• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Ik glimlach tegen zijn huid aan als ik hem hoor kreunen.
    "Je weet dat ik daar niet tegen kan," fluistert hij.
    Ik laat mijn handen zachtjes op en neer glijden over zijn borstkas terwijl ik opnieuw kleine kusjes in zijn hals plaats en er alleen even mee te stoppen zodat ik mijn tanden zachtjes over zijn huid kan schrapen.
    "Dan moet je me tegenhouden," zeg ik met een stout lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik grijns terug maar sluit mijn ogen als ze met haar tanden over mijn huid schraapt. Ik buig me naar haar toe en druk mijn lippen op die van haar en lik zacht met mijn tong over haar lippen. Misschien liet ze mijn nek dan met rust.

    Camargue

    Ik glimlach tegen zijn lippen aan als Liam me kust.
    "Mooi afleidingsmanoeuvre," mompel ik.
    Ik open mijn mond een stukje als hij over mijn lippen likt en druk mezelf weer tegen hem aan.
    Oké, misschien is samen douchen niet waterbesparend, want mocht ik alleen douchen dan stond ik er zo lang niet onder. Maar ik blijf erbij dat het fijner is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik ga met mijn handen over haar rug en middel. 'Ik vond het wel slim van mezelf. ' grijns ik en druk kusjes van haar kaak naar haar nek en sleutelbeen. Nu was het mijn beurt haar te pesten

    Camargue

    Ondanks het warme water en zijn warme lichaam, ril ik als zijn handen over mijn rug en middel gaan.
    "Ik vond het wel slim van mezelf," antwoordt Liam.
    Ik wil net antwoorden wanneer hij zich kussend een baan naar mijn sleutelbeen baant.
    "Oh," breng ik zuchtend uit. Ik slik even en sluit mijn ogen. "Heel slim."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik glimlach als ik haar hoor zuchten. Ik plaats nog wat kusjes op haar schouder en kijk haar met een speelse lach aan. 'Ik kan nog steeds niet geloven dat je echt met me gaat trouwen.' Fluister ik in haar oor en bijt dan zacht op haar oorschelp

    Camargue

    "Ik kan nog steeds niet geloven dat je echt met me gaat trouwen," fluistert Liam in mijn oor nadat hij mijn schouder kuste. Ik had nog net op tijd mijn ogen geopend om een speelse lach op zijn lippen te zien. Ik kan het hem niet verwijten, ik geniet er ook altijd zo van hem te plagen.
    "Wa-" Ik ben mijn stem even kwijt als hij in mijn oor bijt en kras zachtjes met mijn nagels op zijn borstkas. "Waarom niet?"
    Ik hou mijn hoofd wat achteruit zodat ik hem kan aankijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Waarom niet?" Ze houd haar hoofd wat achteruit om me aan te kunnen kijken. Ik bijt op mijn onderlip en haar even mijn schouders op. 'Ik dacht altijd dat je me meer als je broer zag of gewoon een vriend.' Antwoord ik en kijk haar een beetje schaapachtig aan.

    Atreyu

    "Ik stop niet, liefje," weet Fedea met moeite uit te brengen.
    Ik krijg de indruk dat haar hoogtepunt niet al te ver meer weg is en kreun luid als ze het tempo opvoert.
    "Ik hou van je," mompelt ze tegen mijn lippen aan.
    Het eerste geluid dat uit mijn mond komt is nog een kreun, gevolgd door de woorden,
    "Ik hou van je."
    Vervolgens druk ik mijn lippen op de hare en bijt misschien ietwat ruwer dan anders op haar onderlip. Mijn handen glijden naar haar kont en trekken nog een keer aan de stof van haar slipje om vervolgens haar zachte billen te kneden.

    Camargue

    "Ik dacht altijd dat je me meer als je broer zag of gewoon een vriend," antwoordt Liam.
    Als ik eerlijk ben, dan heb ik hem heel lang als een vriend gezien. En ik voelde me altijd veilig bij alsof hij een broer was, maar ik kan niet meer ontkennen dat ik me de laatste jaren tot hem aangetrokken voelde als meer dan gewoon vrienden. Dat ik het toen niet inzag neemt dat niet weg.
    "Zou ik dit doen bij mijn broer?" vraag ik met een mysterieus lachje op mijn lippen, waarop ik hem een passionele zoen geef.
    "Of dit?"
    Ik laat mijn hand steeds verder naar beneden glijden terwijl ik hem in de ogen kijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Zou ik dit doen bij mijn broer?" Vraagt ze waarna ze me met een lachje een passionele zoen geeft. "Of dit?" Haar hand glijd steeds verder naar beneden terwijl ze me aan blijft kijken. Ik hap even naar adem en glimlach dan speels. 'Dat zóu kunnen als zou ik dat persoonlijk een beetje vreemd vinden.' Antwoord ik en trek haar naar me toe zodat ik haar opnieuw kan kussen.

    Aria schreef:
    Faye
    "Het lijkt wel hee-" Verder komt hij niet, omdat een kreun zijn lippen verlaat. Ik kijk hem grijnzend aan voordat ik mijn lippen op die van hem druk, om zijn kreun te smoren.
    "Faye heeft er zin in?" vraagt hij daarna grijnzend. Ik geef geen antwoord op deze vraag, omdat het wel voor zich spreekt.
    "Waar lijkt het wel heel op?" vraag ik dan aan hem, nieuwsgierig naar wat hij te zeggen had, maar door werd onderbroken.



    Rey

    "Waat lijkt het wel heel op?"
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Op dat ene spelletje," weet ik met moeite uit te brengen.
    Ik druk mijn lippen op de hare en kijk haar vragend aan. Hoe ze me ligt te plagen, en ervan geniet windt me alleen maar meer op. Zachtjes beweeg ik mijn heupen tegen de hare aan, maar ga nog niet bij haar binnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Ik hou van je."
    Een korte grom ontsnapt uit mijn keel wanneer hij iets ruwer op mijn lip bijt, niet van de pijn, maar omdat het verrassend wel goed voelt. Wanneer hij in mijn kont begint te kneden, zucht ik even zijn naam. Ik merk nu al dat het niet lang meer gaat duren.
    Ik verberg mijn gezicht in zijn hals en geef kleine beetjes in zijn hals. Ik plaats mijn lippen op zijn huid, en zuig erop. Deze keer wacht ik tot er wel een plekje ontstaat, en geef er liefdevol een kusje op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "zóu kunnen als zou ik dat persoonlijk een beetje vreemd vinden," antwoordt Liam. Ik trek een wenkbrauw op en wil vragen wat hij wel niet van me denkt, maar zijn lippen snoeren me de mond.
    Ik kus hem liefdevol terug terwijl hij me dcht tegen zich aanhoudt.
    Ik laat mijn hand nog dat laatste stukje naar beneden glijden en sluit mijn vingers om zijn penis waarop ik hem zachtjes begin af te trekken.

    Atreyu

    Ik ril als ze mijn naam zucht. Het klinkt meteen heel anders dan dat ze hem gewoon zou uitspreken.
    "Fedea-aaah," kreun ik mompelend als ze op een plekje in mijn hals begint te zuigen. Ik merk dat mijn huid gloeit als ze stopt en er een kusje op geef.
    "Gebrandmerkt?" grinnik ik.
    Ik neem haar bij heupen beet en trek haar wat meer naar me toe zodat ik dieper in haar kom. Ondertussen druk ik mijn lippen terug op de hare en lik er even over.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Fedea-aaah. Gebrandmerkt?"
    Ik knik kreunend.
    "Helemaal van mij."
    Giechelend beantwoord ik gretig zijn kus. Een mengeling van gekreun en gegrom rolt over mijn lippen wanneer hij dieper stoot.
    "T-trey... I-ik..."
    Ik kreun even en sluit genietend mijn ogen wanneer ik mijn orgasme voel naderen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ze kust me liefdevol terug en laat haar hand naar beneden glijden om haar vingers rond mijn penis te leggen en begint me dan langzaam af te trekken. Een zachte kreun word gesmoord door haar lippen en ik leun een beetje tegen de douchewand aan. Ik laat mijn vingers door haar rode haar glijden terwijl ik haar vurig blij kussen.