• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Hij drukt zijn lippen nog iets steviger op de mijne en ik open mijn mond iets. Hij laat zijn handen naar mijn buik glijden en streel me. Ik kreun even en iklaat mijn hand iets veder zijn broek inglijden.

    Austin
    Ik laat onze tongen wat met elkaar spelen en ik trek er zo dicht mogelijk tegen me aan. Ik laat mijn andere hand op haar rug liggen terwijl de ene nog in haar haar zit.

    Danny

    Drew kreunt even en laat zijn hand mijn nroek verder inglijden.
    Ik kreun van het gevoel. Ik stop met kussen en kijk hem aan.
    Het voelt zo vreemd, ik bedoel. Ik ken dit gevoel wel, maar nu doet een jongen het.
    Ik voel toch de opwinding zwaar toenemen. Ik lach even zenuwachtig maar laat het niet merken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    Ik laat mijn handen iets zakken en voel de rand van zijn broek. Ik klem mijn vingers eromheen en voel weer een warm gevoel door me heen gaan. Ik hield can hem! Zoveel!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Hij stopt even met zoenen en lacht zenuwachtig. 'Wil je dit wel?'vraag ik aan hem en kijk hem even aan. Ik wou niet dat die iet deed wat die niet wou.

    Austin
    Ik legde mijn hand op die van haar, die bij de rand van mijn broek zit en stop de zoen. 'Niet hier, er zijn ook nog andere'zeg ik zachtjes tegen haar. Zoenen vond ik niet erg bij andere maar dit, dat deed ik toch liever zonder andere...

    Isabella

    Ik begin te lachen. 'Dacht je nou dat ik dat hier van plan was?' ik lach naar hem. Mijn handen liggen wel lekker,' grijns ik. Ik laat hem los en loop naar de koelblox. Ik pak een flesje water en draai die open. Ik had er nog niet eens aan gedacht...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Danny/b]

    "Wil je dit wel?" Vraagt Drew. Ik kijk hem aan en knik.
    Natuurlijk wil ik dit. Ik druk mijn lippen weer op de zijne en kus hem.
    Ik streel zijn buik weer en knijp met de andere hand in zijn kont.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    ik schud lachend mijn hoofd. 'je denk te snel, ik bedoelde gewoon dat je met je hand bij je broek ging'mompel ik als ik naast er ga staan. Daarna pak ik een blikje bier en la die in een keer achterover.

    Andrew
    Hij knikt en ik glimlach. Zijn lippen drukt die weer op de mijne en ik voel hoe hij in mijn kont knijpt. Ik pak met mijn vingers de rand van zijn broek vast en trek die iets naar beneden. Ik stop de zoen even en begin weer vanaf boven richting beneden kusjes te geven. Als ik vlakbij de rand van zijn boxer ben zie ik hoe zijn erectie al aardig groot is en grijns even. Ik druk mijn lippen weer op de zijne en streel met mijn hand daar beneden.

    [Ik ga eten sorry, ben daarna terug^^]

    Danny

    Hij trekt mijn broek wat naar beneden. Hij kust een weg naar beneden tot de rand van mijn boxer.
    Ik huiver onder zijn aanrakingen. Ik voel zijn lippen weer op de mijne.
    Ik kreun even als hij mij streelt.
    Het lijkt of ik niets kan doen. Ik kus hem terug en kantel minn heupen omhoog.
    Dit is echt veel te lekker. Weer kreun ik even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    'O.' Ik kijk hem even beschaamd aan en voel mijn wangen rood worden. Vlug drink ik het flesje water leeg en leg die dan weer weg. Ik kijk naar Jayson en Ian die het veel te druk hadden met raar doen. Ik Leun een beetje tegen Austin aan en kijk naar het water.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Hij kantelt zijn heup omhoog en ik blijf strelen. Ik trek zijn broek nog iets omlaag en stop de zoen even. Ik kijk hem vragend aan

    Austin
    Ik sla mijn hand om er heen en kijk lachend naar Ian en Jayson. Ik zing zachtjes mee met de muziek die uit Jayson's boxjes klinkt.