• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137403

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 18:59 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ze laat haar vingers weer bij mijn broeks rand wat me laat kreunen. Ik trek Isabella's shirt uit en leg mijn handen terug. Ik geef er kusjes in der nek en geniet van haar aanrakingen.

    Andrew
    Hij kijkt me aan en zucht.'Ik vond het net zo leuk worden, en dan komt dat er tussendoor, mag ik geïrriteerd zijn?.'zegt hij en kijkt me aan. 'Ik vindt dit ook niet leuk, ik lig ook liever met jou'mompel ik en kijk hem even aan. Ik geef hem nog een kus en kijk hem aan. 'Ik ben gewoon snel terug, en als je wil gaan we dan veder, oké?'vraag ik terwijl ik weer opzoek ga naar mijn broek. 'Dan, heb jij me broek gepakt?'

    Jayson
    'Ja ik denk het wel'mompel ik en kijk hem daarna even aan. 'Ja doen nog maar een biertje'zeg ik tegen Ian die zich uitrekt naar de koelbox.

    Danny

    "Okee, maar wees echt snel terug." Zeg ik dan.
    Ik zie Drew om zich heen kijken.
    "Dan, heb jij mijn broek gepakt?" Vraagt hij.
    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. Okee eigenlijk wel.
    Ik trek de deken weer over mijn hoofd en draai me om, de broek houd ik vast tussen mijn handen en ik rol me op tot een balletje.

    [Lol, goed idee ghehe.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    Ik grinnik en geniet van zijn aanrakingen. De wind bezorgd me kippenvel, maar ook dat voelt wel lekker aan. Ik laat mijn lippen weer langs zijn hals glijden en blijf bij zijn schouder hangen. Vlug druk ik er een kusje en kijk hem dan weer aan. 'Ik houd van je Austin.' Met mijn vingers ga ik plagerig nog wat verder zijn broek in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik knik en gooi hem een blikje toe. Ik kijk naar het vuur en dan naar het water. 'Er ligt nog een deken als je het koud hebt,' mompel ik. ik strek even mijn benen en Leun een beetje voorover.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik grom wat en zoek de tent af. Ik buig me over Danny heen om aan de andere kant te kijken,ook niks. 'Me broek is weg'zeg ik en begin daarna hard te lachen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 1:18 ]

    Austin
    'Ik ook van jou Isabella'zeg ik terwijl ik mijn voorhoofd even tegen het hare laat rusten. Mijn ademhaling is al zwaarder geworden en ik streel een beetje met mijn hand. Daarna geef ik er weer een kus en lik over haar lip.

    Danny

    "Me nroek is weg." Zegt Drew en begind dan te lachen.
    "Dan ga je in je boxer." Zeg ik droog en probeer geïrriteerd te klinken, stiekem lach ik nu in mezelf.
    Ik duw de broek naar het voetenend.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jayon
    Ik vang het blikje en maak het open. 'Nou eigenlijk best koud ja'zeg ik terwijl ik het dekentje pak en het om me heen sla.

    Isabella

    'Dat is dan mooi,' fluister ik zwoel en hees in zijn oor. Ik laat mijn handen met de bovenkant van zijn onderbroek spelen. Ik frummel wat aan de band en kijk Austin grijnzend aan. Ik merkte dat zijn ademhaling al wat zwaarder was geworden. Ik druk Mijn lippen weer op de Zijne en bijt zachtjes op zijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Danny zegt een beetje geïrriteerd en droog dat ik maar in mijn boxer moet gaan en ik zucht. Ik draai hem om en trek de slaapzak van zijn hoofd. Ik zoen hem even en kijk hem aan. 'Ga alsjeblieft niet boos doen'mompel ik en kijk veder de tent door naar mijn broek. 'Heb je hem echt niet?'

    Austin
    IK open mijn mond een stukje en verplaats mijn hand op de hare. Ik duw hem rustig wat veder in mijn broek, ik werd helemaal gek. Ik druk wat kusjes in haar nek en begin daarna te zuigen.

    Ian

    Ik grinnik en kijk naar het water. Er was nog geen boot te zien. Ik slaak een zucht en kijk om me heen. Alleen de BBQ en de koelbox moesten we meenemen. Dus viel wel mee.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik word omgedraaid en de slaapzak word van mijn hoofd getrokken, dan krijg ik een kus.
    "Ga alsjeblieft niet boos doen." Mompelt Drew.
    Hij kijtk weer rond. "Heb je hem echt niet?" Vraagt hij.
    Ik bijt op mijn lip om niet te lachen.
    "Nee." Zeg ik en schudt mijn hoofd.
    "Trek de mijne maar aan, al weet ik dat je er niet inkomt. Ik ben zeker twee maten dunner dan jij." Zeg ik dan. Klopt denk ik ook wel, ik ben erg dun.


    Ich liebe dich 27.12.23