• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Doegg]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    {Tot maandag ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Milena Ruby Night

    "Madison!" roep ik.. "Madison!" Waar hing dat kind toch uit? Zo moeilijk kon het toch niet zijn haar op een schip te vinden. Ik weet dat Gale vertrokken is naar het eiland, dus ik moet gewoon de roddel verspreiden. Misschien konden we zijn leuke liefdesnestje wel verpesten. Hehe! "Madisoon!" Waar hing dat kind uit?

    [Sorry als ik iets stoor, je hoeft niet perse mijn kant op te komen, maar ik moest even wat schrijven om erin te komen


    OH je gaat weg! Nou tot over 2 weken :( Want ik ben zo op vakantie :D]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:21 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [See ya!]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik klim terug naar beneden en besluit eten te gaan zoeken voor straks. Ik loop wat door het bos en verzamel eigenlijk alles wat ik tegen kom. Okkernoten, sinaasappelen, appelen, aardbeien, frambozen, kersen,...
    Aangezien hier maar 2 seizoenen bestaan, groeit er in de tijd dat Peter er is alles van fruit en in de winter bijna niets. Alleen de sterke planten overleven dan maar de vruchten zijn dan te zuur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eärwen

    In de verte zag ik een jongen lopen op het strand, maar die verdween al snel het bos in.
    ik liet mijn ogen over de anderen in het groepje gaan en merkte al grijnzend op dat Lune naar de plek zat te kijken waar de jongen zonet verdwenen was, waarna ze zelf al snel wegliep ook richting het bos.
    was er iets voorgevallen tussen die twee?
    Die gedachte wakkerde het avontuurlijke gevoel weer in me op.
    Het werd tijd dat ik ook een avontuur ging beleven.
    ,,ik ga denk ik terug naar de boomhut." mompelde ik, maar ik had het gevoel dat toch niemand luisterde.


    Credendo Vides

    [En nu ga ik echt in bad.]


    help

    Tiger Lily

    Ik loop mijn tent uit na een heerlijk dutje gedaan te hebben. Als ik het dorp iets uitloop, zie ik Pacuathua staan met Rhiannon.. Wat deed die piraat hier? Gelukkig had ik mijn pijl en boog meegenomen. "Verdwijn!" sis ik tegen de piraat, terwijl ik mijn boog span. Gale, tot daaraan toe, maar deze piraat mocht opzouten. Ik hoopte voor mijn zusje dat ze niet met meer piraten om zou gaan. Als pa erachter kwam, was ze zuur. En daarbij, ikzelf was er ook niet al te vrolijk mee.

    [Jullie waren nog steeds samen toch? Of begreep ik het verkeerd?]


    It's never gonna happen, Guys.

    Pacuatha
    'Curly ik hoop voor je dat je dat je doorhebt dat dat een piraat is.' zeg ik met opgetrokken wenkbrauwen en steek nog altijd mijn dolk naar haar uit.$
    'Verdwijn!' hoor ik Lily achter me sissen. Gelukkig ik sta er niet alleen voor. Ik ga naast Lily staan en mompel 'dank je' tegen haar terwijl ik mijn ogen niet van de piraat afwend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward.

    Ik zag een appel hangen op best wel grote hoogte. Ik keek naar de boom. Die was ook niet echt beklim baar. Ik zuchtte en keek om me heen. Ik zag een paar steentjes liggen en ik pakte de grootste. Ik keek even naar de appel en deed een stapte achteruit. Ik gooide het steentje precies goed en de appel viel naar beneden. Ha zo dat krijg je ervan als je vader een eigen boomgaard heeft. Ik glimlachte en pakte de appel op. Ik maakte hem schoon met de mouw van de jurk en nam er een hapje uit. Mmm niet te zoet niet te zuur, precies goed. Veel lekkerder dan thuis. Ik ging op een boomstam zitten en at hem verder op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiger Lily
    "Dankje" hoor ik Pacuatha fluisteren. Meteen valt de last van mijn hart dat ze met nog meer piraten omgaat. Gale mocht dan niet zo erg zijn, maar de rest? Ik glimlach richting mijn zusje en dan richt ik me weer op de piraat.
    "Verdwijn zei ik je! Je mag niet komen in het indianendorp! Ga nu of ik roep vader erbij!" Ik was niet zo laf dat ik voor alles vader erbij riep, maar meestal hielp het dreigement wel. Vader was de sterkste krijger van de hele stam!


    It's never gonna happen, Guys.

    Gale Darser
    Ik kijk even naar mijn buit. Redelijk veel al maar ik wil nog een tros druiven vinden. Ik kijk goed om me heen maar zie nog geen druiven, zuchtend loop ik verder en verder. Ik zie een tros druiven en loop er naartoe. Tevreden leg ik ze bij de rest in mijn leren tas. Ik sta meer op en zie dan Lune zitten. Ik kijk naar haar en weet even niet te doen. Naar haar toe gaan of gewoon rechtsom keer maken?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik zit toch nog niet in bad, dus jah. XD]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    "Ach, wat voel ik me toch weer geweldig gastvrij ontvangen!", zegt Rhi grimmig. Haar vingers krullen zich om het gevest van haar zwaard en ze moet zich inhouden om het niet te trekken.
    "Verdwijn, zei ik je! Je mag niet komen in het indianendorp! Ga nu of ik roep vader erbij!", roept het meisje opnieuw.
    "Ahww. Ga je je lieve vader erbij halen om je te beschermen? Wat lief! En verdwijn? Ik ben geen heks of zo, dus dat gaat nogal moeilijk."

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:44 ]


    help

    Eärwen

    Ik snoof, zelfs als ik nog de raarste dingen naar ze toe zou schreeuwen zouden ze nog niet eens merken dat ik wegging.
    ik haalde mijn lange blonde haar uit de staart waar het sinds ik in Neverland kwam in had gezeten en liet mijn haar uitwapperen in de heerlijke zeebries die de zoute lucht met zich meenam.
    wat ging ik nu doen? als ze al naar me geluisterd hadden dachten ze dat ik naar de boomhut ging.
    Maar ik wist niet of ik daar momenteel wel echt zin in had.

    {iemand een suggestie?}


    Credendo Vides

    Pacuatha
    'In feite ben je geen heks. Slechts een feeks. Een heks heeft kracht.' glimlach ik nep naar haar. 'En nee we halen vader er niet bij om ons te beschermen, wij kunnen je best wel aan piraatje.' zeg ik spottend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'