• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway (vakantie)

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Ik zie haar niet meteen als Johanna Mason eigenlijk... |
    Curly. | Lost Boysboom.
    Curly draaide zijn hoofd weg toen Ryan haar eigen huid verschroeide. Pas toen ze opstond keek Curly haar weer aan. "Kan ik dit ergens uit spoelen?" vroeg ze doelend op het verband. Curly knikte en wenkte haar de boom in. Daar waren Peter, Tootles, Eärwen en de tweeling ook. Curly nam Ryan's hand en nam haar mee naar de waterput. "Hier," zei hij en overhandigde Ryan een emmer water.


    kindness is never a burden.



    LIKE AWESOME.

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Lost Boysboom
    "Bedankt", mompelt Rhi. Ze begint al weer wat kleur te krijgen, maar ze is nog steeds beverig. Hulpeloos kijkt ze even naar haar kleren die bijna helemaal rood zijn en vreemd, hard aanvoelen. Ze begint het verband uit te spoelen en wringt het zo goed mogelijk uit, zodat er bijna geen vocht meer in zit en maakt het daarna weer vast om haar middel. "Misschien moet ik terug gaan naar het schip", zegt ze tegen Curly als ze klaar is. "Ik heb je denk ik al genoeg last bezorgd."


    help

    {Sorry dat ik nu pas reageer, ben niet zo'n ochtendmens met opstaan, en al helemaal niet sinds ik al sinds eind April thuis zit XD}

    Eärwen

    Voor ik iets kon zeggen kwam Peter al aanvliegen. ,,daar ben je Peter." riep Tootles naast me waarna Peter iets zei over dat er buiten iets aan de hand was.
    Toen kreeg hij mij in het oog. ,,Hallo Eärwen."
    met een glimlach zwaaide ik terug, blij dat er eindelijk eens iemand was die zich vanuit zichzelf opmerkte. ,,hey, Peter."
    Maar mijn gedachten flitsten alweer naar het feit dat er buiten iets aan de hand was, wat ervoor zorgde dat ik even spijtig naar Tootles keek voordat ik naar buiten rende om te zien wat er aan de hand was.
    Er zat een meisje naast een vuur en zelfs vanaf hier zie ik al het bloed dat op haar kleding zit.
    snel rende ik naar haar toe en plofte naast haar neer. ,,wat is er met je gebeurd?"


    Credendo Vides

    |O.O Wat moet-ie nu zeggen?
    Ps: I like the vid. <3 |
    Curly. | Lost Boysboom.
    Curly wist totaal niet wat hij daarop moest antwoorden. Ergens wist hij dat Ryan naar het schip moest om verse kleren maar hij wilde ook niet dat ze weg ging. Gelukkig werd hij gered door Eärwen die vroeg wat er met Ryan gebeurd was.

    Peter Pan.
    Peter keek om zich heen en enkel Nibs en Slightly mankeerden. "Ik weet niet waar ze zijn." zei Peter. "Heb je al in de meerminnenbaai gekeken? En bij de indianen? Je weet hoe dol ze zijn op spelen met de indianen." Peter liep naar de hanmat van Tootles. "En die hangmat moet je maar maken, voor moeder thuiskomt. Je weet hoe erg ze op die dingen gesteld is."

    |Moeder staat voor Wendy, ter info. |

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 12:33 ]


    kindness is never a burden.

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Lost Boysboom
    "Mijn wonde ging weer open, en het wilde niet bepaald stoppen met bloeden", zegt Rhi tegen Eärwen. "Maar ik ga maar beter terug gaan. Het kan me niet echt schelen wat Haak gaat doen."


    help

    Tootles
    'Oké, Peter,' zeg ik, ik loop naar de hangmat die slordig aan elkaar geknoopt is. Als de hangmat na een hoop gepruts weer heel is neem ik afscheid van Peter en ga ik - met een hele hoop eten in mijn zakken - op weg naar de Indianen.

    Gwenn Arianne Mccoarty
    Ik ben weg van het strand gelopen en loop terug richting de Lostboy boom, ik wil niet meer vliegen. Ik heb ongelofelijk veel last van hoogte vrees en ookal gaat het vliegend veel sneller, dan maar langer lopen. Ik zie de Lostboy boom in de verte al en begin wat sneller te lopen.


    [Wie zijn er allemaal bij de indianen?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eärwen

    Was ze echt van plan om terug te gaan? En wat zou Haak gaan doen? ik had die kapitein toch wel hoger ingeschat dan dat hij zijn eigen bemanning wat aan zou doen, maar ik wist natuurlijk ook niet wat dit meisje had gedaan en ik wist ook al niet eens of ze het schip wel ging halen met die wond.
    Al snel had ik de knoop doorgehakt. ,,dan help ik je wel tot het strand als je wilt?"


    Credendo Vides


    Curly. | Lost Boysboom.
    "Ik loop wel met je mee naar je boot." zei Curly maar Eärwen was hem voor. "Dan help ik je wel tot het strand als je wilt?" zei ze en Curly ging zuchtend in zijn hangmat liggen.


    kindness is never a burden.

    {Curly kan toch ook helpen? dan ondersteunen ze haar elk aan één kant?
    Ga even lunchen trouwens... ben zo weer terug ^^}


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    {Curly kan toch ook helpen? dan ondersteunen ze haar elk aan één kant?
    Ga even lunchen trouwens... ben zo weer terug ^^}


    |I know. Maar ik creëer graag drama. :Y) Hij wil wel helpen maar iemand anders helpt dan al en dan voelt hij zich overbodig en blablabla. (x |


    kindness is never a burden.

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Lost Boysboom
    "Nee, bedankt. Ik ga wel alleen", zegt Rhi tegen Eärwen. Ze draait zich om om nog iets te zeggen tegen Curly, maar die is al weg. Ze begint te wandelen richting het strand en kijkt naar de stand van de zon om te zien hoe laat het is.


    [Wie is er allemaal op het strand? En liggen er sloepen op het strand? xd]


    help

    Poeh schreef:
    (...)

    |I know. Maar ik creëer graag drama. :Y) Hij wil wel helpen maar iemand anders helpt dan al en dan voelt hij zich overbodig en blablabla. (x |


    [Dit doet me echt wel denken aan Brys en Avalon. Geen idee waarom. XD]


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Dit doet me echt wel denken aan Brys en Avalon. Geen idee waarom. XD]


    | XD Dat was een mooi koppel huh. Logan Lerman en Isabelle Fuhrman <3 |


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    | XD Dat was een mooi koppel huh. Logan Lerman en Isabelle Fuhrman <3 |

    Ik vind nog steeds dat ze eerder broer en zus leken. XD Maar nu moet ik gaan. Ik zet Rhi trouwens op het schip omdat ik voor een week weg ben. Morgen pas, trouwens.]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 12:59 ]


    help

    Jarvis schreef:
    (...)
    Ik vind nog steeds dat ze eerder broer en zus leken. XD Maar nu moet ik gaan. Ik zet Rhi trouwens op het schip omdat ik voor een week weg ben. Morgen pas, trouwens.]


    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! LE ME HAVE TO MISS YOU! (huil)


    kindness is never a burden.