• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

[ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Austin
    'Hierheen'zeg ik en trek haar mee aan haar arm. Ik kende de weg nog uit mijn hoofd dus liep ik rustig samen met Isabella terug naar het kampvuur.

Isabella

'Als ik jouw weer is niet had, was ik verdwaald,' lach ik. Ik zie het kampvuur tussen de bomen door. Ik glimlach en loop er iets sneller op af. Ik ga weer op de boomstam zitten en pak het dekentje. Ik schuif een beetje op, zodat Austin er naast kan zitten.

[Dat vindt Drew helemaal niet erg xD]
    Andrew
    Danny zet zijn blikje aan de kant en kijkt me aan. Hij draait zich naar me toe en slaat zijn armen om me nek. Hij brengt zijn lippen naar mijn oor en fluistert.'Ik ken je nu wel goed genoeg' een glimlach komt op mijn gezicht en Dan trekt me meer naar hem toe en daarna laat die ons achterover vallen. Zijn hoofd is heel dichtbij en ik kijk diep in zijn ogen. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, net wou die niet dat ik hem kuste en nu doet die dit, zou die nu wel willen dan?

Austin
    Ik ga naast Isabella zitten en kijk even naar het vuurtje. Het was gelijk een stuk warmer en ik glimlachte. Ik pak mijn gitaar en begin te spelen, ik speel summer paradise en na even twijfelen begin ik ook me te zingen.

Danny

Ik kijk naar Drew die niet veel doet.
    Ik breeng mijn gezicht dicht naar de zijne en druk mijn lippen op die van hem. Ik trek hem strakker tegen me aan en kus hem verder.
    Dit voelt raar, maar niet verkeerd. Alsof ik meer wil. Het is ook zo, ik wil meer!

-Miss dat Ian rondloopt en ze ziet? En filmt? xd Just een ideetje ghehe, want Ian heeft toch niks te doen.-

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella

Ik kijk Austin glimlachend aan en begin zachtjes mee te zingen. Ik staat naar het vuur en glimlach. Precies vroeger dit... Zachtjes zing ik door terwijl ik me focus op Austin zijn prachtige stem en de prachtige gitaar klanken.

Andrew
    Ik voel zijn lippen op de mijne en glimlach even door de kus door. Ik ga er gelijk op in en leg mijn hand in zijn haar waar ik doorheen woel. Dit voelde goed, het was veel beter als met die andere jongen.

Austin
    Ik glimlach als ik Isabella's prachtige stem hoor en sluit daarna het liedje af. Ik begin gewoon een volgende te spelen zodat ik van haar stem kan blijven genieten.

Isabella

Ik volg Austin zijn hand die over de snaren glijdt. Ik glimlach en zing door. Zolang hij maar mee blijft zingen. Ik sla mijn armen om mijn knieën en sluit genietend mijn ogen. Dit is de perfecte dag. Echt waar!

Danny

Ik voel Drews hand door mijn haar gaan.
    Ik open een klein stukje mijn mond.
    Een hand laat ik naar zijn onderrug gaan. Oooh dit is zó lekker, fijn, noem maar op.
    Een zachte kreun ontsnapt aan mij voorbij.
    Ik voel me zo licht, komt het door de alcohol? Nee joh! Tuurlijk niet.

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    Een grote glimlach staat op mijn gezicht tijdens het zingen en ik sluit uiteindelijk het nummer af. Ik leg mijn gitaar naast me neer en druk een kusje op Isabella's wang.'Je kan echt goed zingen'

-Ian kan Danny dan confronteren? Geen idee waarom, maar het lijkt me leuk. ;')-

Ich liebe dich 27.12.23

Ian

Ik loop zuchtend door het bos. Op het strand klinkt gezang en gitaar geluiden. Het kampvuur en alles eromheen werd me even te veel. Het deed me te veel aan Alice denken. Ik veeg mijn tranen weg en kijk voor me uit. Ineens merk ik Drew en Danny op. Ik blijf versteend staan. Is Danny... Homo? En hij slaapt nog wel bij mij in de tent! Totaal overdonderd kijk ik de twee aan. Ik wist niet wat ik ervan moest denken...

Andrew
    Danny opent zijn mond een stukje en ik laat mijn tong naar binnen glijden. Onze tongen spelen met elkaar en ik geniet ervan, Dit voelde echt lekker. Ik grinnik even als ik een kreun uit Danny's mond hoor en speel daarna weer veder met zijn tong terwijl ik met mijn hand door zijn haar heen ga.

Isabella

Ik glimlach. 'Jij anders ook.' Ik kijk hem aan. 'Echt waar. Je kan echt goed zingen en gitaar spelen!' ik geef hem een kus op zijn lippen en klem de dekens wat dichter tegen me aan. Ik leun tegen Austin aan en sluit mijn ogen.