• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway (vakantie)

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    lune Kate Stuward.

    Ik glimlach en zet mijn vinger onder zijn kin. Ik duw hem ietsjes omhoog zodat ik hem recht in zijn ogen aankijk. 'Ik hou ook heel veel van jou.' zeg ik lief en ik geef hem een kusje. Ik kijk hem verliefd aan en wacht dan wat hij verder te zeggen heeft.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:25 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [welk armbandje? dit of dit]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    De tweede?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ok]

    Gale Darser
    Ik haal het fluwelen zakje eruit en stop het haar voorzichtig in haar handen.
    'Maak maar open.' zeg ik zachtjes en glimlach lichtjes.
    Plots besef ik dat ik er nogal een stevige knop had ingedaan om het zeker niet uit het zakje te laten glijden. 'Wacht even dan doe ik het.' zeg ik en pak het zakje weer over waarna ik de ingewikkelde knoop eruit haal. Ik laat het armbandje in haar handen glijden. Een beetje onzeker over haar reactie wacht ik af. Ik bedoel het is geen goud of zo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward.

    'Wauw, Gale het is prachtig' zeg ik met grote ogen en ik kijk er bewonderend naar. 'Dankjewel' zeg ik blij en ik zoen hem teder op zijn lippen. Ik leg mijn hand op zijn kijk en laat los. 'Je bent lief' zeg ik en ik glimlach verlegen. Ik wou hem echt nooit meer kwijt. Ik pakte zijn hand en vlecht mijn vingers in de zijne. Ik kijk ernaar en glimlach lief naar hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    'Mag ik?' vraag ik en laat haar hand even los. Ik pak het armbandje en doe het om haar pols. Ik glimlach en kijk haar aan. Onze vingers verstrengel ik weer en ik druk nog een kusje op haar lippen. 'Het is voor mij niet te vergeten als je terug naar je wereld gaat.' zeg ik zachtjes en slik mijn tranen weg als ik denk aan het afscheid dat er zeker weten komt. Ik bedoel ze kan haar familie niet voor eeuwig in de steek laten, net als de andere? Wendy is ook terug moeten gaan na een tijdje heeft Peter me verteld.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Duus! Ik ben weg vanaf morgen. Byeee!


    help

    [byee ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik kijk even weg, ik wil er niet aandenken dat ik weg moet. Ik kijk naar onze handen en sta dan op ik ga bij het raam staan en kijkt eruit terwijl er een traan over mijn wang glijd. 'Ik wil niet weg' zeg ik snikkend en ik sla mijn armen rond min middel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik bijt op mijn lip, spring recht en loop naar haar toe. Ik sla mijn armen om haar middel en trek haar tegen me aan. 'Je zal wel moeten Lune, je ouders zullen je missen. Je moet je leven leiden. Naar school gaan, studeren, werk zoeken, een huis kopen.' Ik slik even en voeg er zachtjes iets aan toe. 'En ooit trouwen en misschien kinderen krijgen.' De gedachte dat Lune ooit met een andere man zal zoenen en kinderen krijgen doet me pijn maar het is wel de waarheid. Zij zal haar leven moeten leiden en ik zal hier in de tijdloze ruimte moeten blijven zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Mijn ouders gaan me niet missen. Ze vroegen vorig jaar nog wie ik was! Misschien is jou vader niet een van de aardigste, maar ergens houd hij van je. Mijn ouders wisten niet eens wie ik was!' zeg ik vol tranen. Toen ze dat zeiden was ik huilen weggerend. Ik draaide me om in zijn armen en legde mijn handen om zijn borstkast. 'En ik wil niet trouwen, ik wil bij jou blijven' zeg ik en ik kijk hem met betraande ogen aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    'En je vriendinnen dan?' vraag ik haar zachtjes. 'Zij zullen wel terugkeren. Zal je hen niet missen?'. Ik omhels haar. Ik vind het erg voor haar van haar ouders maar ik wil niet dat ze alles opgeeft. 'Hier is geen toekomst voor je.' zeg ik spijtig. 'Hier bestaat geen toekomst. Ik kan je niets geven wat ik je nog niet gegeven heb.' zucht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward.

    Ik leg mijn handen rond zijn nek en geef hem een kusje op zijn lippen. 'Jij geeft mij liefde, dat is alles wat ik nodig heb' zeg ik en ik veeg een traan van zijn gezicht. 'Ik wil jou niet kwijt' zeg ik en ik veeg een traan van mijn gezicht. Ik wou hem echt niet kwijt en wat had ik daar nog te zoeken? Ik werd alleen maar gepest en mijn ouders wisten niet eens wie ik was.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    'Wat nou als ik even mee ga naar je wereld?' vraag ik haar zachtjes. 'Dan kan je nog kiezen waar je wil zijn.' voeg ik er aan toe. Als ze echt bij me wil zijn zal ik bij haar blijven. Naar welke wereld ze ook gaat. 'En dan leer ik weer wat bij.' glimlach ik zwakjes en kus even zachtjes haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Wil je dat echt?' vroeg ik onzeker. Wou hij dit echt voor mij doen. Ik keek naar het armbandje en glimlachte. Ik wachtte zijn antwoord niet eens af en zoende hem teder op zijn lippen. Dit voelde vertrouwd. Ik wou hem niet verliezen!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †