• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway (vakantie)

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jarvis schreef:
    (...)

    Ja, ze moet naar Roeselare.


    |Hehe. |


    kindness is never a burden.

    Jarvis schreef:
    [Ik verveel me]


    [ me too. :c ]

    Eärwen

    ik had de moed opgegeven, er leek niemand te antwoorden op mijn geroep.
    Opeens kwam de tweeling naar buiten gerend met hun zwemkleding.,,Peter, wij gaan.." begon de één. ,,...Zwemmen." vulde de ander hem aan.
    zwemmen, daar had ik eigenlijk ook wel zin in.
    Ik wierp een blik op mijn kleding.
    Hierin kon ik toch niet zwemmen?
    ik liep nu toch de boomhut in. ,,Peter, hebben we hier misschien ook ergens zwemkleding voor meisjes?"


    Credendo Vides

    |Laten we er allemaal een gezellig zwemuitje van maken! XD |
    Peter Pan.
    Peter keek Eärwen vreemd aan toen ze om zwemkledij voor meisjes vroeg. Toen viel het hem in dat de meerminnen eens een aantal stuks hadden meegegeven voor en van indianen . Hij overhandigde Eärwen zo'n pakje. "Alsjeblieft, ze zijn van de zeemeerminnen." zei hij.


    kindness is never a burden.

    [ Meeh, frustrerend dit, ik kan niet verder spelen aangezien Eyota samen met Pacuatha naar Lily aan het zoeken is, en Pacuatha / LostMagic is niet online...]

    Sword schreef:
    [ Meeh, frustrerend dit, ik kan niet verder spelen aangezien Eyota samen met Pacuatha naar Lily aan het zoeken is, en Pacuatha / LostMagic is niet online...]


    |LostMagic is naar Gent. In de gietende regen. Ach, het zijn Gentse feesten dus ja. Maak nog iemand, een vriendin of een Lost Boy? |


    kindness is never a burden.

    {Eyota kan de tweeling en Eärwen tegenkomen tijdens het zwemmen..}

    Eärwen

    Een beetje verbouwereerd hield ik in een hokje waar ik me ging omkleden de zwemkleding voor.
    Het was een bikini, iets wat ik normaal niet aantrok omdat ik me er soms alleen maar onzeker in voelde, ik had veel liever een badpak.
    toch trok ik hem aan en kwam erachter dat hij echt heel fijn zat.
    met mijn vest als handdoek om me heen geslagen liep ik het hokje weer uit en deed mijn schoenen weer even aan om het bos door te komen waar ik al snel op het strand uitkwam.
    het was prachtig weer, lekker zonnen en zwemmen zat er dus wel in.


    Credendo Vides

    |Ja kan. (x. |
    The Twins.
    One stormde door de bomen het strand op regelrecht de zee in. Hij duwde al het water opzij en brak door de golven. Two daarentegen deed alles wat rustiger en legde zijn doek neer op het strand. Eärwen kwam door de bomen het strand opgelopen, ze droeg een mooie bikini en Two wist dat het van de Meerminnen kwam. "Hee,"EÄrwen!" schreeuwde One vanuit het water. Hij gin kopje onder en kwam doen weer proestend boven.


    kindness is never a burden.

    |Arg! DObby, Y U so hard?! :@ |


    kindness is never a burden.

    Eärwen

    ,,Hee,Eärwen!"
    een beetje gegeneerd keek ik naar Tweeling one die al in het water was gedoken, ik voelde me nog niet helemaal op mijn gemak in de bikini, maar ik begon er al aan te wennen.
    ik legde mijn handdoek naast die van Tweeling Two neer en begon toen ook richting de zee te rennen, vanwaar ik wist dat ik me daar al veel meer op mijn gemak voelde.


    Credendo Vides

    Poeh schreef:
    (...)

    |LostMagic is naar Gent. In de gietende regen. Ach, het zijn Gentse feesten dus ja. Maak nog iemand, een vriendin of een Lost Boy? |


    [ Regent het daar? Hier is het best wel lekker weer meheh. Dan denk ik dat ik één ga verwaarlozen, dat is dan ook niet zo leuk... ]

    DreamerN schreef:
    {Eyota kan de tweeling en Eärwen tegenkomen tijdens het zwemmen..}

    Eärwen

    Een beetje verbouwereerd hield ik in een hokje waar ik me ging omkleden de zwemkleding voor.
    Het was een bikini, iets wat ik normaal niet aantrok omdat ik me er soms alleen maar onzeker in voelde, ik had veel liever een badpak.
    toch trok ik hem aan en kwam erachter dat hij echt heel fijn zat.
    met mijn vest als handdoek om me heen geslagen liep ik het hokje weer uit en deed mijn schoenen weer even aan om het bos door te komen waar ik al snel op het strand uitkwam.
    het was prachtig weer, lekker zonnen en zwemmen zat er dus wel in.


    [Ja, maar ben wel met haar naar Lily aan het zoeken hè, dus dan kan ik daar alsnog maar één post blijven. ;c ]

    Poeh schreef:
    |Arg! DObby, Y U so hard?! :@ |


    IKR


    help

    Eärwen

    Wat voelde het water toch goed aan op mijn huid.
    Ik had mijn lange blonde haar alweer uit de staart gehaald en mijn haren dreven nu op uit op het water waar ze mijn hoofd omhulden terwijl ik nog weer verder dobberde.
    er was geen enkel wolkje aan de lucht en de zon scheen nog steeds met prachtige stralen naar beneden.
    ik kwam weer verticaal in het water en keek om me heen.
    tot mijn verrassing was de tweeling er ook nog steeds.
    ,,Hey! zin in een spelletje of een wedstrijd ?" riep ik hen toe.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Eärwen

    Wat voelde het water toch goed aan op mijn huid.
    Ik had mijn lange blonde haar alweer uit de staart gehaald en mijn haren dreven nu op uit op het water waar ze mijn hoofd omhulden terwijl ik nog weer verder dobberde.
    er was geen enkel wolkje aan de lucht en de zon scheen nog steeds met prachtige stralen naar beneden.
    ik kwam weer verticaal in het water en keek om me heen.
    tot mijn verrassing was de tweeling er ook nog steeds.
    ,,Hey! zin in een spelletje of een wedstrijd ?" riep ik hen toe.


    Twins.
    "Oké!" antwoordde One. "Wat had je,""In gedachten?" Two ging het water uit en sloeg de badhanddoek om zijn schouders.

    |Sorry dat ik niet antwoordde maar normaal mag ik niet meer op de pc dus...|


    kindness is never a burden.