• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway (vakantie)

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik geniet van het moment en sluit mijn ogen. Ik wou hier nooit meer weg. Ik wou hier blijven voor altijd! Zoveel als ik van Gale hou heb ik nog nooit van iemand gehouden. Hij was lief en bezorgd. Niemand maakte zich eigenlijk zo veel zorgen om mij. Mijn ouders waren altijd op zaken reis en als ze een hele week per jaar thuis waren was dat veel. Ik zuchtte even en liet mijn hand over zijn borstkast glijden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Katelyn
    Ik kijk vertedert naar het Gale en Lune en sluip samen met Leila het huisje uit om hen wat privacy te hunnen. Leila gaat naar de andere elfen en ik loop terug naar de LostBoy boom. 'Goeiemorgen!' roep ik 'Iemand thuis?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gale Darser
    'Ik hou van je.' zeg ik zachtjes. Het is de eerste keer dat deze woorden zo gemeend over mijn lippen komen. Ik druk een kusje op haar haren en leg mijn hoofd weer op het hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Ik hou ook van jou.' zeg ik zacht terug en open mijn ogen. Ik zie dat Katelyn weg is en glimlach. Ik vond het wel zielig voor haar. Jordan was hier niet en nu had ik Gale. Ik keek even naar hem op en zoende hem toen teder op zijn volmaakte lippen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik kus haar zachtjes terug en streel haar zachtjes over haar rug. Met veel tegenzin haal ik mijn lippen van de hare. 'Ik moet terug.' zucht ik zachtjes en wrijf met mijn wijsvinger over haar wang. 'Maar ik kom straks wel terug.' voeg ik er zachtjes aantoe. Ik geef haar een klein kusje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik voel zijn hand op mijn rug en een hetzelfde warme gevoel krijg ik weer terug. 'Ik moet terug' zucht hij nadat hij zijn lippen van de mijn afhaalde. 'Maar ik kom straks wel terug' voegt hij er zachtjes aan toe. 'Oké, ik hou je eraan' zeg ik lief en ik krijg nog een klein kusje. Ik glimlach en kijk hem nog in zijn ogen aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart = Beat]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik glimlach en haal mijn armen van haar middel. Ik knijp even zachtjes in haar hand en loop naar buiten. Ik stap naar het strand en stap in het overgebleven roeibootje. Even Madison controleren. Ik roei naar het schip en loop naar de kajuit van Milena en Madison. Ik zie dat Madison nog ligt te pitten in haar bed en zucht opgelucht. Ze heeft nog niets stoms gedaan. Ik loop even naar mijn kajuit en kleed me om.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik kijk hem even na en loop dan naar de keuken. Mmmm ik had zin in munt thee. Ik liep naar buiten en sloot de deur. Ik keek even rond en begon toen naar munt te zoeken. Na zo'n kwartiertje zoeken vindt ik wat munt en ik pluk het en neem het mee. Daarna loop ik weer naar het huisje. Onderweg kom in nog wat bloemen tegen en ik pluk ze. Ik neem ze mee naar het huisje. Ik open de deur en loop naar binnen daarna sluit ik de deur en leg de munt op tafel. Ik pak een vaas en laat er wat water in lopen. Ik zet de bloemetjes erin en zet dan wat thee water op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik kam mijn haar nog vlug en kijk nog eens in mijn moeder's kast.
    'Gevonden.' glimlach ik en houd de armband van mijn tante omhoog.
    Mijn tante had hem ook eens aan mij gegeven samen met nog wat dingen voor als ik ooit een meisje zou tegenkomen waar ik mijn leven voor zou willen geven. Dat meisje is beslist Lune. Ik steek het armbandje in een fluwelen zakje en steek die in mijn jaszakje. Klaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward.

    Het water kookt nog niet en ik loop naar de badkamer. Daar kijk in de spiegel naar mezelf. Ik strijk een haar achter me oor. Ik keek even naar mijn arm en zag het litteken. Ik had mezelf ooit gesneden om van het verdriet af te komen. Een traan gleed over mijn wang bij die gedachte. Ik had mezelf beloofd het niet meer te doen en ik had het ook niet meer gedaan. Ik haalde mijn vlecht eruit en pakte een kam. Ik kamde door mijn haar en het glansde. Het was inmiddels al opgedroogd en ik hoorde de ketel afgaan. Ik liep snel naar de keueken legde een paar takjes in de mok en schonk er water boven op. Zo dat moest even trekken. Leila gaf me een lintje en ik glimlachte dankbaar. Ze vloog weer weg en ik keek haar verbaasd na. Ik schudde mijn hoofd en keek weer in de spiegel. Ik maakte een simpele vlecht en keek weer in de spiegel. Het kon er mee door. Ik zuchtte en liep naar de keuken. Ik haalde de munt eruit en legde het op een schaaltje ik ging op de bank zitten en nipte van de warme thee.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jarvis goes Stornoway


    help

    Gale Darser
    Ik loop het middendek weer op en loop naar mijn roeibootje. Ik roei terug en sleep het bootje het strand weer op. Dan ga ik weer naar Lune's huisje. Ik klop even op de deur en loop dan het huisje binnen. Ik sluip naar Lune toe aangezien ze me niet zie afkomen en geef haar een kusje op haar wang.
    'Hoi.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik voel een kusje op mijn wang en schrik op. 'Hoi' hoor ik een lachend iemand zeggen. Ik herken de stem en dat stelt me gerust. Ik sta op en pak zijn hand en zo trek ik me naar hem toe. 'Hey' zeg ik en ik geef hem een kusje op zijn lippen. Ik bekijk hem even en grijns. 'Zo, jij ziet er netjes uit' grijns ik en ik geef hem nog een kusje.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:04 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    'Dank je.' grijns ik, zit neer en trek haar op mijn schoot. 'Ik heb wat voor je.' zeg ik zachtjes en draai haar zo dat ik haar recht in de ogen kan kijken. 'Jaren geleden gaf mijn tante me iets en ze liet me beloven dat ik het alleen aan het meisje zou geven waar ik zelfs bereid voor was mijn ziel voor op te geven en voor te sterven.' zeg ik en kijk even naar onze handen aangezien het zo raar is om het te zeggen. 'Ik heb het gevoel dat het voor jouw bedoelt is.' zeg ik zachtjes nog steeds naar onze handen kijkend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'