• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 10:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Je zou het me nooit vertellen, je zou het alleen nog maar opkroppen, zoals je altijd alles opkropt, Blaine. Dat weten we beiden maar al te goed. Denk maar aan de dood van Alexys, daar heb je het niet eens meer over gehad. Had ik dan een andere keuze? Je praat nooit over zulke dingen tegen mij!' zei ik op een beetje een wanhopige toon. 'Ik weet nooit wat er speelt in jouw hoofd, ik moet er telkens maar naar raden omdat je nooit iets los laat tegen mij terwijl ik je vriend ben.' zei ik met tranen in mijn ogen. Ik beet op mijn lip om mijn tranen tegen te houden, hij was echt vreselijk boos. 'Doe alsjeblieft rustig, Blaine.' zei ik zachtjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Wie wil een sangria? XD ]


    El Diablo.

    [Finn lust er wel één, ik stuur hem wel naar Damon en Quinn toe, haha XD]

    Finn

    Uiteindelijk ging ik uit de jacuzzi en kleedde ik me weer om, ik ging naar beneden en zag Damon en Quinn staan met allerlei drankjes. 'Hey, wat doen jullie?' vroeg ik nieuwsgierig aan ze.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Nee, omdat jij altijd zo overbezorgd bent over mij, terwijl jij jouw gevoelens wegdrukt en dan mag ik mij geen zorgen maken om jou' zeg ik snauwend. 'Jij weet dondergoed, dat je jouw gevoelens wegdruk en jij vertelt ook niets tegen mij' zeg ik boos. 'Of ik rustig moet zijn. Jij hebt verdomme mijn relatie met mijn vader verpest!' schreeuw ik boos en bald weer mijn handen tot vuisten. 'Ik heb het zo gehad met jou. Met iedereen!' schreeuw ik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Sangrias maken' grijns ik.
    'Proef is?' zeg ik, en geef een glas aan Finn.


    El Diablo.

    Kurt

    Ik voelde tranen ontstaan in mijn ogen, die zich een weg naar beneden zochten en keek Blaine geschrokken aan. Ik kende hem echt niet zo. Ik knipperde met mijn ogen en ik keek hem aan. 'Je had hem toch ooit moeten zeggen dat we een relatie hebben?' vroeg ik. 'Het was vroeg of laat toch wel geescaleerd, omdat dit geen normaal gedrag is.. Je verdient dit niet, Blaine. Hij had er vroeg of laat toch achtergekomen en dan was hij ook boos geweest.' zei ik met trillende stem. 'We kunnen,' mijn stem stierf weg omdat ik mijn best deed om niet erger in huilen uit te barsten. 'We kunnen het oplossen samen, Blaine.' zei ik met een trillende stem. 'Jij en ik,' snikte ik waarnaar ik diep adem haalde.

    Finn

    Ik keek naar het drankje, het zag er heel goed uit. Ik nam een slok en genoot van de verfrissende en zomerse smaak. 'Het smaakt echt heerlijk.' zei ik waarna ik snel nog een slok nam. 'En is er een reden waarom jullie zoveel Sangrias maken?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Noah Puckerman:
    'He folks, Hoorde ik daar Sangrias?' vraag ik
    zodra dat woord gevallen was, was ik snel naar de keuken gegaan
    ik kijk naar Damon, quinn en finn en daarna naar het drank


    Music is my life

    Damon

    Ik grijns.
    'Quinn wou een feestje' lach ik, en neem ook een sangria.
    'Yo' grijns ik, en schuif een sangria naar Puck.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Quinn

    "Je hebt het goed gehoord Puck," Glimlachte ik en keek Damon enigszins trots aan dat hij het kon maken. "Vanavond is het feest."
    Ik hief een glas dat ik had genomen op en lachte. "Op wat toasten we dan? Voetbal?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik schudde woedend mijn hoofd. 'Ik had hem het echt vertelt, als jij er niet tussen kwam. Vroeg of laat, ik zou het zeggen' zeg ik sissend, het deed me niets op dit moment of hij huilde of niet. Ik kon het niet geloven, wat hij gedaan heeft tegenover mij. Nu had ik ruzie met mijn vader en.. Ik sloot even mijn ogen en tranen liepen nu over mijn wangen. 'Ik heb het zo gehad, er komt elke keer wat tussen ons. Elke keer gebeurd er wat. Het gaat voor ons beiden gewoon te snel, we moesten niet te snel gaan met onze relatie' zeg ik en doe een paar stappen naar achteren. 'Ik heb het zo gehad met alles' zeg ik met een trillende stem. 'Ik maak het uit, nu is het definitief' zeg ik woedend en snikkend tegelijkertijd. 'Blijf uit mijn beurt, Kurt' zeg ik emotieloos en schreeuwend en loop weg van hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Kijk, daar heb ik nou zin in.' zei ik terwijl ik nog een slok van mijn drankje nam, inmiddels was Puck er ook bij komen staan. 'Goed idee, Quinn.' zei ik. Even niet bezig zijn met Rachel maar even gezellig feesten met vrienden, daar was ik echt aan toe.

    Kurt

    Ik voelde me nog vreselijker dan ooit tevoren en rende achter hem aan en pakte zijn arm beet. 'Blaine nee, doe dit niet!' zei ik snikkend en smekend. 'Ik hou van je, Blaine!' huilde ik waarna ik zijn arm stevig vasthield. 'Het spijt me, ik kan niet zonder je, laat me niet alleen!' snikte ik hard.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat Kurt mijn arm beet pakt en redelijk stevig. Woedend draai ik me om en duw hem hard weg, waardoor hij hard op de grond valt. 'Ik hou niet van jou' schreeuw ik tegen hem en kijk hem boos aan. 'Je hebt Rachel' sis ik tegen hem en loop met snelle passen weg van hem. Tranen stroomde over mijn wangen en ik zag bijna niets. Ik pakte de autosleutels en stapte in de auto, waarnaar ik wegreed.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik grijns breed, 'op voetbal' lach ik en hou mijn glas omhoog.
    Ik neem een paar slokken, en grijns breed..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik was hard op de grond gevallen waardoor mijn arm dubbel klapte en ik kreunde pijnlijk. Maar de pijn drong niet zo tot me door vanwege wat Blaine allemaal zei. Ik snikte pijnlijk en bleef gewoon liggen, alsof ik niks was. Zo voelde ik me ook, ik was niks. Ik had dingen erger gemaakt en Blaine hield niet van me, het was definitief over tussen ons en kapot was ik er van. Dit was al de derde keer, maar deze keer wist ik niet, of ik het vol ging houden.

    Finn

    'Op voetbal,' proostte ik met ze mee, en dronk verder. 'Serieus, dit smaakt echt heel goed.' zei ik voor de tweede keer.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik dronk enkele slokken van mijn drankje en zette het vervolgens lachend weer neer.
    "Zo, dat smaakt lekker." Complimenteerde ik Damon "Dat mag je meer maken van mij."
    Ik sloeg mijn arm om Damons schouder heen en keek iedereen aan.
    "Gaan we nog feesten of wat?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.