• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tiger Lily
    "Ik ben niet bang voor je ofzo, maar als ik dat wil en ik ga gillen, dan staat zometeen het hele dorp hier. Ja, dat wil je vast niet. Dus draai je gewoon lekker om en keer terug naar dat belachelijke piratenschip van jullie." vervolgde ik Pacuthua.
    Ik werp een blik op mijn zus. Ze was eigenlijk best dapper! We stonden met zijn tweeën, dat was vast goed genoeg. We konden die piraat wel aan! Ze had gelijk. En daarbij als er ook maar iets met de dochters van het opperhoofd zou gebeuren, was het oorlog!

    [Zijn trouwens alle twee de roeiboten aan land? want eigenlijk moet ik met Milena wel aan land kunnen vandaag xD]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:50 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Lune Kate Stuward

    Ik zuchtte en gooide de appel weg. Ik draaide me op en zag Gale staan. Ik glimlachte naar hem en zwaaide even. Ik stond op en begon naar hem toe gelopen. 'Hey' zei ik verlegen en ik glimlachte verlegen naar hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Tjah Gale zal niet meer terugkeren dus die roeiboot kan je niet meer gebruiken xd doe anders of er nog een 3de is?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    -

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:50 ]


    help

    [@DreamerN misschien kan je naar Tootles (lostboy) gaan, die is nog bij de Lostboyboom...]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gale Darser
    'He' glimlach ik naar haar. 'Al wat bekomen van vanmiddag?' vraag ik haar zachtjes doelend op zowel Milena als de meerminnen. Ik kijk naar de jurk van mijn moeder en glimlach weer. Mam zou het vast niet erg gevonden hebben dat Lune haar jurk draagt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Yuffie schreef:
    Tiger Lily
    "Ik ben niet bang voor je ofzo, maar als ik dat wil en ik ga gillen, dan staat zometeen het hele dorp hier. Ja, dat wil je vast niet. Dus draai je gewoon lekker om en keer terug naar dat belachelijke piratenschip van jullie." vervolgde ik Pacuthua.
    Ik werp een blik op mijn zus. Ze was eigenlijk best dapper! We stonden met zijn tweeën, dat was vast goed genoeg. We konden die piraat wel aan! En daarbij had ik gelijk. Als er ook maar iets met de dochters van het opperhoofd zou gebeuren, was het oorlog!

    [Zijn trouwens alle twee de roeiboten aan land? want eigenlijk moet ik met Milena wel aan land kunnen vandaag xD]



    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp"Ik ben niet bang voor je ofzo, maar als ik dat wil en ik ga gillen, dan staat zometeen het hele dorp hier. Ja dat wil je vast niet. Dus draai je gewoon lekker om en keer terug naar dat belachelijke piratenschip van jullie", zegt het meisje.
    "Jullie? Zie ik eruit alsof ik een heel leger met me heb meegebracht of zo? Ik moet toegeven dat de kapitein belachelijk is, maar zeg niets over dat schip. Ze heeft niets verkeerd gedaan", zegt Rhi quasi-zielig.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:53 ]


    help

    LostMagic schreef:
    [Tjah Gale zal niet meer terugkeren dus die roeiboot kan je niet meer gebruiken xd doe anders of er nog een 3de is?]

    [Is goed, thanks :)]

    Milena Ruby Night

    Verdorie Madison! Waarom kon ik haar nou niet vinden? Misschien was ze aan land gegaan! Ik pak de laatste roeiboot en roei naar het vaste land. Daar lagen al twee roeiboten en ik besefte me, dat dat nogal onhandig was, aangezien er nu geen boot meer over was voor de kapitein. Ik bond de ene aan de ander vast en roeide er één terug naar het schip, zodat er nog altijd één bij het schip was. Hoe de anderen terug kwamen, dat moesten ze maar zien. Of dat moest Gale maar zien! Ik besefte me maar al te goed, dat ik zijn boot had teruggebracht. Dus er lagen nu twee boten op het land en één aan het schip. Ik stapte het strand op en zette direct mijn handen aan mijn mond. "MADISON!!"


    It's never gonna happen, Guys.

    Lune Kate Stuward

    'Ja, het gaat goed' zeg ik en ik probeer een fake glimlach op te zetten. Hij hoeft niet te weten wat er net was gebeurd. Hij maakte zich al zorgen en hoefde zich niet nog meer zorgen te maken. En anders zou hij vast boos worden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jarvis schreef:
    (...)


    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp"Ik ben niet bang voor je ofzo, maar als ik dat wil en ik ga gillen, dan staat zometeen het hele dorp hier. Ja dat wil je vast niet. Dus draai je gewoon lekker om en keer terug naar dat belachelijke piratenschip van jullie", zegt het meisje.
    "Jullie? Zie ik eruit alsof ik een heel leger met me heb meegebracht of zo? Ik moet toegeven dat de kapitein belachelijk is, maar zeg niets over dat schip. Ze heeft niets verkeerd gedaan", zegt Rhi quasi-zielig.


    {Dat is erg beledigend XD Hoe zou jij reageren als er plots een vliegende jongen op komt dagen, je hand afhakt en die vervolgens aan de crocodillen voerd?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Tiger Lily

    Verbaasd kijk ik naar Pacuatha. Wat murmelde ze nou weer? Als zij de kapitein belachelijk vond, wat had Hook dan wel niet voor bemanning.
    "Het schip misschien niet, maar de mensen die erop zitten wel. Milena bijvoorbeeld? Of Madison of Hook? Waarschijnlijk ben je precies zoals hen!" Ik spande mijn boog. "En nu gaan, of ik laat deze pijl los."


    It's never gonna happen, Guys.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Dat is erg beledigend XD Hoe zou jij reageren als er plots een vliegende jongen op komt dagen, je hand afhakt en die vervolgens aan de crocodillen voerd?}


    [Ze heeft het niet zo op Hook. XD]


    help

    Gale Darser
    Ik kijk even naar mijn tas en dan naar Lune. 'Ik ga even het fruit naar mijn boomhut brengen. Wil je anders meegaan?' vraag ik haar glimlachend. Als Milena me nu zou zien zou ze vast weer beginnen over dat Lune mijn vriendin is en weet ik veel. Wat ben ik gelukkig dat zij aan boord is en ik aan wal.

    [Ie moest nu eens weten da zn bootje weg is xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Yuffie schreef:
    Tiger Lily

    Verbaasd kijk ik naar Pacuatha. Wat murmelde ze nou weer? Als zij de kapitein belachelijk vond, wat had Hook dan wel niet voor bemanning.
    "Het schip misschien niet, maar de mensen die erop zitten wel. Milena bijvoorbeeld? Of Madison of Hook? Waarschijnlijk ben je precies zoals hen!" Ik spande mijn boog. "En nu gaan, of ik laat deze pijl los."


    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    "Ik heb het niet zo op de crew", zegt Rhi, de pijl en de bedreigingen negerend. "En wat zei ik net over Hook? Je herhaalt nogal vaak wat ik zeg, meisje. Wat is je naam trouwens? Oh wacht... Jij was Tiger Lily, niet? Dochter van het stamhoofd. En wie is zij?" Ze werpt een blik op Pacuatha.


    help

    Lune Kate Stuward

    'Ja is goed' zeg ik en ik glimlach naar hem. Ik was wel blij dat Peter niks zou zeggen. Wendy zou dan vast gaan zeuren en daar had ik echt een pest hekel aan. Ik liep met hem mee en keek om me heen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †