• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Zeventien lijkt me een mooie leeftijd,' mompelde ze en ik knikte heel lichtjes.
    'Hm, volgens mij zijn jongens gewoon minder zenuwachtig dan meisjes. Die maken zich écht overal zorgen om,' zei en een klein lachje hoorde ik door haar stem. Ik haalde mijn schouders een beetje op.
    'Misschien, ik weet het niet echt. Echt verstand van meisjes heb ik niet. Meisjes zijn rare wezens. Niet dat jongens dat niet zijn...' Ik lachte een beetje.
    'Vind je dit trouwens wel lekker zitten? Je protesteert niet, maar ik vraag het voor de zekerheid.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Misschien, ik weet het niet echt. Echt verstand van meisjes heb ik niet. Meisjes zijn rare wezens. Niet dat jongens dat niet zijn..." Ik hoor hem lachen.
    "Vind je dit trouwens wel lekker zitten? Je protesteert niet, maar ik vraag het voor de zekerheid."
    "Ja, het zit prima." antwoord ik zacht. "Maar als je niet veel verstand van meisjes hebt..." Ik denk even na over mijn vraag. "Heb je meer verstand van jongens dan? Of... Nee laat maar." zeg ik snel.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, het zit prima,' antwoordde ze zachtjes en ik glimlachte weer tevreden. Zachtjes begon ik weer met mijn duim te wrijven.
    'Maar als je niet veel verstand van meisjes hebt... Heb je meer verstand van jongens dan? Of... Nee laat maar,' zei ze en ik zuchtte eventjes.
    'Ik heb net zo min verstand van jongens als van meisjes,' zei ik zachtjes en trok mijn knieën iets verder tegen mij aan.
    'Mja, dat maakt niet zo veel uit. Beetje verrassing en uitdaging kan geen kwaad. Dat maakt het weer leuk om verschillende mensen te ontmoeten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik heb net zo min verstand van jongens als van meisjes." zegt hij zachtjes en trekt zijn knieën iets verder tegen zich aan. Ik wist wel dat het een foute vraag is, waarom moest ik die nou weer stellen?
    "Mja, dat maakt niet zo veel uit. Beetje verrassing en uitdaging kan geen kwaad. Dat maakt het weer leuk om verschillende mensen te ontmoeten."
    "Ik vind het helemaal niet leuk om mensen te ontmoeten." mompel ik, denkend aan mijn veilige wereldje met mensen die ik goed ken.
    "Betekent dat, dat het jou niet uitmaakt of het jongens of meisjes zijn?" Ik kon het gewoon niet laten, ik moet het weten.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik vind het helemaal niet leuk om mensen te ontmoeten,' mompelde ze en ik knikte weer lichtjes. Ik kon dat wel begrijpen vanaf haar kant. Nieuwe mensen leren kennen is leuk, maar als ze niet weten dat ze niet tegen lichamelijk contact kan, dan ja..
    'Betekent dat, dat het jou niet uitmaakt of het jongens of meisjes zijn?' vroeg ze. Ik dacht eventjes na, volgens mij zat ze nog steeds bij hetzelfde onderwerp. Ik was daar al weer zo beetje vanaf gestapt.
    'Het zijn beide goed gezelschap,' zei ik schouderophalend. Ik zuchtte eventjes, zij was nu ook aldoor eerlijk geweest.
    'En ja, ze zijn beide leuk,' mompelde ik zachtjes. 'Geen woord er meer over.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Het zijn beide goed gezelschap." zegt hij schouderophalend en hij zucht. "En ja, ze zijn beide leuk. Geen woord er meer over." Ik glimlach.
    "Maakt niet uit Nathan. Ik ben het toch met je eens. En ik zal je niet meer uitschelden." zeg ik er zacht en belovend op en verstevig mijn grip op zijn hand. Als ik al mensen leuk vind, maakt het voor mij niet veel uit. Niet dat ik ooit zou toegeven dat ik iemand leuk...
    "Genoeg over dat soort onderwerpen. Eigenlijk hou ik er niet eens van om over te praten of aan te denken. Je maakt rare dingen in me wakker." lach ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Maakt niet uit Nathan. Ik ben het toch met je eens. En ik zal je niet meer uitschelden,' zei ze. Zonder er ook echt bij na te denken geloofde ik haar gelijk. Zeker toen ze haar grip op mijn hand verstevigde.
    'Genoeg over dat soort onderwerpen. Eigenlijk hou ik er niet eens van om over te praten of aan te denken. Je maakt rare dingen in me wakker,' zei ze en lachte zachtjes. Ik lachte eventjes mee.
    'Jij was anders wel diegene die er over begon,' zei ik met hetzelfde lachje.
    'Maar dat is dan goed, over welke onderwerpen wil je dan wel praten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Jij was anders wel diegene die er over begon." zegt hij lachend. "Maar dat is dan goed, over welke onderwerpen wil je dan wel praten?"
    "Sorry, ik was eh... nieuwsgierig denk ik." zeg ik en ik voel me weer die noob. Hij heeft het vast niet door, anders had hij het wel gevraagt. Hoop ik tenminste, anders schaam ik me echt diep.
    "Elk ander onderwerp is goed." zeg ik. "Ook al gaat het over... giraffen."


    Your make-up is terrible

    [Beck denk na! Hij heeft het allang door]

    Nathan Deleon

    'Sorry, ik was eh... nieuwsgierig denk ik,' zei ze en ik lachte zachtjes. Het was alleen maar goed dat ze er nieuwsgierig naar was.
    'Elk ander onderwerp is goed. Ook al gaat het over... giraffen,' zei ze en ik begon weer te lachen.
    'Giraffen vind ik niet zo heel interessant,' zei ik met een klein lachje. Mijn benen strekte ik eventjes, maar bleef verder gewoon tegen Beck aangeleund zitten.
    'Maar jij zat hier toch ook voor diefstal?' vroeg ik zachtjes aan Beck. 'Wat voor dingen jat je meestal dan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ze kan geen gedachtes lezen hahaha.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Giraffen vind ik niet zo heel interessant." zegt hij met een klein lachje en hij strekt zijn benen terwijl hij tegen mij aan blijft zitten.
    Maar jij zat hier toch ook voor diefstal? Wat voor dingen jat je meestal dan?"
    "Jatte." verbeter ik hem. "Ik denk van alles. Geld, kostbaarheden, drank, drugs. Alles met waarde en waarvan je een kick krijgen. En waarvan je high en dronken kan worden natuurlijk." voeg ik er nog aan toe, al is dat denk ik wel duidelijk.


    Your make-up is terrible

    [Nee maar ze weet wel dat hij weet dat zij niet van lichamelijk contact houd XD Ik mag dan geen ervaring hebben, maar zelfs ik weet dat seks één en al lichamelijk contact is.]

    Nathan Deleon

    'Jatte. Ik denk van alles. Geld, kostbaarheden, drank, drugs. Alles met waarde en waarvan je een kick krijgen. En waarvan je high en dronken kan worden natuurlijk,' zei ze. Ik dacht beetje na. Wat waren de andere dingen ook alweer waarvoor ze hier zat? Diefstal, mishandeling.. Ik wist het verder niet meer.
    'Jatte dus. Wat is de reden dan dat je bent gestopt?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha maar dat kan ook erna zijn gekomen.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Jatte dus. Wat is de reden dan dat je bent gestopt?" vraagt hij nieuwsgierig.
    "Ik werd gesnapt." lach ik zacht. "Wat is de reden dat jij alleen een moordpoging hebt?" vraag ik dan snel terug en trek mijn hoofd iets terug zodat ik hem beter aan kan kijken.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    '12 juni,' antwoordde ik. 'En een cadeau heb ik niet nodig, ik heb hier nu in elk geval al een echte vriend en daar ben ik blij mee.'
    Al wist ik dan nog niet of ik hem wel kon vertrouwen want in totaal dacht ik dat de meest betrouwbare types niet hier zaten opgesloten.

    Jasper de Ridder
    Ik moest een glimlach onderdrukken terwijl Lauren verbonden werd. Ze zou het me op dit moment niet echt met dank afnemen dat ik haar zo ongeveer had gedwongen om naar de EHBO post te gaan maar ik was gelukkig dat ze er in elk geval iets aan liet doen, als je gewond was deed je er iets aan. Zo simpel lag het.


    Remember to be ridiculous.

    [Sshhtt. Daar weet Nathan geen redens voor]

    Nathan Deleon

    'Ik werd gesnapt. Wat is de reden dat jij alleen een moordpoging hebt?' vroeg ze gauw. Ik dacht na, maar echt een nuttige antwoord erop geven kon ik niet.
    'Mensen die mij uitlokken en mij kwaad maken,' zei ik schouderophalend. 'Eigenlijk dachten die gasten dat het een moordpoging was doordat ik ze zo toe takel. Mja, dat doe ik dus min mogelijk. Ik hou het wel bij brandstichten. Doe het goed en ze komen er nooit achter, tenzij je van die gezellige vrienden heb die je gaan verlinken.' zei ik en zuchtte eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahahaha okay.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Mensen die mij uitlokken en mij kwaad maken. Eigenlijk dachten die gasten dat het een moordpoging was doordat ik ze zo toe takel. Mja, dat doe ik dus min mogelijk. Ik hou het wel bij brandstichten. Doe het goed en ze komen er nooit achter, tenzij je van die gezellige vrienden heb die je gaan verlinken." zegt hij en zucht. Ik besluit dat ik hem maar niet meer kwaad maak.
    "Jeetje, hebben ze je verlinkt?" vraag ik ongelovig en ik kijk hem aan. "Wat een nakkers. Op die mag je wel eens een poging tot moord uitvoeren."


    Your make-up is terrible