• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137403

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:59 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Drew kreunt even zacht en kust me dan verder.
    Hij trekt de hemd iets omhoog en stopt de kus, dan trekt hij hem uit.
    Hij plaatst zijn lippen weer op de mijne. Ik voel zijn hand over mijn borstkas strelen, ik kreun even zacht. Ik kus hem en zuig even op zijn onderlip.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik laat mijn hand iets veder naar beneden zakken terwijl ik mijn mond iets open. Deze jongen maakt mijn verlangen zo groot, Het is gewoon zo... er zijn gewoon geen woorden voor.

    Danny

    Ik voel zijn hand iets lager zakken en dat hij zijn mond opent.
    Ik zoek zijn tong met de mijne en daag hem uit. Ik laat mijn armen om hem heen glijden en trek hem boven op me.
    Hier houd ik van. Mijn handen zakken naar zijn kont waar ik ze op leg.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik speel met zijn tong en open mijn ogen heel even en kijk hem aan. Ik laat mijn ene hand nog iets zakken tot bij zijn boxer rand en speel daar wat mij. Mijn andere leg ik in zijn nek en maak daar met mijn vinger wat figuurtjes.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:39 ]

    [Boxerrand dan hé xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Owja, hij had natuurlijk geen broek aan xD haha ligt hij daar alleen in zijn boxer terwijl Drew nog bijna niks uit heeft.]

    Danny

    Ik voel zijn hand verder naar beneden zakken. Zijn andere hand voel ik in mijn nek en ik voel hem figuurtjes maken.
    Ik kreun even en leg mijn hand op zijn hand en duw hem naar beneden.
    Mijn tong speelt nog steeds een heerlijk spel met de zijne.
    Echt, ik snap nog steeds niet waarom ik dit niet eerder ben geworden.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Wacht maar >:}]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Hij duwt mijn hand iets naar beneden waardoor mijn hand onder zijn boxer rand komt en ik ga zelf nog iets naar beneden. Ik laat mijn hand daar rustig rond gaan en een beetje strelen. Ik geniet van het spel tussen tongen en ga iets ruwer zoenen.

    quin98 schreef:
    Andrew
    Ik open mijn tent en kijk naar Danny. Ik rits de tent dicht en kruip naar hem toe. Ik merk dat hij slaapt en zucht eert even lichtjes. Daarna glimlach ik even, hij is wel schattig als die slaapt. Ik trek rustig mijn broek uit en vervang mijn shirt. Ik merk dat hij een hemd aanheeft en grinnik.



    [O o o wel hoor lees dit maar eens! xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Danny

    Hij gaat zelf nog iets naar beneden en ik voel hoe hij me streelt.
    Ik kreun weer even, nu iets harder. Ik voel dat hij ruwer gaat zoenen en ik doe mee.
    Ik laat mijn handen onder zijn shirt verdwijnen en duw die iets omhoog.
    Mijn handen strelen ove zijn buik en borstkas.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:43 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [xd oke, misschien toch wel]

    Andrew
    Ik trek zijn boxer rand wat omhoog en laat hem daarna rustig los. Ik grijns even en trek hem daarna rustig iets naar beneden en steeds iets veder. Als die helemaal uit is, streel ik mijn hand daar beneden en kreun even om zijn hand die over mijn borstkas gaat.

    [Hehe, nu ligt die naak en Drew heeft nog zijn boxer en shirt aan]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:48 ]

    Danny

    Ik kreun even als hij mijn boxer omhoog trekt en loslaat.
    Hij grijnst en trekt hem dan naar beneden. Ik voel zijn hand strelen en een kreun kan ik echtn iet onderdrukken.
    Hij kreun ook even en ik trek zijn shirt bij hem uit. Ik kras zacht met mijn nagels over zijn borstkas en streel dan zijn buik weer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Niet meer alleen nog zijn boxer xd]


    Ich liebe dich 27.12.23