• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137403

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:59 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kreun en knik. 'Tuurlijk help ik je'mompel ik en druk mijn lippen ruw weet op de hare. Ik trek haar broek uit en kijk er even vragend aan.

    Danny

    "Irriteren? Waarom zou ik irriteren? O heb ik jullie wakker Gemaakt? Sorry!" Zegt Ian.
    "Nee, je hebt ons niet wakker gemaakt." Snauw ik.
    "Danny, nu je het zegt. Waar ben je eigenlijk? Je ligt niet in de tent? Laat je mij alleen achter?" Ik zucht.
    "Het gaat je niks aan waar ik ben, en ja ik laat je achter. Leuk hé." Zeg ik en heb zin om weg te drukken, maar ik doe het niet.
    "Ik weet heust wel dat je het expres doet en dat Jayson naast je staat." Zeg ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jayson
    Ik bijt op me lip om niet in lachen uit te barsten en ren uiteindelijk een stukje veder op waar ik me in het gras laat vallen en keihard begin te lachen. ik rol door het gras heen en kan niet stoppen met lachen.

    Andrew
    Ik wordt ongeduldig en kijk naar Danny. Ik druk wat kusjes op zijn lippen al hij niet hoeft te praten en kijk hem schijnheilig aan. Ik heb zin om die mobiel uit zijn handen te trekken en weg te drukken maar ik doe het niet.

    Ian

    'O. Dat vind ik wel jammer. Waarom neem je trouwens de mobiel van Drew op? Slaapt hij? Ik had eigenlijk een vraag voor hem, maar dan stel ik hem wel aan jouw.' Ik grinnik even. 'Doen jullie het wel veilig? En veel plezier hè?' lachend druk ik weg. 'Die zijn kwaad,' lach ik naar Jayson en laat me in het gras vallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik voel hoe hij mijn broek naar beneden trekt en ril even. Dan zie ik Austin zijn vragende ogen. Ik glimlach en druk mijn lippen kort op de Zijne. 'Doe wat je wilt,' fluister ik in zijn oor en ga met mijn handen over zijn boven lichaam heen. Ik blijf uiteindelijk weer in zijn onderbroek hangen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik krijg kusjes van Drew en hij kijkt me schijnheilig aan. Ik schud mijn hoofd even.
    "O. Dat vind ik wel jammer. Waarom neem je trouwens de mobiel van Drew op? Slaapt hij? Ik had eigenlijk een vraag voor hem, maar dan stel ik hem wel aan jouw." Ik voel het al aankomen. "Doen jullie het wel veilig? En veel plezier hè?" Zegt hij en ik hoor niks meer. Ik leg de mobiel neer.
    "Klootzakken!" Schreeuw ik dan, geen idee of ze het horen.
    Ik kijk naar Drew en zucht. "Wat een irritant joch, hij moet echt volwassen worden of zo." zeg ik en streel even over Drews borstkas.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jayson
    Een grote grijns komt op mijn gezicht en ik kijk naar Ian. 'Misschien moeten we Austin en Isabella ook maar even bellen'zeg ik grijnzend tegen Ian.

    Austin
    Ik laat mijn hand in haar onderbroek zakken die ik iets omlaag trek. Ik laat haar lippen los en geef kusjes tot aan de rand van haar onderbroek. Daarna plaats ik mijn lippen weer op de hare en begin aan haar bh-sluiting te prutsen die ik al snel open heb.

    Andrew
    ik zucht en maak een instemmend geluidje. Ik draai me iet naar Danny en geef hem een kus op zijn mond. Ik heb het best koud nu ik pak de slaapzak en trek die iets over me heen.

    Isabella

    Ik kreun en druk mijn lippen snel wat ruwer op de Zijne. Hoe meer hij doet hoe opgewonder ik raak. Ik duw nu zijn broek helemaal naar beneden waardoor hij feitelijk nog in zijn onderbroek ligt. Ik laat mijn handen in zijn onderbroek rusten en voel hoe hij het Bh bandje heeft open geregen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Heb je het koud? Ik warm je wel even op." Zeg ik en leg mijn hand op zijn onderbuik waar ik streel, ik zet mijn lippen in zijn hals en zet er kleine kusjes, dan zuig ik even op zijn huid.
    Ik leg mijn hand van zijn onderbuik iets onder de rand van zijn boxer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Wwoow wat een stilte ineens]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    Ik gooi haar bh iets weg en plaatst mijn handen voor waar ik begin te stelen na een tijdje zakt een hand naar onder en ga ik langzaam in haar onderbroek. Ondertussen ben ik haar uw aan het zoenen en duw mezelf wat dichter tegen haar aan.

    Andrew
    Kreunen verlaten mijn mond terwijl ik Danny dichter tegen me aantrek. Zijn hand glijd naar mijn boxer en er komt weer een kreun uit mijn mond. Nu mag hij dingen bij mij gaan doen. Ik laat mijn hand over zijn borstkas glijden en streel op verschillende plekken.