• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway (vakantie)

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eärwen

    Hier moest ik toch wel even hard over nadenken, ik had er eigenlijk nog niet echt over nagedacht.
    terwijl ik het water uitliep en me op mijn handdoek liet vallen zocht ik nog steeds naar iets.
    ,,iets van een zwemwedstrijd of zo? of weten jullie nog iets leukers?"


    {ik moet nu even avondeten, ben waarschijnlijk over een halfuur terug.}


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Eärwen

    Hier moest ik toch wel even hard over nadenken, ik had er eigenlijk nog niet echt over nagedacht.
    terwijl ik het water uitliep en me op mijn handdoek liet vallen zocht ik nog steeds naar iets.
    ,,iets van een zwemwedstrijd of zo? of weten jullie nog iets leukers?"


    {ik moet nu even avondeten, ben waarschijnlijk over een halfuur terug.}


    |Kay kay. (x |
    Twins.
    One keek naar zijn broer en haalde toen zijn schouders op. "Zwemwedstrijd,""is goed."
    One en Two gingen aan de rand van het water staan. "Om ter verst." zei One en Two knikte. "Op drie." One begon met tellen. "Één.""Twee.""DRIE!" tegelijk doken ze het water in en zwommen het diepe water door.


    kindness is never a burden.

    Eärwen

    Samen met de tweeling ging ik op één lijn staan en hoorde hoe de tweeling aftelden.
    ,,DRIE !"
    Ik dook het water in en zwom achter de tweeling aan, blijkbaar zwommen zij veel vaker dan ik en waren ze er zo te zien ook een stuk beter in.
    met een zucht en een proest kwam ik uiteindelijk ook weer boven water en haalde even goed adem, blijkbaar had ik niet echt goed op mijn ademhaling gelet.,,oké, dat kon nog wel beter." mompelde ik bij mezelf.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Eärwen

    Samen met de tweeling ging ik op één lijn staan en hoorde hoe de tweeling aftelden.
    ,,DRIE !"
    Ik dook het water in en zwom achter de tweeling aan, blijkbaar zwommen zij veel vaker dan ik en waren ze er zo te zien ook een stuk beter in.
    met een zucht en een proest kwam ik uiteindelijk ook weer boven water en haalde even goed adem, blijkbaar had ik niet echt goed op mijn ademhaling gelet.,,oké, dat kon nog wel beter." mompelde ik bij mezelf.


    Twins.
    Terwijl One crawl zwom deed Two maar de gewone schoolslag. Two keerde zich even om tijdens het zwemmen om naar Eärwen te kijken. "Alles goed?" vroeg hij aan haar.


    kindness is never a burden.


    help

    Eärwen

    ,,Alles goed?" vroeg Two terwijl hij me aankeek.
    ik knikte. ,,ik ben alleen niet meer zo gewend om te zwemmen."
    al watertrappelend bleef ik even op mijn plaats drijven om op adem te komen.
    ,,ja, alles gaat goed." bracht ik er uiteindelijk nog een keer zeker uit.


    Credendo Vides

    [I'm back!!! kan iemand de laatste reacties voor Katelyn, Gale & Pacuatha quoten?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Woeeeehoeeee!! You're back!!! ^^]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Katelyn
    'Gelukkig?' vraag ik haar en weet het antwoord al. Ik pluk nog wat bessen.
    'Oke ik denk dat we genoeg hebben.' glimlach ik als ik even naar Gale's armen kijk en dan naar Lune's armen. Ik huppel terug naar het huisje en laat het fruit in een houten kom vallen.

    Pacuatha
    'Links.' zeg ik en begin te rennen naar het bos. Neverland is zo groot... ze kan overal zijn. Maar ik laat mijn zus mooi niet in de steek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    -

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:11 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [al gereageerd erboven ^^]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik loop achter Katlyn aan naar het huisje en leg het fruit na haar in de schaal ik loop even naar het kraantje en was mijn handen. Daarna glimlach ik naar Gale en begin het bed op te maken. Leila komt aanvliegen en begint aan het hare. Ik glimlach en blaas dezelfde pluk weer weg en ga verder met het bed.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik kijk even naar haar hoe ze het bed opmaakt en ga dan achter haar staan met mijn armen om haar middel. 'Dit is beter.' glimlach ik en zorg dat ze nog genoeg plaats heeft om verder het bed op te kunnen maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward.

    Ik voel twee armen om me heen en glimlach. Ik klop het kussen nog op en dan ben ik klaar. Ik draai me om in zijn armen en ga op mijn tenen staan om hem een kusje te geven. Daarna leg ik mijn hoofd in op zijn borstkast en friemel aan zijn blouse.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik houd haar stevig in mijn armen en leg mijn hoofd op het hare. Ik wil haar nooit meer los laten. Als iemand haar ook maar iets wil doen, moeten ze eerst langs mij. Ik zucht. Juist ik moet Madison van de rum houden maar hoe doe ik dat? Ze luistert evenmin als Milena en ze luistert al helemaal niet naar mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'