• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137403

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:59 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ik vraag me af of die eigenlijk al wel vertrokken is'mompel ik en kijk naar Ian. 'Misschien is die zo druk bezig met Danny dat die ze mobiel niet eens hoort'zeg ik een beetje lachend en neem een paar grote slokken van mijn biertje.

    [Okee ik ga naar boven, over vijf minutjes reageer ik weer, want dan lig ik erin en zit ik op me Ds ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    Ik kreun zachtjes. 'Is dat alles dat je bij mij flikt. Mijn handen zitten in je broek hoor,' grijns ik. En ik ga expres nog wat meer zijn broek in. Een paar seconde maak ik daar figuurtjes, maar trek dan mijn handen weer uit zijn broek. Ik geef hem een kus en kijk hem uitdagend aan. 'Dat moet je verdienen Austin,' fluister ik weer in zijn oor.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik kijk lachend naar zijn broek en schud mijn hoofd. 'Daar pas ik niet in joh'zeg ik en bedenk me dan dat we in mijn tent zitten. Ik kijk even naar mijn koffer en open die.

    Ian

    'Hij komt wel en anders... We hebben dekens, eten en drinken. Dus tja... We hebben niks te klagen,' lach ik. Ik kijk grijnzend voor me uit en houd mijn handen iets dichterbij het vuur zodat mijn handen warmer worden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ow en wat wil je zo graag dat ik doe dan?'vraag ik terwijl ik mijn handen laat afzakken tot haar broek. Ik streel daar wat en laat ze daarna wat in haar broek gaan, waar ik veder streel.

    Jayson
    'Ach ja'zeg ik en volg Ian's voorbeeld. Het is gelijk een stukje warmer en ik kijk een beetje afwachtend naar het water.

    Isabella

    Ik kreun zachtjes en kijk hem aan. 'Verzin iets,' mompel ik. Ik laat mijn handen over zijn buik glijden en voel zijn handen bij mijn broek. Mijn hart begon sneller te pompen en ik kreeg het warmer. Ik druk mijn lippen hebberig, vurig en ruw op de zijne, terwijl ik mijn handen weer een beetje laat afdwalen naar beneden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik zie hem zijn koffer openen, natuurlijk, zijn tent.
    Ik zucht en pak de broek en leg die achter Drew. "Is dat hem niet?" Vraag ik en wijs naar de broek. Ik ga weer liggen en trek de slaapzak over me heen. Ik krijg hetneen beetje koud namelijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    Ik trek mijn knieën op en vis mijn mobiel uit mijn broekzak. Ik besluit maar niet vrienden of zo te gaan sms'en. Grote kans dat ze al in bed liggen of het druk hebben. Mijn moeder zou ik morgen wel spreken. Dan ging ik haar weer is een keertje bellen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik trek haar broek iets naar beneden terwijl ik ondertussen inga op haar kus. Mijn handen zak nog wat meer naar onder en ik blijf daar handen terwijl ik streel.

    Isabella

    Ik kreun en ga vlug met mijn handen naar zijn broek. Ik pruts wat aan de knoop en grijns als ik hem open heb. Ik trek zijn broek en onderbroek een stukje naar beneden. Ik druk een kus op de plek waar zonet zijn broek nog had gezeten en streek de plek dan. Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. Hoe ver waren we van plan te gaan?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik draai me om en zie mijn broek ik trek hem gauw aan en pak daarna mijn shirt die ik over mijn hoofd trek. Ik kijk naar Danny en trek een pruillipje. 'Krijg ik nog een kus?'vraag ik met een beetje zielig stemmetje.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 1:35 ]

    Austin
    Ik kreun en stop de zoen even. 'Tot hoever wil je gaan? Ik wil geen dingen doen die jij nog niet wilt'vraag ik lief en kijk haar aan. Straks ging ik te ver, en dat wou ik gewoon niet.

    Danny

    "Krijg ik nog een kus?" Vraagt Drew met een pruillipje. Ik kom overeind en geef hem een kusje op zijn lippen. Dan ga ik weer liggen. "Snel terug zijn." Zeg ik en trek de slaapzak weer over mijn hoofd.
    "Love you." Mompel ik naar hem en draai me om, waarna ik me oprol en een bolletje om het warmer te krijgen.


    Ich liebe dich 27.12.23