maar al te graag mee in de kus die ze me geeft. Mijn handen glijden zachtjes over de zijkanten van haar lichaam. Ze is perfect. Alles past precies in mijn handen.
    Ik leg mijn armen om haar middel en til haar mee op als ik recht sta. Ik weiger mijn lippen van de hare te halen en moet mezelf dwingen even af te bouwen met kleine kusjes voor ik kan stoppen.
    "Waarheen, vrouwe?" vraag ik uiteindelijk op een bekakte toon.
    Ik lach even en kijk haar vragend aan.

Fedea

Lachend geniet ik van zijn kusjes, en ik schrik wel even wanneer hij me optilt.
    "Waarheen, vrouwe?"
    Ik bijt even op zijn lip, en kijk hem wenkbrauwwiebelend aan. Ik grom even speels en kijk om me heen. Ik leg mijn benen om zijn middel zodat hij minder moeite moet doen.
    "Kies jij maar, verloofde."
    Giechelend kijk ik hem aan. Ik kan dat woord een hele dag zeggen, roepen, zingen. De momenten dat ik bij hem ben vergeet ik dat ik vijftien ben, en voel me net 22. Verliefd kijk ik hem aan.
    "Overal is goed, zolang het maar met jou is."
    Lipbijtend kijk ik hem aan.

Atreyu

"Kies jij maar, verloofde. Overal is goed, zolang het maar met jou is."
    Ik kijk haar aan alsof ze een cadeautje is. 'Echt waar mam, mag ik het open doen? Mag het nu al?', 'Ja jongen, het is helemaal voor jou.'
    Ik blijf even staan en druk mijn lippen weer op de hare, simpelweg omdat ik nog niet weet waarheen en ik geen tijd wil verspillen. Als ik haar kan kussen terwijl ik denk, dan is dat mooi meegenomen. Alleen wordt denken er wel moeilijker door. Uiteindelijk besluit ik niet ver te gaan en zet ik haar in de woonkamer op de rugleuning van de bank neer. Ik hou haar stevig tegen me aan en druk mijn kruis tegen het hare.
    "DINGDINGDING Rrrrrrrrondeeeeee tweeee," roep ik uit, alsof we bij een boxwedstrijd zijn.

Fedea

"DINGDINGDING Rrrrrrrrondeeeeee tweeee."
    Lachend kijk ik hem aan en trek hem naar me toe om hem liefdevol te kussen.
    "Liefje, die broek zit echt veel te hard in de weg."
    Grinnikend trek ik zijn broek en boxer naar beneden, om vervolgens mijn benen om zijn middel te leggen. Ik leg één arm om zijn hals, en trek hem naar me toe om hem passioneel te zoenen. Mijn andere hand glijdt over zijn bovenlichaam langzaam naar zijn kruis. Liefdevol streel ik over zijn penis, zodat hij weer een erectie krijgt, en we weer verder kunnen stoeien.

Aria schreef:
    Faye
    "Ja, dat." Hoor ik hem nog zeggen voordat hij bij me binnendringt.
    Ik hap even naar adem, sluit mijn ogen en plaats mijn lippen hierna op die van hem. Mijn lippen laat ik naar zijn hals glijden, waar ik onwillekeurig zuig op sommige plekken. Met mijn nagels kras ik zachtjes over zijn rug heen en druk mijn lippen daarna weer vurig op die van hem. Mijn benen zorgen ervoor dat ik hem zowel dichter tegen me aan als dieper in me voel, waardoor een kreun mijn lippen verlaat.

Rey

Opgewonden beantwoord ik haar kus, die veel te snel voorbij is. Wanneer ik haar lippen in mijn hals voel, kan ik nog net een kreun onderdrukken. Dit lukt niet meer wanneer ik haar nagels in mijn huid voel en me weer vurig kust. Gewillog laat ik haar me erin meesleuren. Wanneer ze haar benen om me heen slaat, wordt het gevoel nog intenser. Ik haak mijn vingers in haar haren en kijk haar opgewonden aan.
    "Faye," fluister ik zachtjes, alsof ik bevestiging nodig heb dat zij de persoon is waarmee ik de liefde bedrijf.
    Mijn vrije hand glijdt verkennend over haar lichaam, en ik laat ze rusten, net tussen haar benen, waar ik haar liefdevol stimuleer.

Liam

Mijn ademhaling word onregelmatig en ik fluister af en toe Camargue haar naam. haar nagels prikken zacht in mijn onderbuik en ik word gek van haar tong. Waar dit ineens vandaan kwam geen idee maar ik mocht niet klagen. Ik sluit mijn ogen en kreun voor ik haar eventjes aan kan kijken.

Faye
    "Faye," Hoor ik Rey zachtjes fluisteren. Ik voel zijn hand door mijn haren glijden en probeer op dat moment even op adem te komen. Met een glimlach kijk ik hem aan en grinnik speels.
    Wanneer zijn andere hand over mijn gevoelige plekje streelt, kreun ik zijn naam uit en laat mijn hoofd op het kussen vallen.
    Om mijn kreunen te smoren, plaats ik mijn lippen weer op de zijne. Probeer vooral te genieten van het moment, wat zeker niet moeilijk is in het bijzijn van Rey.
    Met mijn heupen volg ik Rey zijn ritme, kijk hem verliefd in de ogen aan.

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 11:45 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

[ Kan iemand me een samenvatting geven, en waar kan ik inspringen? Paar daagjes weggeweest dus geenidee hoe of wat.. ^^ ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'