• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137403

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:59 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    [Kan je goed zingen?:O]


    [Mensen zeggen van wel, ik zou ook een zinggroepje met me vrienden oprichten genaamd; New Choice alleen het is niet doorgegaan, jammer genoeg
    :( En nu wil het zusje van me bff het overnemen en dan kan ik er ook in komen, alleen dan zing ik op de achtergrond en speel ik keyboard maar dat wil ik neit en ze heeft de naam ook veranders in Knock out. En dat vind ik stom.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik wilde Somebody that I used to know opnemen, alleen me microfoon is nu dus weg xd faal...]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik voel hoe hij nog iets sneller gaat wat mij iets harder laat kreunen. Hij kust me iets ruwer en ik ga met hem mee. Zijn hand gaat langs mijn zij wat me een rilling bezorgt en ik voel hij ik bijna kom. Ik haal mijn lippen van Danny zijn lippen en kijk hem aan. 'Ik kom bijna'zeg ik tijdens het kreunen door en druk mijn lippen weer op de zijne.

    [Aah oke, xD slim.. Waarom is die weg dan?]

    [Idk kan hem neit vinden xD dus probeerde het met de DS alleen dat klinkt niet, jammergenoeg]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [xD ik weet nie of je laptop hebt, maar anders zit daar toch vast microfoontje in, kan je daar nie mee opnemen?]

    Danny

    Drew haalt zijn lippen van de mijne en kijkt me aan. "Ik kom bijna." Zegt hij dan en drukt zijn lippen weer op de mijne.
    Ik blijf op deze snelheid doorgaan met mijn hand, ik kus hem ruwer terug en laat de hand die op zijn zij ligt naar boven gaan naar zijn wang.
    "Dat is snel." Zeg ik als ik mijn lippen even van hem afhaal, dan druk ik ze weer op die van hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Neen me adaptor van me laptop is stuk en ik heb een oude laptop, nu zit ik op mijn ma dr computer xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Eey als je even denkt wat we allemaal gedaan hebben hiervoor hé'zeg ik grijnzend terwijl ik kreun. Ik begin ruw te zoenen en laat mijn handen naar zijn kont zakken waar ik eerst streel en daarna in knijp. Ik open mijn mond een stukje en plaats een hand in zijn nek.

    [Yay gevonden! Hij lag in een tasje bij me tekentablet xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [xD Dan heb je ook pech hé, kwijt of stuk, uhhmm even denken of ik nog iets weet, met je mobiel opnemen! naah dat klinkt ook niet, heb je camera of videocamera?]

    [Ow haha laat maar vorige reactie, succes met opnemen xD]

    [Ghehe okee brb]

    Danny

    Ik grinnik.
    Hij kust me ruw en ik voel zijn handen naar mijn kont gaan waar hij in knijp, dan voel ik een hand in mijn nek en opent hij zijn mond.
    Ik breng mijn tong naar de zijne en tik hem uitdagend aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Het word een ander nummer xD Blackbirds. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Hij tikt uitdagend mijn tong uit en ik tik hem terug. Mijn hand van zijn nek glijd iets naar beneden, over zijn borstkas en daarna naar zijn buik. Ik kreun ondertussen nog en tik zijn tong weer aan. Dit voelde zo goed, hij liet me gewoon echt verlangen,naar hem. Mijn hand laat ik veder naar beneden zakken naar zijn onderbuik waar ik hem laat liggen en begin te strelen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 17:31 ]