• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Ja, ja, ja, ja, ja. Ik wil met je trouwen," zegt ze dan uiteindelijk.
    Ik voel mijn buik tekeergaan alsof ik iets bedorven gegeten heb, maar dan op een aangename manier. Het klinkt vast heel gek, maar ik kan het niet anders omschrijven. Ik bekijk haar gezicht als ze ophoudt met kussen en grinnik even.
    "Je bent sexy als je mijn verloofde bent," zeg ik terwijl ik een hand door haar haren haal.
    Ik maak me er geen zorgen om dat ik te hard van stapel loop, ik heb me namelijk nog nooit zo gevoeld bij iemand en ik wil er zeker van zijn dat ik haar nooit meer kwijt raak.
    Met een grom breng ik mijn lippen naar haar hals en bijt er even in.

    Camargue

    "Ja goed idee. Wat voor een soort ringen zou je mooi vinden?"
    Ik kijk hem glimlachend aan en denk even na terwijl ik mezelf verlies in zijn ogen. Ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat het me niet eens heel erg uitmaakt. Ik ben gewoon al blij dat ik met hem ga trouwen, voor mijn part haalt hij een ring uit een kauwgumbak.
    "Iets simpels," zeg ik dan.
    Voor één keer in mijn leven, wil ik iets dat gewoon simpel is. Geen poespas, geen overdreven glamour. Gewoon, een ring die rond is en meer niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je bent sexy als je mijn verloofde bent."
    Zachtjes begin ik te giechelen.
    "Jij bent altijd sexy, meneer Guarin."
    Lipbijtend kijk ik hem lachend aan. Wanneer hij zijn lippen in mijn hals zet en zachtjes gromt, ontsnapt er een kreun aan mijn lippen. Grijnzend kijk ik hem aan.
    "Hmm, moet dit niet gevierd worden?" zeg ik zacht.
    Ik kijk hem aan met een geamuseerde blik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Camargue kijkt me aan en ik glimlach naar haar. Ze was het beste dat me ooit was overkomen. "Iets simpels," Antwoord ze dan. Een simpele ring. Dat klonk prima. 'Goed, dan moeten we ons zo wel aankleden en daarna naar de juwelier gaan.'

    Faye
    "Echt? Nou, het was niet de bedoeling om het spel te belemmeren." Wanneer hij mijn hand los laat, ga ik weer overeind zitten, haal mijn hand door mijn haren en rol met mijn ogen om zijn sarcastische opmerking.
    "Tenzij jij nog een andere versie van het spel kent, uiteraard?" Ik grinnik even en leun wat naar voren, zodat mijn hoofd slechts een aantal centimeter van hem verwijderd is.
    "Hmm," zeg ik bedenkelijk en druk mijn lippen kort, maar ondanks dat vurig op de zijne. Als voorproefje, zogezegd.
    "Ik denk dat ik daar net al iets over liet vallen, is het niet?" vraag ik dan aan hem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hmm. Ik denk dat ik daar net al iets over liet vallen, is het niet?"
    Veel te kort plaatst ze haar lippen vurig op de mijne. Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Ja, dat kan."
    Ik neem haar hand weer in de mijne.
    "Leg me dat spel anders eens uit? Nu ben ik wel nieuwsgierig," zeg ik zo onschuldig mogelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Jij bent altijd sexy, meneer Guarin. Hmm, moet dit niet gevierd worden?"
    Ik grinnik even en plaats kleine kusjes in haar hals, om er dan nog een keer in te bijten.
    "Ik heb geen taart," plaag ik.
    Waarschijnlijk zou ik er wel een bakken mocht ze dat willen, maar ik denk niet dat ze daar op uit is. En ik kan zelf ook wel betere manieren bedenken om dit te vieren.
    "Oh, en ik stop met roken," deel ik nog snel mee.
    Ik druk mijn lippen op de hare en laat mijn handen naar haar kont glijden. Plagerig frunnik ik aan het stof van haar slipje.

    Camargue

    "Goed, dan moeten we ons zo wel aankleden en daarna naar de juwelier gaan."
    Ik knik nog een keer, maar met een kleine grijns op mijn gezicht. Langzaam leg ik mijn armen om Liam's hals, en draai me een beetje zodat hij boven me komt te handen.
    "Eerst douchen?" vraag ik terwijl mijn vingers met een plukje haar spelen.
    Ik druk mijn lippen op de zijne voor een lange kus en druk mijn lichaam tegen het zijne aan zodat ik zijn warmte kan voelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik heb geen taart."
    "Ik had het ook niet over een taart," fluister ik zacht.
    "Oh, en ik stop met roken."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Vanwaar komt dat zo plots?" vraag ik nieuwsgierig.
    Liefdevol kus ik hem terug en sluit mijn ogen. Ik voel hoe zijn handen over mijn lichaam naar mijn kont glijden. Wanneer hij aan mijn slipje begint te frunniken, ontsnapt een zucht mijn lippen. Ik open mijn ogen om hem in de zijne aan te kunnen kijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Haar armen slaat ze om mijn nek en trekt me een beetje naar zich toe zodat ik boven haar hang. "Eerst douchen?" Ik kan niet antwoorden aangezien ze haar lippen op die van mij drukt. Dit keer is het een langere kus en ze drukt haar lichaam tegen dat van mij. Ik laat haar langzaam los en grijns. 'Goed, eerst douchen.'

    Atreyu

    "Vanwaar komt dat zo plots?"
    Ik grinnik even als er een zucht aan haar lippen ontsnapt en laat één vinger een keer onder de stof verdwijnen om hem er meteen weer onder vandaan te halen.
    "Kuchende baby's zijn niet schattig," antwoord ik lachend.
    Ik zeg het misschien niet rechtuit, maar Fé is slim genoeg om te snappen dat ik met hun gezondheid in zit.
    Ik breng mijn lippen naar haar oor en bijt even in haar oorlel.
    "En het is een cadeau aan mijn verloofde," fluister ik met een hese stem.

    Camargue

    "Goed, eerst douchen," zegt Liam met een grijns, die ik snel spiegel.
    Ik giechel even en sla de dekens van me af. Hoewel ik enkel ondergoed draag, heb ik het niet koud gehad vannacht. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer. Aan de deur draai ik me even om en kijk uitdagend naar Liam.
    "Kom dan," zeg ik speels.
    Ik maak alvast mijn bh los en laat de kraan al lopen zodat het water op temperatuur kan komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ja, dat kan. Leg me dat spel anders eens uit? Nu ben ik wel nieuwsgierig." Ik blijf even op mijn plek zitten en denk even na. Alsof ik de regels zelf nog even moet doornemen voordat ik ze uitleg.
    "Nou, sowieso mag dit dan wel uit." zeg ik grinnikend en trek het shirt over mijn hoofd heen.
    Ik kijk hem bedenkelijk aan voordat ik me weer voorover buig om mijn lippen op die van hem te drukken, hierna laat ik ze naar zijn hals glijden waar ik zachtjes kusjes druk. Mijn ene hand zoekt de zijne weer op, verstrengel onze vingers.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik houd mijn adem even in wanneer zijn vinger onder de stof glijdt. En dan verschiet hij ervan hoe opgewonden ik soms ben.
    "Kuchende baby's zijn niet schattig."
    Vertederd kijk ik hem aan. Een kreun ontsnapt mijn lippen wanneer hij in mijn oorlel bijt.
    "En het is een cadeau aan mijn verloofde."
    Er gaan aangename rillingen door me heen, en dolverliefd kijk ik hem aan. Ik zet mijn handen naast zijn hoofd neer op de vloer, en veeg zachtjes met mijn lippen over die van hem. Ik kus hem zacht en verdrink gedurende enkele seconden in zijn ogen.
    "Herhaal dat nog eens?" vraag ik zacht.
    Mijn verloofde. Zijn verloofde. Met een ongelovige blik kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Bijna direct gaat Camargue het bed uit. Bij de badkamer deur draait ze zich om en kijkt me uitdagend aan. "Kom dan," Ik glimlach speels en stap dan zelf ook uit bed. Ik rek me even uit. Ik had spierpijn van eergisteren... Misschien had ik niet zo lang moeten trainen? Achja ik ging er niet dood van dus ik kon het makkelijk hebben. 'Ik ben er hoor.' Fluister ik in Camargue haar oor als ik achter haar sta.

    Rey

    "Nou, sowieso mag dit dan wel uit."
    Geamuseerd kijk ik toe hoe ze op een gracieuze manier het shirt uittrekt. Teder kus ik haar terug, en mijn ademhaling stopt even wanneer ik haar lippen in mijn hals voel glijden. Mijn vingers haken zich automatisch in de hare en ik kijk haar even aan.
    "Ik denk dat ik het snap," zeg ik hees.
    "Moet dit dan ook uit?" vraag ik plagerig, en laat mijn vrije hand naar haar kont glijden, langs de stof van haar slipje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik knijp nog een keer zachtjes in haar billen als ze me kust.
    "Herhaal dat nog eens?"
    Ik kijk haar met een glimlach aan en hoewel ik precies weet wat ze wil horen, kan ik het niet laten haar even te plagen.
    "Kuchende baby's zijn niet schattig," zeg ik opnieuw.
    Ik bijt nog een keer in haar oor en laat mijn hand in haar slipje glijden.
    "En kuchende verloofdes ook niet," voeg ik er opnieuw met mijn hese stem aan toe.

    Camargue

    "Ik ben er hoor," hoor ik Liam fluisteren.
    Ik ril even als zijn warme adem langs mijn oor gaat. Ik pluk mijn bh van mijn lichaam en laat hem op de grond vallen. Over mijn schouder kijk ik naar Liam en bijt even op mijn lip.
    "Mooi, er is namelijk helemaal niks aan alleen douchen," giechel ik.
    Ik trek ook mijn slipje uit en zorg ervoor dat ik snel onder de warme stralen sta.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Camargue trekt haar bh en slipje uit en stapt onder de warme douche. "Mooi, er is namelijk helemaal niks aan alleen douchen," Ik grinnik zachtjes en trek ook mijn boxer uit. Dan komt ik naast haar onder de docuhe staan en sla mijn arme om haar heen.