• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137403

[ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:59 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

-Ik ga slapen xXx-

Ich liebe dich 27.12.23

[slaap lekker xx]

Isabella

Ik open mijn mond en laat zijn tong met de mijne spelen.ik druk mezelf Meer tegen hem aan en ga met mijn handen terug waar ze lagen. Ik speel wat met de rand van zijn onderbroek en verplaats mijn lippen naar zijn nek. Een spoor van kusjes laat ik achter tot zijn broekrand. Dan ga ik langzaaam weer naar boven.

Danny

Drew drukt zijn lippen op de mijne en legt zijn hand in mijn haar waar hij doorheen woeld.
    Ik laat mijn hand ter heuphoogte zakken en laat hem daar liggen.
    Ik bijt een keer zacht op zijn onderlip en open mijn mond dan.
    Gelijk klaarwakker, hoe doet hij het toch.

Ich liebe dich 27.12.23

Ian

Met de spullen loop ik richting de camping. 'Waar zullen we de spullen dumpen?' Ik kijk Jayson even aan en loop de camping op. Ik gooi het allemaal op de picknick tafel en rek me even uit. 'Ik ben douche.' Op mijn gemak loop ik de tent in en pak mijn joggingbroek en een shirt. Dan verdwijn ik richting de douches.

Austin
    Ik ga met mijn vingers iets in haar broek en haal ze er dan weer uit. Ik ga wat dichter op haar liggen en laat mijn handen stil liggen. Met mijn tong tik ik de hare aan en trek dan weer iets terug, zo een tijdje door.

Isabella

Ik kreun zachtjes en duw zijn handen iets meer naar beneden. Ik open even mijn ogen en glimlach naar hem. Ik druk mijn lippen weer op de Zijne en draai ons om. Hij ligt nu wel op mij, maar dat kan me even niet schelen. Ik laat mijn handen naar zijn rug gaan en streel die.

Andrew
    Danny bijt in mijn onderlip en daarna opent die zijn mond iets. Ik laat mijn tong naar binnen naar binnen glijden en tik met mijn tong een paar keer de zijne aan. Plagend trek ik mijn tong af en toe iets terug en ik laat een hand onder zijn hemd gaan.

Jayson
    Ian vraagt waar we alle moeten dumpen maar legt het uiteindelijk al op de picknick tafel. Ik volg zijn voorbeeld en ga op het bankje zitten.

Austin
    Ze draait ons om waardoor ik nu boven lig en ik laat mijn hand over haar hele lichaam gaan. Daarna laat ik hem weer bij de rand van haar broek hangen en streel daar een beetje. Ik plaatst mijn lippen in haar nek daarna naar haar buik en dan weer rustig op haar mond.

Danny

Zijn tong gaat naar de mijne maar telkens als ik naar zijne toe wil trekt hij weg. Ik moet er even door lachen.
    Ik voel zijn hand onder de hemd gaan en ik ril even.
    Ik laat mijn hand onder zijn shirt[?] glijden en streel zijn borstkas.

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella

Ik kreun eventjes en druk hem dichter op me. Een hand laat ik rusten in zijn nek en de ander op zijn kont. Grinnikend knijp ik er even in en geef hem dan weer een kus.

[be weg]

Andrew
    Hij laat zijn hand onder mijn shirt gaan en streelt even. Een zachte kreun verlaat mijn mond en daarna ga ik veder met zoenen. Ik trek zijn hemd iets omhoog en stop de zoen even. Ik trek zijn hemd uit en daarna zoen ik hem weer. Ik streel met mijn hand over zijn blote borstkas.

Austin
    ik grinnik even als ze in mijn kont knijpt en daarna geeft ze me weer een kus. Ik laat mijn handen langzaam veder naar beneden glijden, iets haar broek in, en begin daar te strelen.