• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137403

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:59 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [O ik wel? Heb wel meedere homostelletjes in RPGs gehad, maar ik weet niet hoe te beschrijven xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik weet niks meer whaha, laat Jayson ze laten schrikken met op de tent te slaan of zo.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    quin98 schreef:
    Austin
    ik grinnik even als ze in mijn kont knijpt en daarna geeft ze me weer een kus. Ik laat mijn handen langzaam veder naar beneden glijden, iets haar broek in, en begin daar te strelen.


    Isabella

    Ik krimp iets in elkaar en kreun. Ik bijt op mijn lip om het wat zachter te Maken. Ik laat mijn handen weer terug naar zijn buik glijden en maak figuurtjes steeds meer naar beneden, totdat ik zijn onderbroek voel. Ik bijt zacht op zijn onderlip en lik daarna over zijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    In mijn joggingsbroek en shirt loop ik terug. Ik kijk Jayson grijnzend aan en gebaar naar de tent van Austin en Danny. Langzaam loop ik erheen, maar het is doodstil. 'Ze zijn hier niet...' ik grinnik. 'Ik denk niet dat ze het waarderen als ik bel,' gijns ik en druk op het groene hoorntje


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik hoor mijn telefoon en zucht.Ik pak hem en kijk op het schermpje. 'Ian' grom ik en kijk Danny aan. 'Opnemen of niet?'vraag ik twijfelend. Waarom moesten ze nou de hele tijd storen.

    Austin
    Ik kreun bij haar aanrakingen en open daarna gauw mijn mond. Ik speel met haar tong en laat mijn handen in haar broek glijden om daar te strelen.

    Danny

    "Ian." Gromt Drew als hij zijn mobiel heeft gepakt. "Opnemen of niet?" Vraagt hij twijfelend. Ik pak de mobiel uit zijn handen en neem op.
    "Wat moet je Ian?" Vraag ik aan hem en kijk naar Drew, wat zijn reactei is.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    Rillingen gaan over mijn rug en mijn kreun wordt gesmoord door onze zoen. Ik trek hem dichter tegen me aan en duw zijn broek dan iets naar beneden waardoor ik nu beter bij zijn onderbroek kan. Met mijn vingers ga ik de hele rand af en daarna zijn onderbroek een stukje in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik lach. 'Klinkt erg vrolijk. Gaat het wel goed daar? Wij vroegen ons af waar we de spullen moeten laten.' Ik bijt op mijn lip Om niet in lachen uit te barsten. Ze waarderen het duidelijk niet!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Danny nam op en ik mompelde wat ontevreden. Ik ga van hem af en ga naast hem liggen. Bedankt weer Ian.. Ik ga rustig liggen en volg het gesprek een beetje.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 15:00 ]

    Austin
    Een kreun komt over mijn lippen en ik bijt in haar lip. Mijn hand glijdt haar onderbroek in en ik ga met mijn hand een beetje strelen. Dit voelde gewoon zo lekker. Ik voelde hoe er bij mij al iets aardig aan het groeien was waardoor ik iets rood wordt.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 15:02 ]

    Danny

    "Klinkt erg vrolijk. Gaat het wel goed daar? Wij vroegen ons af waar we de spullen moeten laten." Zegt Ian ik hoor een dingetje in zijn stem dat verraad dat hij niet wil lachen.
    Ik grom. "Gewoon laten liggen." Zeg ik en leg mijn hoofd op Drew zijn borstkas. "Gast, als je alleen maar beld om te irriteren, dan is dat goed gelukt." Zeg ik ietwat bot.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik volg het gesprek en voel hoe Danny zijn hoofd op mijn borstkas legt. Ik aai wat door zijn haar en luister een beetje geïrriteerd naar de rest van het gesprek. Echt leuk hoor Ian, heel grappig

    Isabella

    Kippenvel slaat op mijn armen. Ik was nog nooit zo ver gegaan, maar dit voelde heerlijk. Austin mocht mij. Hij had het verdiend. Ik open mijn ogen eventjes en grinnik eventjes. Ik wist waarom. Expres duwde ik zijn onderbroek iets naar beneden en gaf daar een kus. Ik kijk hem aan en ga dan met een hand door zijn haar. 'Ik houd van je,' fluister ik in zijn oor, waarna ik mijn lippen op zijn oorlel druk. Dan verplaats ik mijn lippen weer in zijn nek en dan weer naar zijn mond. Ik kijk hem weer eventjes aan. 'Je moet me wel helpen,' fluister ik hees. Nu kleurde mijn wangen rood


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    'Irriteren? Waarom zou ik irriteren? O heb ik jullie wakker Gemaakt? Sorry!' ik kijk Jayson lachend aan. 'Danny, nu je het zegt. Waar ben je eigenlijk? Je ligt niet in de tent? Laat je mij alleen achter?' Ik klink verontwaardigd, maar in werkelijkheid grijns ik breed.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 15:10 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne