• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137403

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:59 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik kreun wat en stop de zoen. Ik geef hem kusjes over zijn borstkas en als ik bij zijn tepel kom bijt ik daar zachtjes in waardoor ik moet lachen. Daarna ga ik weer terug naar zijn lippen en laat mijn hand daar beneden lekker liggen.

    Danny

    Drew stopt de kus en zet kusjes over mijn borstkas, ik voel dat hij zacht in mijn tepel bijt en ik kreun. Drew lacht en zet zijn lippen weer op de mijne. Ik voel zijn hand nog daar beneden liggen.
    Ik kus hem terug, mijn hart is weer sneller gaan kloppen en mijn ademhaling word ook zwaarder.
    Dat wat hij deed is zo opwindend. Ik sluit mijn ogen en bijt even opzijn lip.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik hoor hem kreunen en bijt zachtjes in zijn lip. Daarna ga ik met mijn hand die eerst in zijn nek lach over zijn buik heen terwijl ik een beetje streel. Dit is echt zo opwindend, ik wil meer, Ik wil hem gewoon. Elke aanraking, elke kus, doet me gewoon meer verlangen naar hem.

    [ik ga ff gauw wat eten]

    Danny

    Ik voel zijn hand van mijn nek naar mijn buik gaan. Hij streelt me.
    Ik kreun en de opwinding word alleen maar erger.
    Mijn hart lijkt wel uit mijn borstkas te springen, mijn ademhaling lijkt steeds sneller te gaan bij alles wat hij doet. En boven al, mijn verliefdheid voor Drew, lijkt elke seconde te groeien.
    Ik Kus hem terug en plaats mijn hand op zijn wang. De andere streelt zijn borstkas.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik voel zijn hand op mijn wang en ik lik even over zijn lip. Met mijn hand ga ik weer naar zijn borstkas waar ik zijn hart voel kloppen, aardig snel. Ik glimlach en streel daar wat met me hand.

    Danny

    Ik voel dat hij over mijn lippen likt en ik open mijn mond een stukje.
    Zijn hand voel ik over mijn borstkas gaan en ik ril even.
    Ik sla mijn armen om hem heen en trek hem tegen me aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Moet stofzuigen en dwijlen, ik probeer ondertussen te reageren.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik laat mijn tong naar binnen gaan en daag hem een beetje uit. Ik speel een spelletje met zijn tong terwijl ik ondertussen dichter tegen hem aan ga liggen.

    Danny

    Hij daagt mij uit en ik ga erop in.
    Ik voel dat hij dichter tegen me gaat liggen, mijn armen sluit ik strakker om hem heen en ik ga op in de kus.
    Ik streel over zijn rug heen en leg uiteindelijk weer een hand op zijn wang.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Drew
    Ik zoen hem rustig door terwijl ik met mijn hand langs zijn zij ga. Mijn gevoelens voor hem werden met de seconde groter, deze jongen deed gewoon echt wat met me. Vanaf het moment dat ik hem op het terras zag al.

    Danny

    Ik voel zijn hand langs mijn zij gaan.
    Ik kreun een keer. "Doe wat je wilt doen." Zeg ik en druk mijn lippen weer op de zijne.
    Hij weet wat ik wil en wat ik niet wil. Ik laat mijn hand van zijn wang naar zijn rug zakken en streel daar het mijn vingertoppen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Doe wat je wilt doen.'zegt hij en ik kijk hem even moeilijk aan. Ik voel zijn lippen weer op de mijne en ga in op de zoen. Hij weet dat ik dit moeilijk vindt, ik bedoel ik ben bang dat ik toch te ver ga, en ik heb dit ook nog nooit gedaan met een jongen...

    [xD Ik heb hier nie zoveel inspiratie meer voor]

    [Gewoon doen xd Ikkanhetookniethoor]

    Danny

    Hij gaat in de kus op.
    Ik pak zijn hand en leg die daar beneden neer. Ik lik over zijn lippen en laar mijn andere hand naar zijn kont glijden en leg die daarop.
    Even bijt ik zacht op zijn onderlip.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [xD ik heb nou niet echt bepaalt ervaring met homo seks of zuw:P]
    Andrew
    Hij legt mijn hand daar beneden en ik begin rustig ervoer heen te strelen. Ik open mijn mond een stukje en voel hoe zijn hand naar mijn kont glijd. Ik laat mijn andere hand over zijn lichaam glijden en begin iets ruiger te kussen.