• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rey

"Ons spelletje."
    Ik moet spontaan lachen van de manier waarop ze me verbetert. Zo lekker eigenwijs, en het tikje op mijn neus doet me net niet giechelen.
    "Lijkt me wel zo handig, niet?"
    Grijnzend kijk ik haar aan en til mijn onderlichaam wat op, zodat ze het kledingstuk makkelijker uitkrijgt.
    "Oh," zeg ik plots, alsof ik ergens aan denk.
    "Is dat dat ene spelletje, dat je nog nooit had gespeeld, en nu stiekem wel heel erg fijn vindt?"
    Plagerig druk ik enkele kusjes in haar hals en op haar schouder. Ik zak ietsje af, en kus ook haar zachte borsten.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Liam

Cam staat tegen de muur met mij voor zich. Het water stroomt over mijn gezicht en ik lach zacht. "Mijn Liam," Ik kijk naar haar en breng mijn lippen weer naar haar toe. 'Mijn Cam.' Fluister ik.

Atreyu

"En jij bent ook mijn tweede eerste keer," fluistert Fedea.
    Als ze haar kruis weer tegen het mijne drukt en kreunt, hou ik het niet meer. Ik maak de knop en rits van mijn broek open en duw zowel mijn broek als boxer een beetje naar beneden. Met mijn andere hand trek ik de stof van haar slipje opzij en voorzichtig breng ik mijn penis bij haar binnen.
    Ik druk mijn lippen op de hare en zuig op mijn beurt op haar onderlip. Mijn handen plaatsen zich in haar heupen terwijl ik begin te stoten. Ik moet even ophouden met kussen om adem te halen en een kreun naar buiten te laten.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Camargue

"Mijn Cam," fluistert Liam.
    Ik sluit de kleine afstand tussen mijn lippen en die van hem. Terwijl ik hem kus, lik ik even over zijn lippen. Zo mogelijk trek ik hem nog dichter tegen me aan.
    Oh ja, ik ben zeker weten zijn Cam. Daar is geen twijfel over mogelijk.
    Mijn vingers glijden door zijn natte haren zonder ze al te veel overhoop te halen. Niet dat het uitmaakt in de douche, maar toch.

Fedea

Voor ik het weet voel ik zijn penis bij me naar binnen glijden. Een kreun ontsnapt mijn lippen en ik sluit genietend mijn ogen. Het gaat vanzelf, zijn geplaag heeft zo zijn effect op mijn lichaam.
    Ik voel zijn lippen op de mijne en kus hem gretig terug. Wanneer hij begint te stoten, zucht ik even en kijk hem opgewonden aan.
    "Trey," kreun ik zachtjes.
    Ik haak mijn vingers in zijn haren en trek er zachtjes (niet te hard) aan wanneer hij langs mijn gevoelige plekje streelt. Ik kreun iets luider en beweeg mijn heupen mee op zijn ritme.

Atreyu

"Trey," kreunt Fedea.
    Ik kreun zelf ook als ze aan mijn haren trekt. Ik weet niet waar ze dat plots vandaan haalt, maar ik vind het wel fijn. Ik sluit mijn ogen als ze haar heupen begint mee te bewegen en laat mijn handen terug naar haar borsten glijden. Ik kan me niet inbeelden dat we ooit al zoveel kleren aan gehad hebben tijdens seks, maar ik klaag er zeker niet over.
    Dit vind ik nou zo fijn aan haar, maakt niet uit hoeveel keren we van de grond gaan, het is nooit hetzelfde, elke keer anders.
    Ik ene hand glijdt terug naar haar slipje en ik trek de stof omhoog zodat deze tegen haar intieme delen schuurt.

Fedea

Zijn gekreun wordt beantwoord door het mijne, dat iets luider klinkt wanneer zijn handen weer naar mijn borsten glijden.
    Ik voel zijn hand in mijn slipje glijden, en bereid me voor op extra genot, maar niet op de manier die ik gewoon ben.
    "Hmm," kreun ik goedkeurend wanneer hij mijn slipje omhoog trekt.
    Ik druk mijn lippen passioneel op de zijne en bijt zacht op zijn lip. Ik vertraag het tempo een beetje, en span mijn spieren kreunend op, zodat ik hem ook wat extra stimulans kan bieden. Lipbijtend kijk ik hem aan, wanneer ik me even rechtop zet, zodat ik gewoon op hem zit.

Atreyu

"Hmm."
    Ik open mijn mond een stukje als ze op mijn lip bijt, maar al snel komt er een kreun uit zodra ze haar spieren opspant.
    "Fé," kreun ik langzaam.
    Net wanneer ik mijn lippen op de hare wil drukken, merk ik dat ze daarvoor te ver weg is. Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar verbaasd aan.
    "Waarom stop je?" vraag ik een beetje ademloos als ik merk dat ze rechtop gaan zitten is.
    Heb ik haar pijn gedaan? Doe ik iets verkeerds?
    Ik staar haar vragend in de ogen.

Faye
    "Oh, is dat dat ene spelletje, dat je nog nooit had gespeeld, en nu stiekem wel heel erg fijn vindt?" Ik grinnik, voel een blos op mijn wangen tevoorschijn komen en cirkel met mijn vingers rondjes op zijn rug.
    "Waar lijkt het op?" vraag ik lachend aan hem, een kreun verlaat mijn lippen als hij zijn lippen op mijn borsten drukt.
    Mijn vingers laat ik naar zijn kruis glijden, begin hem voorzichtig af te trekken en druk mijn lippen vurig op die van hem.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

-ze was niet gestopt, ze zat gewoon rechtop :W-

Fedea

"Fé. Waarom stop je?"
    Ik buig me weer voorover en druk een kusje op zijn lippen.
    "Ik stop niet, liefje," fluister ik met veel moeite.
    Ik verstrengel onze vingers en versnel het tempo weer een beetje. Mijn ademhaling is minder onopvallend dan normaal, en het gekreun is regelmatiger. Ik kus hem iets ruwer en mompel zachtjes zijn naam.
    "Ik hou van je," mompel ik tegen zijn lippen aan.

Rey

"Waar lijkt het op?"
    "Het lijkt wel hee-"
    Mijn zin wordt onderbroken door een kreun wanneer ze me begint af te trekken. Gretig kus ik haar terug en ik wrijf met mijn neus langs de hare.
    "Faye heeft er zin in?" vraag ik grijnzend.
    Ik druk een kusje op haar neus.

-I'm off-

Faye
    "Het lijkt wel hee-" Verder komt hij niet, omdat een kreun zijn lippen verlaat. Ik kijk hem grijnzend aan voordat ik mijn lippen op die van hem druk, om zijn kreun te smoren.
    "Faye heeft er zin in?" vraagt hij daarna grijnzend. Ik geef geen antwoord op deze vraag, omdat het wel voor zich spreekt.
    "Waar lijkt het wel heel op?" vraag ik dan aan hem, nieuwsgierig naar wat hij te zeggen had, maar door werd onderbroken.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Liam

Haar vingers gleden door mijn natte haar terwijl ze over mijn lippen likte. Ik open die gewillig en duw mezelf nog dichter tegen haar aan. Ik draai ons om zodat zij onder het warme water staat en niet te koud word.

Camargue

Ik slaak een gilletje als ik plots weer onder het water sta en kijk Liam wat geschroken aan.
    "Volgende keer mag je wel waarschuwen," lach ik.
    Ik geef hem een klein klapje op zijn borstkas en schud lachend mijn hoofd.
    Vervolgens ga ik terug tegen hem aan staan en leg opnieuw mijn armen om zijn hals. Ik zet een stapje achteruit zodat we beide onder de douche komen te staan.
    Ik plaats mijn lippen in zijn hals en druk er kleine kusjes in.

Liam

Ik kan niet laten te lachen als Cam gilt en me vervolgens zacht slaat. 'Sorry schat.' Fluister ik terwijl zij kusjes in mijn nek drukt. Ze weet dat ik daar niet tegen kan. Ik kreun zacht en kijk haar lachend aan. 'Je weet dat ik daar niet tegen kan. ' fluister ik zachtjes.